  • 41. Data: 2020-06-17 21:20:55
    Temat: Re: Dziwne naprawy
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    święty Monitor, Siostry Obliczanki - to brzmi jak z jakiejś bajki
    robotów Lema.

  • 42. Data: 2020-06-18 09:55:40
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2020-06-17 o 21:20, sundayman pisze:
    > święty Monitor, Siostry Obliczanki - to brzmi jak z jakiejś bajki
    > robotów Lema.

    Mieszkają na Wyspie Wynalazców razem z Wielkim Elektronikiem ;)

    --
    viktorius

  • 43. Data: 2020-06-18 11:23:57
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2020-06-18 09:55, viktorius wrote:

    > Mieszkają na Wyspie Wynalazców razem z Wielkim Elektronikiem ;)

    Ha Ha!

    Kolega nie czytał, Kolega tylko oglądał

    ;-)

  • 44. Data: 2020-06-18 12:59:47
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2020-06-18 o 11:23, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > Ha Ha!
    >
    > Kolega nie czytał, Kolega tylko oglądał
    >
    > ;-)

    Czytałem, ale dawno, film był niedawno. Gdy z dzieckiem lekture odświeżę
    w końcu (jak już nauczy się czytać), to zweryfikuję.
    Chyba że oświecisz mnie już teraz? :)

    --
    viktorius

  • 45. Data: 2020-06-18 13:47:58
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2020-06-18 12:59, viktorius wrote:

    > Czytałem, ale dawno, film był niedawno. Gdy z dzieckiem lekture odświeżę
    > w końcu (jak już nauczy się czytać), to zweryfikuję.
    > Chyba że oświecisz mnie już teraz? :)

    Arcymechanik

    Pozdrawiam

  • 46. Data: 2020-06-18 14:14:16
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2020-06-18 o 13:47, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > Arcymechanik

    No dobra, Wielki Elektronik tylko chwilę tam mieszkał, zaraz po podbiciu
    Wyspy, do czasu ucieczki.

    Że tez to czasem tak się pamięta ;)

    --
    viktorius

  • 47. Data: 2020-06-18 15:15:11
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2020-06-18 14:14, viktorius wrote:

    > No dobra, Wielki Elektronik tylko chwilę tam mieszkał, zaraz po podbiciu
    > Wyspy, do czasu ucieczki.
    >
    > Że tez to czasem tak się pamięta ;)

    Gdybyż tak film o Kleksie był w tych
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Hugo_i_jego_wynalazek
    klimatach obrazu

    W.

  • 48. Data: 2020-06-18 18:56:59
    Od: JMP <J...@o...pl>

    sundayman napisał(a):

    > święty Monitor, Siostry Obliczanki - to brzmi jak z jakiejś bajki
    > robotów Lema.

    A modlitwa? (Była kiedyś na "chomor-1" :)

    Sygnale nasz, któryś jest w obwodzie,
    Swieć się żarówki Twoje,
    Przyjdź cewki Twoje,
    Badź moc Twoja,
    Jako prąd stały tak i prąd zmienny,
    Źródła naszego zastępczego daj nam dzisiaj,
    I odpuść nam nasze wskazy,
    Jako i my odpuszczamy naszym impedancjom,
    I nie wódź nas na magnetyczne sprzężenie,
    Ale nas zbaw ode zwarcia.
    Amper.

    JMP

  • 49. Data: 2020-06-21 04:05:54
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > I odpuść nam nasze wskazy,
    > Jako i my odpuszczamy naszym impedancjom,
    > I nie wódź nas na magnetyczne sprzężenie,

    dobre. Wydrukuję sobie.