  • 21. Data: 2020-10-01 15:32:10
    Temat: Re: Drukarka HP Deskjet F380 ciąg dalszy
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>

    Jest 01 Oct 2020 09:17:56 GMT, Artur Stachura pisze:
    > Mam od paru lat kombajn Brothera DCP-J515W. Ta nie drukuje
    > dwustronnie, ale to stary model. Drukuję niewiele, najwyżej
    > parędziesiąt stron na tydzień.

    Niestety ten model nie jest już dostępny. A co do dupleksu, to może
    jeszcze raz przemyślę tę kwestię, bo widać, że są z tym niejakie
    problemy przy drukarkach z niższej półki.

    > Z drukarkami HP mam doświaczenia podobne do opisanych przez
    > przedpiśców.
    > Kiedyś były dobre (atramentówki i lasery), teraz bym nie kupił.

    Z Canonami nie miałem do czynienia, ale co do HP - mam podobne
    doświadczenia.

    k.

  • 22. Data: 2020-10-01 17:51:09
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-10-01 o 11:17, Artur Stachura pisze:

    > Miałem krótko kombajn Canona. Nigdy więcej. Drogie wkłady (pojemnik z
    > głowicą drukującą), przy braku kolorowego nie drukuje nawet na
    > czarno. Dostałem ją zablokowaną, bo licznik pracy uznał, że trzeba
    > opróżnić zbiornik na zużyty tusz. Procedurę resetu znalazłem na
    > jakiejś "lewej" stronie. Z dziesięć (!) bezsensownych kroków
    > pomyślanych tak, żeby użytkownik przypadkiem na to nie wpadł. A, i do
    > każdego modelu inna procedura.
    Mam taniego canona MP282, pojemniki nie są specjalnie drogie i daje się
    je napełniać.
    Reset jest prosty, trzeba trzymac stop przez 10 sek aż lamka error
    przestanie mrugać.

    --
    Janusz

  • 23. Data: 2020-10-01 19:37:23
    Od: Artur Stachura <k...@p...onet.eu>

    On Thu, 1 Oct 2020 17:51:09 +0200, Janusz <j...@o...pl> wrote:

    > Mam taniego canona MP282, pojemniki nie są specjalnie drogie i daje się
    > je napełniać.
    > Reset jest prosty, trzeba trzymac stop przez 10 sek aż lamka error
    > przestanie mrugać.

    Pewnie różne modele mają różnie. W tym moim pamiętam jakieś
    czary-mary z włączaniem do sieci z przytrzymanym którymś przyciskiem,
    otwieranie i zamykanie klapy w odpowiedniej kolejności. Wkład z
    tuszem do niej kosztował kilkadziesiąt złotych.

    --
    Artur Stachura

  • 24. Data: 2020-10-08 16:32:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 1 października 2020 10:46:47 UTC+2 użytkownik Krzysztof Gajdemski
    napisał:

    > Możesz (możecie) polecić jakiś model? Bardziej chodzi o urządzenie
    > wielofunkcyjne ze skanerem, atrament, kolor, możliwość drukowania
    > dwustronnego. Dużo drukować nie będzie.

    Epson xp-530
    Cena poniżej 500zł, ko,plet tuszy(czarny+czarny foto+3 kolorowe) cos koło 20zł na
    allegro
    Mam już ze dwa lata używam ze dwa razy w tygodniu czasami córka jakis większy(ilosc
    stron) wydruk zrobi. Działa nie mogę złego słowa powiedziec

  • 25. Data: 2020-10-08 20:36:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 30 września 2020 o 15:41:31 UTC+2 sirapacz napisał(a):

    > to drukarka jaką wydrukowałeś pierwsze zdjęcie dziecka czy z jakiegoś
    > innego powodu jesteś do niej tak sentymentalnie przywiązany? :))))
    To jest dobre pytanie. Są sytuacje, akurat nie w tym przypadku, że jest coś dobrego,
    sprawnego, zamortyzowanego i z jakiegoś powodu użyć się tego nie da. Niedawno pytałem
    czy da się drukować na starej drukarce laserowej z tabletu. Nie da się , przynajmniej
    mnie się nie udało. Może ona się komuś nie podobać bo stara, kanciasta itp. ale z
    jednego nabicia tonerem za trzy dychy 3-5 tysięcy kartek można wydrukować. Do tego
    jakość wydruku jest bezbłędna.