  • 1. Data: 2009-02-17 21:06:14
    Temat: Problem z monitorem HP
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Witam,
    jest sobie pacjent HP w2207h. Podłączony do niego komputer (przez VGA)
    i tuner TV SAT (HDMI).
    Problem: po wyłączeniu tunera i jego przejściu w tryb standby monitor na
    chwilę sie wyłącza tylko po to by za raz sie włączyć i świecić
    świetlówkami. No i moje lenistwo jest wystawione na ciężko próbę bo
    muszę wstawać z łóżka i wyłączać monitor ręcznie.
    Wcześniej gdy komputer był podłączony jako jedyne źródło i problem nie
    występował.
    Co i gdzie ew. poprzestawiać by się móc lenić do końca?
    Jako domyślne źródło mam ustawione "analog-vga"
    Dzięki za wszelkie sugestie.
    --
    Qlfon, Kraków