  • 71. Data: 2020-10-14 10:39:49
    Temat: Re: Drganie liter na ekranie
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Animka <a...@t...ja.wp.pl> wrote:

    > Do monitora już kupiłam, bo w starym wtyczka się wypaczyła i jak
    > przesuwałam monitor to obraz gasł.

    Wtyczka stara, nieszczelna, to elektrony wypadają i unoszą się w
    powietrzu. Potem trzeba wietrzyć mieszkanie, bo można się podtruć.

    --
    - Czym różni się dętka od studentki?
    - Dętkę dmucha się raz... Poza tym studentka pęka za pierwszym razem,

  • 72. Data: 2020-10-14 10:41:04
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    _Master_ <M...@...pl> wrote:

    > BŁAGAM jaki jest symbol tego monitora?

    No Philips, czego nie rozumiesz... :D

    --
    Po wybuchu jądrowym na uschniętym kikucie ocalałego drzewa siedzą
    dwa szympansy.

  • 73. Data: 2020-10-14 10:41:39
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    _Master_ <M...@...pl> wrote:

    > Nie mogę patrzeć jak się tu z Ciebie nabijają z tym "prądem"

    Nikt się z nikogo nie nabija. To nie jest temat do żartów.

    --
    Po upojnej nocy ze słonicą, mrówek ledwo żywy kładzie się pod drzewem.
    Podchodzi do niego kolega.

  • 74. Data: 2020-10-14 13:39:15
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 14 Oct 2020 08:37:12 +0000 (UTC)
    doszła do mnie wiadomość <4...@h...in
    valid>
    od a...@h...invalid (Arnold Ziffel) :

    >Tak właśnie jest. Rozcieńczają ten prąd dziurami, bo są tańsze, a każą
    >sobie płacić jak za elektrony. Potem takie małe elektrony wpadają w te
    >dziury, które są od nich większe, i lekko drgają, co objawia się drganiem
    >obrazu tak jak u Animki. Pisałbym reklamację do tych złodziei z zakładu
    >energetycznego, że w moim prądzie jest za duża koncentracja dziur względem
    >elektronów a płacę za elektrony a nie za dziury. Pewnie nie będą chcieli
    >uznać, ale nie można im odpuszczać.
    >
    >Eh, kiedyś były czasy, dziś nie ma czasów.

    Ja chyba nałapię tego prądu do butelki lejdejskiej i oddam do analizy w Instytucie
    Wysokich Napięć, ciekawe co odpowiedzą.

  • 75. Data: 2020-10-14 14:14:18
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Ja tylko przeczytalam i pomyslalam sobie, że to są jacyś "porąbańcy"
    Bawią się jak dzieci.

    --
    animka

  • 76. Data: 2020-10-14 14:17:03
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-10-14 o 13:39, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:

    > Ja chyba nałapię tego prądu do butelki lejdejskiej i oddam do analizy w Instytucie
    > Wysokich Napięć, ciekawe co odpowiedzą.

    Idź z tą butelką do piaskownicy. Tylko nie zapomnij wziąć łopatki.

    --
    animka

  • 77. Data: 2020-10-14 14:27:52
    Temat: Re: Drganie liter na ektanie
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Doszedł do logicznego wniosku, że pewnie nie masz już czym monitorować
    > tej piwinicy.

    Monitorownia jest w piwnicy, w specjalnym pomieszczeniu. Kamera
    zamontowana nad drzwiami piwnicy-w piwnicy.
    Monitor byś szczelnie zapakowany i stał na stoliku. Złodziej powiedział
    pani da, ja zamknę ta kłodkę.A ja bez pomyslunku mu pozwoliłam, a on
    wcale tej kłodki nie zamknął. Ja poszłam do sklepu, złodziej zaniósł
    monitor do jakiegoś samochodu i potem wrócił do mojej piwnicy. Nie warto
    wspominać i wracać do tej sprawy.

    --
    animka

  • 78. Data: 2020-10-14 14:30:26
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-10-14 o 10:39, Arnold Ziffel pisze:

    > Wtyczka stara, nieszczelna, to elektrony wypadają i unoszą się w
    > powietrzu. Potem trzeba wietrzyć mieszkanie, bo można się podtruć.

    Nawet w przedszkolu dzieciaki są mądrzejsze od ciebie.
    Gdzie Ty piszesz?
    Nie odpowiadaj.

    --
    animka

  • 79. Data: 2020-10-14 14:53:57
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 14 Oct 2020 14:17:03 +0200
    doszła do mnie wiadomość <rm6q8a$1pft$1@gioia.aioe.org>
    od Animka <a...@t...ja.wp.pl> :

    >Idź z tą butelką do piaskownicy. Tylko nie zapomnij wziąć łopatki.

    Do piaskownicy to wiaderko, butelka lejdejska nie nadaje się do takich zabaw.
    Benjamin Franklin łapał pioruny do butelek lejdejskich, do wielkiej butelki to prawie
    cały piorun wejdzie.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Butelka_lejdejska

  • 80. Data: 2020-10-14 15:05:46
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 14.10.2020 o 09:21, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:

> [...]
    zasilające,
    > teraz w tym prądzie to chyba same dziury płyną, elektrownie oszczędzają gdzie się

    Pieprzysz waćpan, bo co jak co ale akurat kaszanka i wóda za komuny to
    była zwykła kiła, dzisiaj nawet bimber lepszy od PRLowskiej gorzały. Ale
    do rzeczy co nam użytkownikom dało zwiększenie napięcia (220vs230V) w
    sieci? To coś namacalnego czy tylko wymogi życia w takim a nie innym
    miejscu świata, czyli przynależność do "europejskiej sieci energetycznej"?