  • 11. Data: 2021-09-16 13:29:46
    Temat: Re: Druciarstwo w projektorze
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 16 Sep 2021 11:44:25 +0100, Cezar napisał(a):

    > (...)
    > Teraz już wiem że jak będed kupował docelowy projektor to będzie to
    > zdecydowanie UST. Stoi sobie koło ściany, nic go nie zasłania,
    > wentylatory nie wyją zaraz koło ucha.
    > (...)

    A jak z ostrością na brzegach?

    Pytam, bo dawniej były duże problemy z takimi, ale to było lat temu
    kilkanaście.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 12. Data: 2021-09-16 16:07:36
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 16/09/2021 12:29, Adam wrote:

    > A jak z ostrością na brzegach?
    >
    > Pytam, bo dawniej były duże problemy z takimi, ale to było lat temu
    > kilkanaście.

    Więc jest tak - jak ustawiam ostrość (stojąc zaraz przy ekranie) to nie
    da się perfekcyjnie ustawić aby było ostro jednocześnie na brzegach i na
    środku ale musze przyznać że jest to kompletnie niezauważalne podczas
    oglądania z odległości 3m.
    Jak ludzie na YT pokazują ostrość na nowych projektorach UST np VAVA
    albo Epson to nie widać żadnych problemów z ostrością na brzegach.

    c.