  • 1. Data: 2021-01-24 15:10:33
    Temat: Puste pudełko po klawiaturze
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Za 100 dolców:

    https://www.ebay.de/itm/1981-IBM-PC-5150-Original-Ke
    yboard-Vintage-EMPTY-BOX-and-FOAM-Holders-ONLY-Rare/
    143912863463

    Przy takiej ofercie części dla audiofili wyglądają sensownie. Co jest
    takiego wyjątowego w tym pudełku?

    Pozdrawiam, Piotr

  • 2. Data: 2021-01-24 15:36:08
    Temat: Re: Puste pudełko po klawiaturze
    Od: collie <c...@v...pl>

    W niedzielę, 24.01.2021 o 15:10, Piotr Wyderski napisał:

> [...]
    yboard-Vintage-EMPTY-BOX-and-FOAM-Holders-ONLY-Rare/
    143912863463

    > Co jest takiego wyjątowego w tym pudełku?

    Oryginalne pudełko do oryginalnej klawiatury. Taka klawiatura
    z pudełkiem kosztuje na ten przykład 300 dolarów amerykańskich,
    ale bez takiego pudełka - tylko 100. Kupując pudełko za 100 $,
    jest się więc 100 dolarów amerykańskich do przodu. Już nie mówiąc
    o kanadyjskich.

    --
    Miarą człowieczeństwa jest stosunek do zwierząt.
    Kot może zostać? Nie. Kot musi zostać.

  • 3. Data: 2021-01-24 17:58:52
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 24/01/2021 14:36, collie wrote:

> [...]
    > ale bez takiego pudełka - tylko 100. Kupując pudełko za 100 $,
    > jest się więc 100 dolarów amerykańskich do przodu. Już nie mówiąc

    IMHO bardziej szukanie jelenia, który pomyśli że to klawiatura.

    c.

  • 4. Data: 2021-01-24 18:22:15
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 24.01.2021 o 17:58, Cezar pisze:

    yboard-Vintage-EMPTY-BOX-and-FOAM-Holders-ONLY-Rare/
    143912863463

    > IMHO bardziej szukanie jelenia, który pomyśli że to klawiatura.
    >
    > c.

    To chyba trzeba być tobą, żeby pomyśleć, że to klawiatura.

    --
    Kaczin

  • 5. Data: 2021-01-24 21:21:44
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rujv4q$3qd3i$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    user Piotr Wyderski pisze tak:

    > Co jest takiego wyjątkowego w tym pudełku?

    jest orginalne :)

    --
    Piter

    bez ohma nie wychodź z doma

  • 6. Data: 2021-01-24 21:57:17
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    PiteR wrote:

    > jest orginalne :)

    Niewątpliwie. Jak się w końcu zmuszę do sprzątnięcia garażu, to dzięki
    podobnym aukcjom mam szansę zostać milionerem. Szczebelek z drabiny, co
    się śniła Jakubowi dorzucę gratis. :)

    Pozdrawiam, Piotr

  • 7. Data: 2021-01-24 22:46:21
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-01-24 o 18:22, Kaczin pisze:

    yboard-Vintage-EMPTY-BOX-and-FOAM-Holders-ONLY-Rare/
    143912863463

    > To chyba trzeba być tobą, żeby pomyśleć, że to klawiatura.

    Sporo było takich przypadków na allegro.
    Wystawiano fotkę a nabywca myślał że płaci za towar na
    tej fotce widoczny.

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2021-01-24 22:49:41
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rukmvf$3rjop$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    user Piotr Wyderski pisze tak:

    > to dzięki podobnym aukcjom mam szansę zostać milionerem.
    > Szczebelek z drabiny, co się śniła Jakubowi dorzucę gratis. :)

    o z całą pewnością, szczebelek zrobi robotę.
    świat obecnie jest w dolnej połówce sinusoidy, w cyklu wierzenia w
    bajki, w facetów ze skrzydłami, w krwawiace okna.
    a nie w szkiełko i oko ;)

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 9. Data: 2021-01-24 23:13:33
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 24.01.2021 o 22:46, RadoslawF pisze:

> [...]
    143912863463

    > Sporo było takich przypadków na allegro.
    > Wystawiano fotkę a nabywca myślał że płaci za towar na

    Zgadza się, ale czy ty widzisz na tych zdjęciach klawiaturę.

    --
    Kaczin

  • 10. Data: 2021-01-25 00:20:59
    Od: Swift <p...@g...com>