  • 191. Data: 2020-11-04 18:21:27
    Temat: Re: Drganie liter na ekranie
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-11-04 o 12:53, Animka pisze:

    > Ile cali ma ten monitor? Masz jakiś link do zerknnięcia?

    > No to mnie pocieszyłeś tym odświeżaniem.

    > Kable z wtyczkami to ja mam dwa. Uszkodzone jest gniazdko albo coś w tym
    > monitorze.
    > Nie ma sensu zawracać juz sobie gowy 19 calowym bździdlem. Już nigdy nic
    > co jest z firmy Philips nie kupię.
    > Mogę ten monitor oddać komuś za darmo.

    Na grupie pl.misc.elektronika sundyman walczy z podświetlaniem swojego
    monitora. Szukał innego, aby podmienić listwę świetlną.

    Tylko mam niespójne informacje i nie wiem, czy ten Twój Philips jest
    lampowy (starego typu, szklany", czy LCD.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 192. Data: 2020-11-04 23:06:44
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-11-04 o 11:55, trybun pisze:

    > To że ty ich nie widzisz ale lepiej potrafisz wyliczyć ilość jest
    > zagadkowe, znowu, podobnie jak z tymi kierownikami z klucza partyjnego,
    > chcesz coś wylansować. .

    Ja nie muszę ich wiedzieć bo wiem że są.
    Ty tego nie wiesz wiec piszesz o tych których widzisz.
    Pytanie co ty chcesz lansować, w temacie kierowników z klucza
    partyjnego też?

    Pozdrawiam

  • 193. Data: 2020-11-08 12:50:26
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 04.11.2020 o 23:06, RadoslawF pisze:

> [...]
    > Ty tego nie wiesz wiec piszesz o tych których widzisz.
    > Pytanie co ty chcesz lansować, w temacie kierowników z klucza

    Ja piszę o tym co widzę. Nic nie lansuje, to tylko delikatne oponowanie
    w zaklinaniu faktów. Naprawdę ta pseudokomuna która panowała w Polsce to
    ogólnie rzecz ujmując nic dobrego, ale po co jej przyprawiać fałszywe
    rogi? Jeden pieprzy od rzeczy o zaciąganiu siłą do partii, drugi o
    kadrze kierowniczej powoływanej  obowiązkowo z partyjnego klucza, trzeci
    kiedyś coś bełkotał o wykolejaniu pociągów przez komuchów w powojennej
    Francji. Skąd to lubowanie się w kłamstwach i zaklinaniu rzeczywistości?

  • 194. Data: 2020-11-08 12:51:09
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 04.11.2020 o 12:53, Animka pisze:

    > Ile cali ma ten monitor? Masz jakiś link do zerknnięcia?

    19, czyli największy z dostępnych w tym formacie. Nie, nie mam.

> [...]
    > tym monitorze.
    > Nie ma sensu zawracać juz sobie gowy 19 calowym bździdlem. Już nigdy

    U mnie ten Philips jak na razie sprawuje się dobrze,. Jednak nie wiadomo
    jak będzie po skończeniu się gwarancji, bo dwa przedostatnie moje
    monitory padły w niedługim czasie po skończeniu się gwarancji.. W tej
    elektronice to oni teraz montują jakieś "bomby zegarowe" które
    wykańczają sprzęt po okresie gwarancyjnym, czy co? Z lodówką miałem
    podobnie..

  • 195. Data: 2020-11-08 22:09:12
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-11-08 o 12:50, trybun pisze:

> [...]
    > kiedyś coś bełkotał o wykolejaniu pociągów przez komuchów w powojennej
    > Francji. Skąd to lubowanie się w kłamstwach i zaklinaniu rzeczywistości?

    Istnieje cała masa żeczy których nie widać a które istniały.
    Ubeków też nie widziałeś (pomijam współczesne filmy) a którzy
    istnieli i stali na straży tej "pseudokomuny".
    A księdza Popiełuszkę te nie ubecja tylko pijani harcerze
    musieli zamordować. Bo ty ubeków nie widziałeś więc nie mają
    prawa istnieć.

    pozdrawiam