  • 191. Data: 2010-02-24 11:09:37
    Temat: Re: Dyskryminacja ze względu na markę???
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Maciej Browarczyk pisze:
    > To jak masz nie slabe auto to nie zbieraj sie do tego wyprzedzania jak
    > sojka za morze tylko wyprzedzaj, bo kurwicy mozna dostac jak jedzie taki
    > przyklejony do TIRa/dostawczaka, miejsca nie zostawi, wyprzedzic sie nie
    > da i wlecze sie kilometrami, bo ON CHCE WYPRZEDZIC.

    być może czeka,aż skończy się linia ciągła lub zakaz wyprzedzania. Ja
    zawsze tak robie, przecież na ciągłej nie wyprzedzę lub na zakazie tylko
    dlatego, że tir lub inne auto jedzie według mojej oceny za wolno.

    Nie umiesz
    > wyprzedzic to daj wyprzedzic innym a sam na kursy doszkalajace sie udaj.

    są tacy co tego potrzebują zgadza się. Natomiast kursy z kultury jazdy
    by się przydały 99,9% kierowców w polsce.

    > A za nie upewnienie sie czy ktos nie wyprzedza i zajechanie mu drogi
    > (kierunkowskaz nie upowaznia do zajezdzania) to mozna dostac mandat a w
    > najlepszym wypadku jak trafisz na nerwowego to dostac w ryj.

    nie nerwowego ale zjeba, ja gdy widzę, że ktoś wyprzedza w niedozwolonym
    miejscu sam zaczynam manewr wyprzedzania gdy tylko jest możliwość w
    postaci braku zakazu i staram się nie widzieć auta które zaczęło ten
    manewr sprzecznie z przepisami. Wtedy wyjątkowo powoli wyprzedzam dając
    nauczkę baranowi.

    --
    krzysiek82

  • 192. Data: 2010-02-24 11:19:14
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Maciej Browarczyk pisze:
    > Nie ma problemu, nie denerwuje sie, bo nabralem dystantu do grup ;) Poza
    > tym czasem ciezko "sie wyrazic" piszac na grupach/forach przez co szybko
    > moze dojsc do nieporozumien i niepotrzebnych spiec.

    chyba także muszę nabrać dystansu :) bo tylko niepotrzebnie się irytuje
    gdy czytam jakieś brednie.

    --
    krzysiek82

  • 193. Data: 2010-02-24 11:47:44
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > chyba także muszę nabrać dystansu :) bo tylko niepotrzebnie się irytuje
    > gdy czytam jakieś brednie.

    Po prostu nie czytaj własnych postów...

    --
    cokolwiek

  • 194. Data: 2010-02-24 11:49:34
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > są tacy co tego potrzebują zgadza się. Natomiast kursy z kultury jazdy
    > by się przydały 99,9% kierowców w polsce.

    Jeśli wydaje Ci się, że wszyscy wokół robią coś źle, to najpewniej źle
    robisz to właśnie Ty.

> [...]
    > postaci braku zakazu i staram się nie widzieć auta które zaczęło ten
    > manewr sprzecznie z przepisami. Wtedy wyjątkowo powoli wyprzedzam dając

    Tym samym stwarzasz niepotrzebne zagrożenie i sam jesteś największym z
    baranów.

    --
    cokolwiek

  • 195. Data: 2010-02-24 11:50:06
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > należy tylko współczuć tym co tak myślą, i obym zawsze na takich trafiał
    > frajda niesamowita. Niestety zdarza mi się to sporadycznie bo kropek
    > jednak budzi respekt, bo ma naklejkę JTD na klapie :D

    Nie ma co, respekt jak cholera.

    --
    cokolwiek

  • 196. Data: 2010-02-24 11:52:51
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > człowieku Ty nie wiesz co to jest poziom, od lat na dnie siedzisz gdy
    > czytam twoje niektóre wypowiedzi to po prostu dochodzę do wniosku, że
    > powinno się stosować za karę pracę w kamieniołomach dla takich ludzi.

    Jak się z kimś nie zgadzasz, to byś go wysłał do kamieniołomu? Po raz
    kolejny pokazujesz swoją głupotę...

    --
    cokolwiek

  • 197. Data: 2010-02-24 11:53:32
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-02-24 10:59, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > No przecież właśnie piszą że tak zrobili.

    To w czym masz problem? :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 198. Data: 2010-02-24 11:54:08
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
    > Po prostu nie czytaj własnych postów...

    Na prawdę nie możesz się zastanowić zanim coś napiszesz?

    --
    krzysiek82

  • 199. Data: 2010-02-24 11:55:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia 2010-02-24 10:59, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > To w czym masz problem? :)

    Nie napisali tego co Ty, więc zakładam że nie o to chodzi.

  • 200. Data: 2010-02-24 11:56:40
    Temat: Re: Dyskryminacja ze wzgledu na marke???
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > każdemu byś leki wciskał

    Ty i członkowie Bandy Mareczka to nie są wszyscy...

    > coś widzę że bardzo Cię to męczy czyżby twoje
    > doświadczenie życiowe jako pacjenta szpitala dla ludzi obłąkanych?

    Pięknie budujesz zdania, niczym uczeń początkowych lat szkoły specjalnej.

    --
    cokolwiek