  • 11. Data: 2010-03-13 10:07:32
    Temat: Re: Dacia Duster znane są już ceny
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "kml" <A...@g...lp> napisał w wiadomości
    news:hnf7vh$dm9$1@inews.gazeta.pl...

    > :) Jestem ciekaw jak ten samochód wygląda na żywca - zwłaszcza w środku.

    były tu gdzieś zdjęcia. Dużo wyposażenia wnętrza z logana (nawiewy, zegary,
    kierownica, przełączniki, plastiki), a że mam logana MCV to nie będzie to
    raczej nic nadzwyczajnego - ot zwykły plastik. Elementy takie jak np
    kierownica, przełączniki przy kierownicy, klamki drzwi w loganie pochodzą z
    renault clio II więc tragedii ogólnie nie ma.

    Dla równowagi powiem tylko że dużo bardziej ordynarne plastiki niż w daci są
    montowane np w Jeep'ie Cheerokie i Patriot. Jadąc nimi myslalem że jadę
    jakąś chińską podróbą. Naprawdę paskudztwo.
    --
    Jackare

  • 12. Data: 2010-03-13 10:24:13
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jak np kierownica, przełączniki przy kierownicy, klamki drzwi w loganie
    > pochodzą z renault clio II więc tragedii ogólnie nie ma.

    Tragedii się nie spodziewam natomiast jestem ciekawy jak im to wyszło. W
    końcu to już nie jest taki low price :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 13. Data: 2010-03-13 23:43:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "kml" <A...@g...lp> napisał w wiadomości news:
    \
    > 10 tys dopłaty do klekota - ciekawe ile trzeba jeździć żeby to się
    > opłacało :)

    Dokładnie.
    Gdyby ten klekot był w normalnej cenie, czyli tak za 55 000 to może bym się
    zastanowił nad prezentem dla żony w postaci Dustera.
    Za 65 to sobie mogą pogwizdać.

  • 14. Data: 2010-03-14 01:28:39
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-03-12 11:17, szerszen pisze:
    > z wygladu nawe niekulawo, szkoda tylko ze ich strona jest tak uboga w
    > informacje, zadnej specyfikacji, zdjec srodka, jedynie cennik
    > katalogowy, ktory zeznaje, ze za tyle to mozna miec wersje laureate,
    > benzyna 4x4
    Ale czy to 4x4 to nie jest przypadkiem napęd który na śliskim okazuje
    się napędem na jedno koło?

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 15. Data: 2010-03-14 01:43:38
    Od: AL <a...@s...tam>

    Cavallino pisze:
> [...]
    > Gdyby ten klekot był w normalnej cenie, czyli tak za 55 000 to może bym
    > się zastanowił nad prezentem dla żony w postaci Dustera.

    a po co zonie 4x4 ?
    (znasz tansza alternatywe?)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 16. Data: 2010-03-14 01:54:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości news:

    > a po co zonie 4x4 ?

    4x4 to już raczej moja analiza jej gustów - skoro podobają jej się SUV-y, a
    ja miałbym za to płacić, to warto byłoby z tego coś mieć jakby co.

    > (znasz tansza alternatywe?)

    Tak, pozostanie przy obecnym aucie. ;-)

  • 17. Data: 2010-03-14 07:48:25
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
    > Ale czy to 4x4 to nie jest przypadkiem napęd który na śliskim okazuje się
    > napędem na jedno koło?

    CHGW :) Ja nie wiem - musi się wypowiedzieć ktoś kto jeździł x-trailem etc.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 18. Data: 2010-03-14 07:50:14
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > 4x4 to już raczej moja analiza jej gustów - skoro podobają jej się SUV-y,
    > a ja miałbym za to płacić, to warto byłoby z tego coś mieć jakby co.

    Ciekawe kiedy i czy w ogóle dacia dopuści lpg "fabryczne" bo wtedy benzyna
    byłaby ciekawą propozycją dla osob dużo jeżdzących.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 19. Data: 2010-03-14 10:26:47
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    Cavallino pisze:

    > Dokładnie.
    > Gdyby ten klekot był w normalnej cenie, czyli tak za 55 000 to może bym
    > się zastanowił nad prezentem dla żony w postaci Dustera.
    > Za 65 to sobie mogą pogwizdać.

    WOW. Czyli jednak kupiłbyś Renault? :)

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

  • 20. Data: 2010-03-14 10:43:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > WOW. Czyli jednak kupiłbyś Renault? :)

    W Dacii za 1000 zł można dokupić gwarancję na 5 lat, więc by stykło. ;-)