  • 1. Data: 2009-06-25 14:37:10
    Temat: Nr seryjny płyty - który?
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    Podpowiedzcie mi który to jest nr seyjny płyty głównej? Ten na naklejce
    na jej froncie, czy ten na naklejce na jej spodzie? Płyta MSI. TIA

    --
    Big Jack
    //////

  • 2. Data: 2009-06-25 14:44:09
    Temat: Re: Nr seryjny płyty - który?
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Jezeli numer nie zaczyna sie od S/N, to bedzie problem z okresleniem...

  • 3. Data: 2009-06-25 14:53:47
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <4...@n...home.net.pl>, Big Jack napisał(a):

    > Podpowiedzcie mi który to jest nr seyjny płyty głównej? Ten na naklejce
    > na jej froncie, czy ten na naklejce na jej spodzie? Płyta MSI. TIA

    A może powiesz co to są za numerki?
    Wiesz, MSI produkowało płyty główne dobrych kilka lat temu jak i teraz
    produkuje. Na każdej może być w innym miejscu.

    I zależy do czego to potrzebujesz.
    Jeśli chcesz sprawdzić, czy np: wróci do Ciebie ta sama płyta z reklamacji,
    to wystarczy np: spisać MAC adres karty sieciowej (wiem, że można go
    zmienić, ale nie będzie się to nikomu chciało robić).
    Jeśli potrzebujesz np: znaleźć aktualizację BIOSu, to czasami przydatne
    informacje są na ekranie POST (tuż po włączeniu komputera).

    Jacek

  • 4. Data: 2009-06-25 15:04:24
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    k...@n...dyski.one.pl
    *Jacek Kalinski* napisał(-a):

    > A może powiesz co to są za numerki?
    > Wiesz, MSI produkowało płyty główne dobrych kilka lat temu jak i teraz
    > produkuje. Na każdej może być w innym miejscu.

    Płyta jest dosyć stara, ponad 5 lat. Na froncie płyty w prawym górnym
    rogu jest naklejka z kodem paskowym i nr w postaci XXXXXXXXXX. Natomiast
    na spodzie jest to naklejka również z kodem paskowym i oznaczeniem 865PE
    Neo2-LSXXXXXXXXXX, gdzie X to oczywiście odpowiednie cyfry.

> [...]
    > reklamacji, to wystarczy np: spisać MAC adres karty sieciowej (wiem,
    > że można go zmienić, ale nie będzie się to nikomu chciało robić).

    Spisać MAC nie da rady. Płyta jest padnięta i ma iść do naprawy. Trzeba
    podać nr seryjny płyty. A i ja chciałbym wiedzieć, czy wróciła moja :)

    --
    Big Jack
    //////

  • 5. Data: 2009-06-25 15:29:06
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

> [...]

    > Spisać MAC nie da rady. Płyta jest padnięta i ma iść do naprawy. Trzeba
    > podać nr seryjny płyty. A i ja chciałbym wiedzieć, czy wróciła moja :)

    I tak trzeba było od razu:
    http://www.msi-polska.pl/index.php?func=html&name=wa
    rranty_policy

    Drugi numer jest numerem seryjnym.

    Jacek

  • 6. Data: 2009-06-25 15:57:47
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    Jacek Kalinski ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

    > I tak trzeba było od razu:
    > http://www.msi-polska.pl/index.php?func=html&name=wa
    rranty_policy

    > Drugi numer jest numerem seryjnym.

    A oprócz tego MAC bardzo często wypisywany jest na nalepce od portu
    równoległego LPT (to nie jest reguła ale dość często się z tym spotykałem).

    Pzdr, OMSON

  • 7. Data: 2009-06-25 16:24:15
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *OMSON* napisał(-a):

    > A oprócz tego MAC bardzo często wypisywany jest na nalepce od portu
    > równoległego LPT (to nie jest reguła ale dość często się z tym
    > spotykałem).

    Rzeczywiście, jest nalepka na LPT, ale nie pokojarzyłem tego z MAC.
    Pewnie dlatego, że nie korzystam z karty sieciowej.

    --
    Big Jack
    //////

  • 8. Data: 2009-06-25 16:25:32