  • 1. Data: 2009-02-17 20:41:16
    Temat: Laptop Fujitsu Siemens - jaka karta wifi
    Od: "roxy" <k...@o...pl>

    Witam
    Posiadam Laptop Fujitsu Siemens LifeBook C1320D
    Niestety padła w nim karta wifi.
    Czy moglby mi ktos powiedziec jaką karte (typ złącza) posiada w/w model i
    cos polecic do niego. Nigdzie nie widze rownież możliwości łatwego dostępu
    do tej karty aby ja zdemontowac. Może ktos już "rozbierał" ten typ laptopa i
    udzieli mi wskazowek?
    Dziekuje i pozdrawiam
    roxy

  • 2. Data: 2009-02-17 21:57:19
    Temat: Re: Laptop Fujitsu Siemens - jaka karta wifi
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "roxy" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > do tej karty aby ja zdemontowac. Może ktos już "rozbierał" ten typ laptopa

    stawiam na kartę mini-pci

    mozesz też sprawdzić dowolnym programem pokazującym zawartośc kompa albo
    samemu rozkręcić spod obudowy zamiast pytac innych co rozbierali, tym
    bardzije że chcesz ją sam wymienic jak rozumiem