  • 31. Data: 2012-05-30 08:40:27
    Temat: Re: Duży mocny naked poszukiwany :)
    Od: Kryhu <k...@g...pl>

    W dniu 5/28/12 6:13 PM, Ivam pisze:

    Hej

    > Czyli po prostu FZ1?

    Podoba mi się ale muszę się tym gdzieś przejechać, choć koledzy twierdzą
    że " z dołu nie jedzie".
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 32. Data: 2012-05-30 08:41:59
    Od: Kryhu <k...@g...pl>

    W dniu 5/28/12 9:16 PM, Arni pisze:

    Hej

    > Widać ze nie znasz czlowieka :)
    > Kryhu to stary wyjadacz preclowy i niejeden motocykl juz miał. I kilka
    > kompletów ciuchów. Teraz widze ze fujara mu sie znudziła, szkoda ze mnie
    > nie stac bo jechałbym po nią jeszcze dziś

    Z ciuchami jest jeden problem, praktycznie wszystkie o 1-2 rozmiary są
    mi zbyt duże. Kurczę się na starość ;)
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 33. Data: 2012-05-30 08:45:32
    Od: Kryhu <k...@g...pl>

    W dniu 5/28/12 10:24 PM, Kuczu pisze:

    Hej

    > Jak durnym byc trzeba aby nie zalapac ze Kryhu kope lat jezdzi
    motocyklami i, majac juz Fujare, ciuchy posiada.

    Nie krzycz na kolegę, rzadko tu bywałem ostatnimi laty :)
    A odkąd zamknęli jakiś news.onet.pl to z pisaniem miałem problemy.
    Z news.gazeta też tylko z firmy mnie wpuszcza.
    --
    Kryhu
    FJR

  • 34. Data: 2012-05-30 08:46:53
    Od: Kryhu <k...@g...pl>

    W dniu 5/28/12 11:37 PM, Kefir pisze:

    Hej

    > Aprilia Tuono, KTM 990 SM
    > lub Super Duke, Trujf Speed Triple 1050. Doznania transcendentalne w
    > zasiegu reki.

    Patrząc na te nasze drogi powoli pod deklem ewoluuje mi zmiana w tę
    stronę :)
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 35. Data: 2012-05-30 08:51:51
    Od: Kryhu <k...@g...pl>

    W dniu 5/29/12 11:53 PM, doktorski pisze:

    Hej

    > Kryhu - niech Cie rekaboska/rzona/dzieci i waz w kieszeni bronia przed zakupem,
    tfu, jej mac, BMW serii K. Germance NIE POTRAFIA zrobic rzedowego silnika, ktory nie
    bedzie mial miliona problemow. Nawet o GLTu czyta sie, ze skrzynia jest jak z
    Dniepra. O nie, przepraszam, obrazilem Dniepra... O wybuchajacych S1000RR i moim
    wlasnym motocyklu pisal nie bede. A poziom serwisow i obslugi w BMW Polska jest
    zenujacy (z malymi wyjatkami). Chyba, ze na serwis latalbys do Berlina...

    Właśnie Twoja historia z serią K.... zamyka dla mnie raczej temat BMW :)

    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 36. Data: 2012-05-30 09:15:17
    Od: Kryhu <k...@g...pl>

    W dniu 5/28/12 3:00 PM, inż. Mamoń pisze:

    Hej

    > A ile wolasz za fujare?

    Tak jeszcze patrzę na Alledrogo i kompletnie nie wiem, ile trzeba dać za
    przyzwoitą FJR '02? 17-18 tys?
    Są nawet roczniki '05 po 18tys, a obok '01 za 19 tys. i bądź tu mądry.
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 37. Data: 2012-05-30 10:34:28
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2012-05-30 08:40, Kryhu pisze:

    > Podoba mi się ale muszę się tym gdzieś przejechać, choć koledzy twierdzą
    > że " z dołu nie jedzie".

    Podmienisz zebatki na -1/+2 i bedzie zasuwac az milo. Tylko do kompletu
    potrzebny jeszcze bedzie speedohealer bo inaczej szybciej przebieg
    nabija niz jezdzi i oklamuje na predkosciomierzu ;) Tez tak mialem z R1
    hehe..

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 38. Data: 2012-05-30 19:56:15
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    W dniu 2012-05-30 08:51, Kryhu pisze:

    > Właśnie Twoja historia z serią K.... zamyka dla mnie raczej temat BMW :)

    Aprili Tuono możesz poszukać..
    co prawda róznie bywa z serwisem, ale da się całkiem sensownych ludzi
    znaleźć.. tyle, że to zależy od okolicy.

    --
    jeDrASS

  • 39. Data: 2012-05-30 21:24:55
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-05-30 08:51, Kryhu pisze:
    > W dniu 5/29/12 11:53 PM, doktorski pisze:
    >
    > Hej

    > Właśnie Twoja historia z serią K.... zamyka dla mnie raczej temat BMW :)

    seria K zawsze była hm,dziwna,nawet stare cegły sprzed 20 kilku lat
    sprawiają sporo problemów,co odbija się na cenie-są zazwyczaj 2 razy
    tańsze od boxerów:-)
    Z ciekawych golasów BMW(niepsujących się)R1150R i Rockster.Nowy to
    R1200R,ale z serią 1200 to różnie jest.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 40. Data: 2012-05-30 23:05:56
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-05-29 23:53, doktorski pisze:

    > Magic, zajrzyj w serwisowke Benelli TnT to przestaniesz polecac go znajomym

    Ja sie nie znam, ale mogłoby byc ciekawie, tak ? :)

    > Germance NIE POTRAFIA zrobic rzedowego silnika, ktory nie bedzie mial miliona
    problemow.

    Hmmm, z K11 nie mieliśmy żadnych problemów silnikowych, K75 i K100 też
    jakoś jeżdżą zdajesie. Poza tym Ty (i nie tylko) miałeś chyba problemy z
    przeniesieniem napędu i elektroniką ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj