  • 81. Data: 2020-10-14 15:11:27
    Temat: Re: Drganie liter na ekranie
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 13.10.2020 o 01:24, Animka pisze:

    > Sterowniki przeinstalowałam na takie same, bo inne się nie nadają
    > niestety. Coś się bżdzi w tym monitorze. Może to być coś z zasilaniem
    > i usypianiem. Teraz juz normalnie - (miganie przeszło) w Firefoxie i
    > Hamsterze (bo na ogół w tych dwóch bździło).

    No, jeżeli posprawdzałaś także przewody i wtyczki to chyba faktycznie
    pozostaje wymiana monitora.

  • 82. Data: 2020-10-14 15:16:16
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 14 Oct 2020 15:05:46 +0200
    doszła do mnie wiadomość <rm6t37$15h0$1@gioia.aioe.org>
    od trybun <M...@j...cb> :

    >Pieprzysz waćpan, bo co jak co ale akurat kaszanka i wóda za komuny to
    >była zwykła kiła, dzisiaj nawet bimber lepszy od PRLowskiej gorzały. Ale
    >do rzeczy co nam użytkownikom dało zwiększenie napięcia (220vs230V) w
    >sieci? To coś namacalnego czy tylko wymogi życia w takim a nie innym
    >miejscu świata, czyli przynależność do "europejskiej sieci energetycznej"?

    Dostosowanie do standardu UE, to była konieczność.
    Ma to swoje zalety, ale ma też wady, za dużo by tu gadać więc jak cię to interesuje,
    poszukaj w sieci wyjaśnienia.

  • 83. Data: 2020-10-14 15:19:32
    Od: collie <c...@v...pl>

    W środę, 14.10.2020 o 14:30, Animka napisała:

    > Nawet w przedszkolu dzieciaki są mądrzejsze od ciebie.
    > Gdzie Ty piszesz?
    > Nie odpowiadaj.

    Najzabawniejsze, że ten Knyfel (czy jak mu tam) z tym drugim
    Skurwensenem (czy jak mu tam) uważają, że są dowcipni akurat
    przy Tobie, kobiecie. I to w internetach. W realu już tacy
    dowcipni pewnie nie są, bo wiedzą, że można w mordę dostać
    nawet kobiecą ręką.

  • 84. Data: 2020-10-14 16:44:02
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-10-13 o 21:08, Animka pisze:

    > Mam takiego starucha ok. 11 letniego:
    > LCD Monitor 190SW9

    O, i konkret jakiś.
    Tak więc monitor ma 2 wejścia, VGA (to niebieskie) i DVI (obok szersze
    białe).
    Jeżeli masz teraz połączone kablem VGA, a komputer ma oprócz VGA jeszcze
    wyjście DVI lub HDMI, to spróbował bym połączyć kablem DVI (lub HDMI-DVI).

    Jeżeli już tak jest, to nie mam pomysłów, pewnie pada elektronika.
    Jeżeli komp ma tylko VGA to tez nie mam pomysłu.

    --
    Irokez

  • 85. Data: 2020-10-14 16:45:24
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Animka <a...@t...ja.wp.pl> wrote:

    > Ja tylko przeczytalam i pomyslalam sobie, że to są jacyś "porąbańcy"
    > Bawią się jak dzieci.

    Jak nie wierzysz, to nie musisz.

    --
    Chłopak odprowadza dziewczynę do domu. Ona go pyta:
    - Gdzie następnym razem się zobaczymy?

  • 86. Data: 2020-10-14 17:08:21
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No dało, zamiast 215 V masz 225 V.

    -----

  • 87. Data: 2020-10-14 18:05:09
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-10-14 o 15:11, trybun pisze:

    > No, jeżeli posprawdzałaś także przewody i wtyczki to chyba faktycznie
    > pozostaje wymiana monitora.

    Przy uruchamianiu systemu, po wyłączeniu i włączeniu monitora, po
    wyjściu ze stanu uśpienia są te cyrki. W przegl.Firefox na górze ekranu
    i w menu oraz w menu Hamstera (pasek na górze). Więcej już nie
    sprawdzam, tylko to co najczęściej używam.

    Nie wiesz jak wyłączyć ochronę oprogramowania, bo toto mi sie ciągle
    włącza w usługach w tle.
    Jak wyłączę to potem w panelu sterowania- system mam komunikat, ze
    Windows mam nieaktywowany-aktywuj system Windows. Czyli bez szkód tej
    opcji nie mozna wyłączyć, żeby potem nie przywracać systemu. Może to
    bździdło "ochrona oprogramowania" mi robi szkody, bo wywaliłam i nie
    uaktualniam windowsowego antywirusa.

    --
    animka

  • 88. Data: 2020-10-14 18:06:51
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-10-14 o 14:53, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
    > Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 14 Oct 2020 14:17:03 +0200
    > doszła do mnie wiadomość <rm6q8a$1pft$1@gioia.aioe.org>
    > od Animka <a...@t...ja.wp.pl> :

    Instytucie

    > Do piaskownicy to wiaderko, butelka lejdejska nie nadaje się do takich zabaw.
    > Benjamin Franklin łapał pioruny do butelek lejdejskich, do wielkiej butelki to
    prawie
    > cały piorun wejdzie.
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Butelka_lejdejska

    No to powodzenia!

    --
    animka

  • 89. Data: 2020-10-14 18:15:17
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-10-14 o 15:19, collie pisze:

> [...]
    > przy Tobie, kobiecie. I to w internetach. W realu już tacy
    > dowcipni pewnie nie są, bo wiedzą, że można w mordę dostać

    BRAWO! :-)

    Przy facetach to pewnie się płąszczą.

    --
    animka

  • 90. Data: 2020-10-14 18:21:08
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-10-14 o 16:44, Irokez pisze:

> [...]
    > wyjście DVI lub HDMI, to spróbował bym połączyć kablem DVI (lub HDMI-DVI).

    Nie ma nic oprócz kabla zasilania i kabla podłączonego do komputera. To
    stary monitor 19 calowy.

    > Jeżeli już tak jest, to nie mam pomysłów, pewnie pada elektronika.
    > Jeżeli komp ma tylko VGA to tez nie mam pomysłu.

    Tak, pewnie pada elektronika. Czy ustawienia zasilania (w opcjach
    zasilania) mają na to wpływ?

    --
    animka