  • 11. Data: 2009-06-30 13:05:25
    Temat: Re: Dobre microswitche - kto robi?
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    er.ch/wwwsc/con_pg09_2.asphttp://www.omron.com/ecb/p
    roducts/sw/- ale tu są troche inne

    > O! to zaczyna wygladac sensownie, zwlaszcza biorac pod uwage to, co
    > John Smith napisal o szczelnosci - Omron robi szczelne, TME nimi -
    > wyglada ze - handluje, no to pozostalo mi zapytac TME - co tez wlasnie
    > zrobilem.
    > Dzieki za pomoc wszystkim!

    Zainteresuj się takimi: B3S-1000P, mają gumkę separującą styki od otoczenia.
    Producent Omron do kupienia w TME za około 2zł.
    Nie udzielę Ci rekomendacji, gdyż mam jeszcze za mało doświadczenia. Zapytaj
    za jakiś rok, dwa.
    K.

  • 12. Data: 2009-06-30 16:19:59
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    On Jun 30, 3:05 pm, John Smith <d...@b...pl> wrote:

    > Zainteresuj się takimi: B3S-1000P, mają gumkę separującą styki od otoczenia.

    Tez na nie zwrocilem uwage, wyglada na wlasciwy, musze jeszcze tylko
    sprawdzic, czy wysokosc pasuje.

    Czy masz jakies typy wzgledem przelacznikow dzwigienkowych? Na miejsce
    takich typowych, 125V/1A, on-off-on wzglednie on-on. Tez musza byc
    wytrzymale mechanicznie, wazne jest pewne prowadzenie dzwigni (zeby
    sie nie chybotala i ugniala przy nacisnieciu nieco pod katem zamiast
    dokladnie z gory), pewne, ale miekkie przelaczenie i - zwlaszcza przy
    on-off-on - jednakowy opor miedzy pozycjami...
    To badziewie, ktore mam na stanie, wytrzymuje pol roku i przestaje
    solidnie "klikac", zaczyna miec niewyrazny punkt przelaczenia i
    srednio trzyma kontakt...

    Dzieki za pomoc!
    Marek

  • 13. Data: 2009-06-30 20:56:23
    Od: John Smith <d...@b...pl>

> [...]
    > To badziewie, ktore mam na stanie, wytrzymuje pol roku i przestaje
    > solidnie "klikac", zaczyna miec niewyrazny punkt przelaczenia i
    Niestety, nie doradzę. Przełaczniki, styczniki to dla mnie poboczny
    temat - interesuję się jak muszę.
    Może zastosuj tę samoą metodyke co ja, rozbierz uszkodzony i zidentyfikuj
    problem. Będziesz wiedział co potrzebujesz, inaczej staniesz w obliczu
    twórczego marketingowca "nasze podzespoły są najlepsze".

    > Dzieki za pomoc!
    Tyle ile mogłem, proszę bardzo.
    K.

  • 14. Data: 2009-07-01 07:40:14
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    On Jun 30, 10:56 pm, John Smith <d...@b...pl> wrote:

    > Mo e zastosuj t samo metodyke co ja, rozbierz uszkodzony i zidentyfikuj
    > problem. B dziesz wiedzia co potrzebujesz, inaczej staniesz w obliczu
    > tw rczego marketingowca "nasze podzespo y s najlepsze".

    Wyrabia sie plastik pod kolyska, do tego calosc jest zrobiona raczej
    badziewnie (nierowne sztance). Problem jakosci...
    Mam rewelacyjne prztyczki w radiu Futaby, ale ni cholery nie moge
    namierzyc, kto je robi...

    Marek

  • 15. Data: 2009-07-01 08:20:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Marek Lewandowski" <l...@p...onet.pl> napisal w
    wiadomosci
    d.googlegroups.com...
    > http://img199.imageshack.us/img199/4743/phap3301.jpg
    > na cos lepszego.

    > Wymagania:
    > - miekki, wyrazny punkt zadzialania
    > - pewnosc kontaktu

    Czy mi sie wydaje czy one wszystkie sa membranowe ?
    A tak jak patrze na konstrukcje membrany to co prawda ma wyrazny
    klik przy wciskaniu,
    ale styki dociskasz juz palcem, i przy powolnym puszczaniu zawsze
    jest ta niepewnosc - jeszcze styka czy juz nie ?

    Na dobra sprawe to nawet inne konstrukcje maja podobny problem ..

    No coz - z dobrymi nie pomoge, u mnie na rogu sprzedaja srednie :-)

    > - powtarzalnosc. Chodzi o to, ze przycisk jest poganiany dzwignia
    > sprzezona z wajcha sprzezona z wichajstrem :) i kazdy klik
    > powinien
    > "czuc" sie tak samo. W tej chwili lapie raz tak raz siak, raz
    > czuc
    > kiedy kliknie, raz nie.

    Nowe czy uzywane ? IMO to w nich peka membranka i wtedy traca klik.

    Zajrzalbym do myszy logitecha .. ale obawiam sie ze inny typ tam
    zobacze.

    J.

  • 16. Data: 2009-07-04 09:37:04
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

> [...]
    > John Smith napisal o szczelnosci - Omron robi szczelne, TME nimi -
    > wyglada ze - handluje, no to pozostalo mi zapytac TME - co tez wlasnie

    Dodam jeszcze, że od lat używam mikroprzycisków Omrona,
    co prawda innych mechanicznie, ale NIGDY nie było
    jeszcze reklamacji przycisku.

    Pozdrowienia,
    MKi