  • 31. Data: 2010-03-15 08:48:44
    Temat: Re: Dacia Duster znane sš już ceny
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    news:jtrpp55hv1b3vc1rh6h095bns91uvoud99@4ax.com...

    > Z tego zasadniczo masz tylko wieksze zuzycie paliwa.

    przy czym nie musisz miec non stop zapietego 4x4, a posiadac taka
    alternatywe zawsze warto, szczegolnie patrzac na to co znowu za oknami sie
    zadzialo ;)

  • 32. Data: 2010-03-15 13:50:35
    Temat: Re: Dacia Duster znane są już ceny
    Od: cztery <r...@d...trzy>

    > W Dacii za 1000 zł można dokupić gwarancję na 5 lat, więc by stykło. ;-)

    A nie jest to czasami ubezpieczenie kosztow naprawy, a nie gwarancja ?
    Bo jak to pierwsze, to sie moze okazac, ze samochod jest przez
    ubezpieczyciela naprawiany np. regenerowanymi czesciami itp.

  • 33. Data: 2010-03-15 13:53:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "cztery" <r...@d...trzy> napisał w wiadomości

    > A nie jest to czasami ubezpieczenie kosztow naprawy, a nie gwarancja ?

    Pewnie jest.

    > Bo jak to pierwsze, to sie moze okazac, ze samochod jest przez
    > ubezpieczyciela naprawiany np. regenerowanymi czesciami itp.

    Straszna perspektywa. ;-)

  • 34. Data: 2010-03-15 13:56:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > Bo jak to pierwsze, to sie moze okazac, ze samochod jest przez
    > ubezpieczyciela naprawiany np. regenerowanymi czesciami itp.

    BTW: Jestem dziwnie spokojny, że ASO Renault nie ma takowych części.
    Ceny jakich żądali za części w każdym przypadku raczej to wykluczają.