  • 31. Data: 2022-11-21 16:24:30
    Temat: Re: Dziś żegnamy serwer news.neostrada.pl
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2022-11-15 o 20:30, Maciej Sokół pisze:
    > Jakie polecacie serwery, które są otwarte dla polskich IP lub łatwo się
    > dostać na whitelistę?
    > Pozdrawiam
    > PS. To jest moja pierwsza wiadomość w Usenecie.
    Ja polecam:
    news.aioe.org

    Krzysiek aka Tasiorsa

  • 32. Data: 2022-11-21 16:34:31
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-21-listopada-2022 o 09:59, Szwambuł Trantiputl pisze:
    > Google poda to, co będę chciał zobaczyć

    I nie podołasz? ;-)

  • 33. Data: 2022-11-21 16:36:32
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    https://zyciestolicy.com.pl/bezczelny-janusz-lewando
    wski-o-zamknieciu-stoczni-w-gdansku-i-szczecinie-byl
    y-niewydolne/

  • 34. Data: 2022-11-21 18:32:36
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 21 Nov 2022 16:36:32 +0100
    doszła do mnie wiadomość <637b9b02$0$567$65785112@news.neostrada.pl>
    od _Master_ <M...@...pl> :
    >https://zyciestolicy.com.pl/bezczelny-janusz-lewand
    owski-o-zamknieciu-stoczni-w-gdansku-i-szczecinie-by
    ly-niewydolne/

    To jest retransmisja z Twittera, nic mi nie mówi.
    Dla mnie takie coś to zwykły cyrk(przedruki z Twittera).
    Melon już chyba z Twitterem zrobił porządek(znaczy się chwilowo
    burdel, ale może za rok czy dwa...).
    Z utęsknieniem czekam na wylot Melona na Marsa, niech Twittera ze sobą
    zabierze.
    Szwambuł Trantiputl
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy

  • 35. Data: 2022-11-22 08:09:56
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-21-listopada-2022 o 18:32, Szwambuł Trantiputl pisze:
    > To jest retransmisja z Twittera, nic mi nie mówi

    i nie potrafisz znaleźć tych słów na video?

    https://www.youtube.com/watch?v=18PhfSUd1iw

    35 min.

  • 36. Data: 2022-11-22 09:13:25
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 22 Nov 2022 08:09:56 +0100
    doszła do mnie wiadomość <637c75c4$0$566$65785112@news.neostrada.pl>
    od _Master_ <M...@...pl> :

    >i nie potrafisz znaleźć tych słów na video?
    >
    >https://www.youtube.com/watch?v=18PhfSUd1iw
    >
    >35 min.

    Nie, nawet nie chcę, 35 minut to strata 35 minut z życia.
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy

  • 37. Data: 2022-11-22 21:08:47
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-22-listopada-2022 o 09:13, Szwambuł Trantiputl pisze:
    > Nie, nawet nie chcę, 35 minut to strata 35 minut z życia.

    Gdybyś nie chciał tylko bić piany a nie się czegoś dowiedzieć to
    skumałbyś że podałem Ci minutę w której dokładnie to mówi.

    Ale to jest standardowe podejście lemingów. Nie BO NIE.

  • 38. Data: 2022-11-25 13:17:05
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Nov 2022 15:07:03 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Zgoda. Jest tam dokładnie to, co powinno być, podane w przejrzysty
    > sposób i zupełnie nie ma zbędnych rzeczy.

    Dodam jeszcze, że kod strony jasny i przejrzysty, nie zauważyłem ani
    nadmiaru kodu, ani rzeczy zbędnych.
    Praktycznie może służyć jako wzorzec dobrze zrobionej strony w czystym
    HTML.

    Nie wiem, z czym ma problem Kamil, ale śledząc jego wpisy mam wrażenie, że
    co jakiś czas miewa problemy z różnymi podstawowymi tematami.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 39. Data: 2022-12-09 20:41:20
    Od: Gil <g...@g...pl>

    In article <tlg57f$dpo$1@gioia.aioe.org>, t...@p...fm says...

    > Ja polecam:
    > news.aioe.org

    Ja dalej piszę z neostrada.news.pl
    Mamy dziś 09Dec22
    Ja pierdolę. (ąęćśół) (ŁÓĆ) Mui kąputer się spchżanił.

  • 40. Data: 2022-12-09 22:30:54
    Od: Gil <g...@g...pl>

    In article <M...@n...neostrada.pl>, g...@g...pl
    says...

    > In article <tlg57f$dpo$1@gioia.aioe.org>, t...@p...fm says...

    > Ja dalej piszę z neostrada.news.pl
    > Mamy dziś 09Dec22
    > Ja pierdolę. (ąęćśół) (ŁÓĆ) Mui kąputer się spchżanił.

    Kłamią, kłamali i będą kłamać.