  • 1. Data: 2021-09-13 15:34:01
    Temat: taśma zabezpieczająca z nićmi nylonowymi.
    Od: DaNsOuNd <d...@t...pl>

    Witam,

    w urządzeniach elektronicznych stosowana jest przezroczysta taśma
    zabezpieczająca z równolegle ułożonymi nićmi/sznurkami nylonowymi.
    Najczęściej zabezpiecza połączenia gniazdo-wtyk przed rozłączeniem. Jest
    bardzo trwała, odporna na zerwania (w poprzek włókien) i posiada bardzo
    trwały klej. Praktycznie nie da się jej oderwać bez
    zniszczenia/rozdarcia. Pomożecie czego szukać? Jak to się nazywa i gdzie
    to kupić?

    Pozdrawiam,
    Daniel

  • 2. Data: 2021-09-13 20:40:17
    Temat: Re: taśma zabezpieczająca z nićmi nylonowymi.
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:613f534a$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    user DaNsOuNd pisze tak:

> [...]
    > włókien) i posiada bardzo trwały klej. Praktycznie nie da się jej
    > oderwać bez zniszczenia/rozdarcia. Pomożecie czego szukać? Jak to

    zawsze chciałem o to zapytać ;)

    https://tinyurl.com/y8365ay8
    https://www.ebay.co.uk/itm/222643809235

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 3. Data: 2021-09-13 22:00:43
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W poniedziałek, 13.09.2021 o 20:40, PiteR napisał:

    > zawsze chciałem o to zapytać ;)
    >
    > https://tinyurl.com/y8365ay8
    > https://www.ebay.co.uk/itm/222643809235

    To nie są nici/sznurki nylonowe, tylko włókna szklane.
    Wystarczy wpisać na Alledrogo "taśma klejąca zbrojona
    włóknem szklanym" i jest. Dobre, bo polskie.

  • 4. Data: 2021-09-15 13:08:14
    Od: DaNsOuNd <d...@t...pl>

    W dniu 2021-09-13 o 22:00, Collie pisze:

    > To nie są nici/sznurki nylonowe, tylko włókna szklane.
    > Wystarczy wpisać na Alledrogo "taśma klejąca zbrojona
    > włóknem szklanym" i jest. Dobre, bo polskie.

    Dzięki za pomoc. Byłem przekonany że to nylon jest, może dlatego nie
    mogłem znaleźć.