  • 11. Data: 2010-02-14 09:40:20
    Temat: Re: Dołożenie spojlera do zderzaka - po uprzednim jego odcięciu
    Od: news-gazeta <n...@n...pl>

    peter pisze:
> [...]
    403

    > kupa roboty i zmarnowana kasa. popeka po jednym dniu zwyklej jazdy.

    Dlaczego uważasz że popęka? Słyszałeś o szpachli do zderzaków?
    Elastycznej szpachlówce...

    Pozdrawiam - Darek.

  • 12. Data: 2010-02-14 09:43:54
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "news-gazeta" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego uważasz że popęka? Słyszałeś o szpachli do zderzaków?
    > Elastycznej szpachlówce...

    ona sie nadaje do wyrównania zderzaka, ale nie zaklejenia łacznienia dwóch
    zderzaków. Jak nie pęknie sama szpachlówka, to odejdzie od zderzaka w miesu
    łączenia.
    Jak nie zespawasz zderzaka, to prędzej czy później pęknie.
    Pogadaj z lakiernikami...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 13. Data: 2010-02-14 12:30:29
    Od: stebi <m...@n...pl>

    Bialy pisze:

    > http://forum.vectra-unlimited.pl/showthread.php?t=68
    403

    Koleś powinien chyba zmienić dilera. Ja pierdole, jak można mieć tak
    nasrane w głowie, żeby takie gówno tam wsadzić?

    pozdr.
    stebi

  • 14. Data: 2010-02-14 12:42:28
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > Koleś powinien chyba zmienić dilera. Ja pierdole, jak można mieć tak
    > nasrane w głowie, żeby takie gówno tam wsadzić?

    koles? raczej kolesie. przeciez tam jest zachwyt tym gownem.

  • 15. Data: 2010-02-14 13:43:42
    Od: "Bialy" <w...@o...pl.wytnij>

    peter napisal:

    | kupa roboty i zmarnowana kasa. popeka po jednym dniu zwyklej jazdy.

    Dziwne jest to, że w/g mojej informacji zainteresowany jeździ z tym modem
    już jakiś i czas i - mimo zimy - ze zderzakiem się nic złego nie dzieje ;)

    Co do wyglądu - jest to kwestia gustu, więc nie podlega dyskusji :)

    --
    Bialy | GG:1092403

  • 16. Data: 2010-02-14 14:03:15
    Od: to <t...@a...xyz>

    peter wrote:

    > koles? raczej kolesie. przeciez tam jest zachwyt tym gownem.

    Bo Vectry i500 seryjnie wychodziły z tymi kupowatymi plastikami:
    http://vudrupal.vectra.kei.pl/jpg/klubowe/westhub/op
    el_vectra_i500_2.JPG

    ...a jak coś było seryjnie w mocnej wersji to automatycznie zaczyna się
    podobać, choćby przypominało pterodaktyle guano.

    --
    cokolwiek