    From: "Bodzio SE" <b...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: DIGITIZER w M800 Watch Mobile - czy da się uratować?
    Date: Fri, 13 Mar 2009 21:12:17 +0100

    Mam pytanie do osob, ktore zajmuja sie wymiana digitizerow. Mam problem z
    digitizerem w telefonie M800 Watch Mobile. Mianowicie "chcaco" zostala
    oddzielona jedna czesc digitizera od wyswietlacza, poniewaz nie dzialala
    poprawnie i bylo przesuniecie 2 mm przez delikatne podluzne wgniecenie od
    czestego uzywania suwaka kontaktow w fonie... (na dzien dzisiejszy wiem, ze
    wystarczyloby wykalibrowac panel dotykowy). W chwili obecnej nie jest
    dostepny zakup takowego digitizera.
    1. Czy istnieje warsztatowy sposob na przywrocenie zywotnosci tego panela
    dotykowego?
    2. Na czym polega jego dzialanie fizycznie?
    3. Czy pomiedzy warstwa wyswietlacza a folia jest proznia?
    4. Czy sklejenie spowrotem po brzegach warstw musi byc odpowiednim klejem?

    Prosze o pomoc. W necie nic nie pisza, a serwisy nie maja czesci i nie
    podejma sie takowej naprawy.

    BSE