  • 11. Data: 2020-09-29 16:19:03
    Temat: Re: Drukarka Deskjet F380
    Od: stary grzyb <s...@o...pl>

    > ... masz Th. 68.6 i to na linuksie, więc całkiem świeży ...

    Skoro ten jest świeży, to dlaczego u mnie jest wersja 78.3.1???

  • 12. Data: 2020-09-29 17:02:28
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 29 Sep 2020 16:19:03 +0200, stary grzyb napisał(a):

    > Skoro ten jest świeży, to dlaczego u mnie jest wersja 78.3.1???

    Bo ty jesteś windziarz :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 13. Data: 2020-09-29 17:22:03
    Od: stary grzyb <s...@o...pl>

    > Bo ty jesteś windziarz :)

    Prawda, ale (błędnie) sądziłem, że aktualizacje Th pod wszystkie systemy
    robione są równolegle. Mój błąd.

    > Bo ty jesteś windziarz :)

    Prawda. Jednak za kilka miesięcy chciałbym "oswoić" pingwina.
    Myślę o tym od lat, ale ciągle są ciekawsze zajęcia.
    Po ostatecznym już pożegnaniu z "fabryką" powinno wystarczyć czasu na
    wszystko - przynajmniej tak sądzę (być może znowu błędnie).

  • 14. Data: 2020-09-29 17:39:06
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 29 Sep 2020 17:22:03 +0200, stary grzyb napisał(a):

    > Prawda, ale (błędnie) sądziłem, że aktualizacje Th pod wszystkie systemy
    > robione są równolegle. Mój błąd.

    > Prawda. Jednak za kilka miesięcy chciałbym "oswoić" pingwina.
    Dobra myśl :)
    > Myślę o tym od lat, ale ciągle są ciekawsze zajęcia.
    E tam :)

    Ty i Tomasz piszecie w tym wątku z Th. I obaj niestety nie macie wrotek
    w swoich pierwotnych postach. Wasze wrotki się pojawiają dopiero w moich
    odpowiedziach. Ciekawostka i jeszcze tego nie rozgryzłem skąd to
    dziwaczne zachowanie, wygląda na to że to jakiś głupi ficzer Th.

    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 15. Data: 2020-09-29 17:43:52
    Od: "Jacek R." <j...@w...pl>

    W dniu 29.09.2020 o 17:22, stary grzyb pisze:

> [...]
    > Po ostatecznym już pożegnaniu z "fabryką" powinno wystarczyć czasu na
    > wszystko - przynajmniej tak sądzę (być może znowu błędnie).
    Wszyscy tak uważają a potem brak czasu itp.
    bo nie ma już urlopu do planowania :))

    --
    pzdr, j.r.

  • 16. Data: 2020-09-29 18:55:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    t...
    >Drtukarka HP Deskjet F380 - po włączeniu drukarka sygnalizuje diodą
    >niesprawność związaną z tuszem oraz literę E na wyświetlaczu. W
    >środku
    >nowiutki tusz czarny i zużyty kolor. IMO powinna drukować cz.b i
    >proces
    >drukowania (wysyłka i pobranie pliku, reakcja drukarki, pobranie
    >papieru, ruch karetki itd) faktycznie zachodzi ale kartka wychodzi
    >czysta. Pojemnik cz.b sprawdzony i drożny. Znacie może jakiś typowy
    >powód tych kaprysów?
    >To ficzer może czy uszkodzenie?

    IMO - sporo drukarek jak wykryje pusty jeden tusz, to drugiego i tak
    nie uzyje.
    Ale skoro udaje ze drukuje to chyba probuje.

    Wyciagnij i wsadz cartridge, moze cos nie kontaktuje.
    Zamienic ich chyba sie nie da.

    I poszukaj jakis kombinacji sterujacych - selftest, cleaning.

    J.

  • 17. Data: 2020-09-30 13:33:35
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    On 29.09.2020 17:02, Jacek Maciejewski wrote:

    > Bo ty jesteś windziarz :)

    Ja nie jestem (już) windziarz i też mam 78.3.1

    --
    SW3