  • 11. Data: 2009-02-01 09:12:29
    Temat: Re: Doładowania telefonu w bankomatach & reklamy
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Wojciech Nawara" news:gm3o03$390$3@kushnir.sileman

    > Powtarzam, że tu nie chodzi o możliwości bankomatu/sieci bankomatów.
    > Istotne jest to, co oferuje operator komórkowy. Jeśli w ofercie
    > doładowań ma doładowania dowolną kwotą w bankomacie, to w bankomacie
    > kupisz doładowanie na dowolną kwotę, jeśli nie ma, to nie będziesz mieć
    > możliwości dowolnego wyboru kwoty, obojętnie jakie inne "bajery" by ten
    > ATM nie udostępniał.

    Nie jest prawdą co piszesz. Przykład: bankomaty eCard w przypadku Plusa
    umożliwiają wybór kwoty doładowania od 10 zł w górę co 1 zł - czyli możesz
    sobie np. zasilić konto za 56 zł. Natomiast euronet (sprawdzałem wczoraj w
    sumie kilka bankomatów) narzuca mi z góry kwoty za jakie mogę doładować
    konto i tym samym nie mam możliwości ich modyfikowania (np. doładowanie
    konta nie za 30 zł a 36 zł)

    > Konkretnie - Orange NIE umożliwia doładowania dowolną kwotą. Plus i Era
    > - umożliwiają.

    Wszystko znowu zależy od bankomatu.

  • 12. Data: 2009-02-01 12:03:00
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Edward Malinowy napisal(a):

    > Można się dowiedzieć w jakich sieciach są/były numery, które zasilałeś za
    > pośrednictwem euronetu?

    w plusie

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 13. Data: 2009-02-01 18:04:59
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Edward Malinowy pisze:
> [...]
    > sumie kilka bankomatów) narzuca mi z góry kwoty za jakie mogę doładować
    > konto i tym samym nie mam możliwości ich modyfikowania (np. doładowanie

    nie WSZYSTKO zależy od bankomatu. Ograniczeniem jest operator, który
    umożliwia doładowanie dowolną kwotą bądź nie. Dopiero potem właściciel
    bankomatu (uogólniając) może zdecydować się jaki typ zasilenia
    zaoferować. Wiąże się to z różnymi sprawami, głównie o połączenia
    centrum rozliczeniowego firmy bankomatowej a operatorami tel.
    były pracownik e-pay/euronet

  • 14. Data: 2009-02-01 20:40:58
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    osiek pisze:

> [...]
    > zaoferować. Wiąże się to z różnymi sprawami, głównie o połączenia
    > centrum rozliczeniowego firmy bankomatowej a operatorami tel.

    Dzięki za doprecyzowanie. :-)

    Ale przypadek Euronetu i S+ pozwolę sobie sprawdzić empirycznie, bo mam
    niejakie wątpliwości.

  • 15. Data: 2009-02-01 22:04:34
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Wojciech Nawara" news:gm51cf$m7t$1@kushnir.sileman

    > Dzięki za doprecyzowanie. :-)
    > Ale przypadek Euronetu i S+ pozwolę sobie sprawdzić empirycznie, bo mam
    > niejakie wątpliwości.

    Czekam na informacje :)
    Dzisiaj w czasie niedzielnego spacerku ładowałem mix+ za 30 zł w maszynie
    euronetu i ten bankomat nie oferował możliwości modyfikacji danej kwoty
    zasilenia. Może to uroda nowych maszyn tej sieci albo po prostu one tak mają
    w przypadku zasilania Plusa :)