  • 231. Data: 2010-03-07 23:08:06
    Temat: Re: Demontaż czujnika ABS
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    > Owszem, nie.

    Zdecyduj się.

    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=owszem

  • 232. Data: 2010-03-07 23:13:40
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-06 20:06, Karolek pisze:

    > Najgorszy typ tlumoka to taki, ktory uwaza, ze jest madrzejszy, a nie
    > potrafi tego udowodnic.

    Wreszcie opisałeś siebie! :D

  • 233. Data: 2010-03-08 06:46:55
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > A po co? I tak go zignorujesz.

    W przeciwienstwie do Ciebie nie ignoruje faktow.

    --
    Karolek

  • 234. Data: 2010-03-08 06:48:43
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Widzisz, trzeba pomyśleć. Jakbyś pomyślał i zrozumiał to, co napisałem, to
    > byś nie bzdurzył.

    Jakbys wiedzial/widzial jak to jest zbudowane, to bys w ogole nie
    wymyslal takich bzdur.
    A ze nie wiesz, to cos Ci sie tam wydaje, ale jest po prostu w bledzie,
    a Twoja wyobraznia jest niestety za slaba :/

    --
    Karolek

  • 235. Data: 2010-03-11 23:09:27
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 08 Mar 2010 06:48:43 +0100, Karolek napisał(a):

    > Jakbys wiedzial/widzial jak to jest zbudowane, to bys w ogole nie
    > wymyslal takich bzdur.

    Jakich, konkrety podaj?

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 236. Data: 2010-03-12 06:13:06
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Jakich, konkrety podaj?

    Takich:

    > Ale widzisz, ja bym zobaczył co się stanie, kiedy czujnik
    > dostanie od zadka pole magnetyczne.
    > Tyle, że do tego trzeba ciut pomyśleć.

    To zdanie wynika z Twojego braku dostatecznej wiedzy na omawiany temat.

    --
    Karolek

  • 237. Data: 2010-03-14 01:14:47
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 12 Mar 2010 06:13:06 +0100, Karolek napisał(a):

    > Takich:

    > To zdanie wynika z Twojego braku dostatecznej wiedzy na omawiany temat.

    Komkret - co sie stanie wówczas?

  • 238. Data: 2010-03-14 08:52:02
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Komkret - co sie stanie wówczas?

    Czlowieku, zrozum, ze nie uda Ci sie dac "pola od zadka", bo do tego
    zadka nie masz dostepu.
    Chyba, ze wygenerujesz jakies konkretne pole i uwalisz przy okazji
    pierscien magnetyczny.
    Tak, to bedzie wrecz genialna diagnostyka w Twoim wydaniu :P Nie
    bedziesz sie musial juz zastanawiac co padlo, tylko wymienisz wszystko :>

    --
    Karolek

  • 239. Data: 2010-03-16 22:56:34
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 14 Mar 2010 08:52:02 +0100, Karolek napisał(a):

    > Czlowieku, zrozum, ze nie uda Ci sie dac "pola od zadka", bo do tego
    > zadka nie masz dostepu.

    Jasne, jasne. To czujnik wyciągasz od czoła, tak?

  • 240. Data: 2010-03-17 06:09:33
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Jasne, jasne. To czujnik wyciągasz od czoła, tak?

    Moze w koncu sprawdz jak to wyglada. OK?

    --
    Karolek