  • 21. Data: 2022-11-20 11:52:26
    Temat: Re: Dziś żegnamy serwer news.neostrada.pl
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-19-listopada-2022 o 21:36, Szwambuł Trantiputl pisze:
    > Ciekaw jestem

    A gdzie równouprawnienie i tolerancja?

    Tak wychowujesz swoje dzieci?

  • 22. Data: 2022-11-20 12:04:37
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-19-listopada-2022 o 21:35, Szwambuł Trantiputl pisze:
    > A gdzie poszlaka?

    Ł. coś tam pierdolił w zeznaniach. To mało? ;-)

  • 23. Data: 2022-11-20 14:35:19
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-19-listopada-2022 o 23:33, sumar pisze:
    > Kamil:

    > Nie ma kretyńskich świecidełek, to od razu kretyńska? Strona jest bardzo
    > ładna, w klimacie retro, tak jak cały usenet.

    i nie jest tabletowata.

    Tego ku... nienawidzę

  • 24. Data: 2022-11-20 15:07:03
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 19 Nov 2022 22:33:35 +0000 (UTC), sumar napisał(a):

    > Kamil:

    > Nie ma kretyńskich świecidełek, to od razu kretyńska? Strona jest bardzo
    > ładna, w klimacie retro, tak jak cały usenet.

    Zgoda. Jest tam dokładnie to, co powinno być, podane w przejrzysty
    sposób i zupełnie nie ma zbędnych rzeczy.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 25. Data: 2022-11-20 15:31:21
    Temat: Emoji i Thunderbird, Re: Dziś żegnamy serwer news.neostrada.pl
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako _Master_ <M...@...pl> w artykule
    <news:6377fc07$0$452$65785112@news.neostrada.pl> pisze:

> [...]
    ^^ ^^
    Tu były emotikony:
    /----
    \----

    > I tak wychowujesz swoje dzieci?

    Wychowaj swojego Thunderbirda, żeby nie przekręcał cudzych cytatów i nie
    wciskał emoji. Idź na pl.news.czytniki, FUT ustawiony.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<=>h w adresie)
    Grand Inquisitor pl.internet.pomoc Trust No1 http://evil.pl/pip/

  • 26. Data: 2022-11-20 17:18:48
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 20 Nov 2022 11:52:26 +0100
    doszła do mnie wiadomość <637a06ea$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
    od _Master_ <M...@...pl> :

    >A gdzie równouprawnienie i tolerancja?
    >
    >Tak wychowujesz swoje dzieci?

    Ops, zapomniałem o poszlace, tak powinno być:

    Ciekaw jestem, jak wychowuje dzieci Twoja Stara:
    https://www.instagram.com/twoja___stara/
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy

  • 27. Data: 2022-11-20 20:00:16
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-20-listopada-2022 o 17:18, Szwambuł Trantiputl pisze:
    > Ciekaw jestem, jak wychowuje dzieci Twoja Stara:
    > https://www.instagram.com/twoja___stara/

    Jakiś link ambitnej sztuki?

  • 28. Data: 2022-11-20 22:36:06
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 20 Nov 2022 20:00:16 +0100
    doszła do mnie wiadomość <637a7940$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    od _Master_ <M...@...pl> :

    >Jakiś link ambitnej sztuki?

    To właśnie przykład sytuacji, w której nie podano poszlaki.
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy

  • 29. Data: 2022-11-21 08:09:29
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-20-listopada-2022 o 22:36, Szwambuł Trantiputl pisze:
    > To właśnie przykład sytuacji, w której nie podano poszlaki.

    Poszlaka jest taka że polskie stocznie nie mogły być dotowane tak jak
    niemieckie.
    Dlaczego? Poszukaj w wypowiedziach Lewandowskiego.

    Ale skoro Ty takich poszlak nie dostrzegasz...

  • 30. Data: 2022-11-21 09:59:55
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 21 Nov 2022 08:09:29 +0100
    doszła do mnie wiadomość <637b242a$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    od _Master_ <M...@...pl> :

    >Poszlaka jest taka że polskie stocznie nie mogły być dotowane tak jak
    >niemieckie.
    >Dlaczego? Poszukaj w wypowiedziach Lewandowskiego.
    >

    >Ale skoro Ty takich poszlak nie dostrzegasz...

    Poszukać to sobie mogę, Google poda to, co będę chciał zobaczyć i kupa
    z tego.
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy