  • 1. Data: 2009-02-17 18:03:03
    Temat: dlaczego Windows przełącza klawisze myszy?
    Od: "Babok" <nie.m@babok.ów>

    Witam

    Do tej pory pracowałem na 2 komputerach z XP i na wszystkich zdarzało się,
    że klikałem lewym klawiszem i wyskakiwało mi menu, co zrobić z plikiem. Było
    to głupie, ale mało uciążliwe. Ale teraz działa mi tylko jeden klawisz
    myszy i ustawiłem tak, żeby to był lewy klawisz. Ale średnio co 15 minut
    okazuje się, że nie mogę niczego zaznaczyć i jest to lekko wk%&$^#^##$^#@^.
    Czy to jakaś kolejna cudowna opcja utrudnienia dostępu? Konkurencja dla
    "Klawiszy Filtru" i "mouse gestures" Opery? Co z tym zrobić?

    Z góry dziękuję za pomoc.