  • 21. Data: 2010-03-15 22:44:04
    Temat: Re: Egipt. Jazda bez świateł w nocy
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hnlsb1$mbg$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > To raczej propozycja dla Ciebie, bo niby dlaczego wyjeźddżać mam ja,
    > któremu światła w dzień są zbędne? Co za brak samokrytyki!

    Po wypowiedziach wnioskuje, ze jest Ci zle z wlaczonymi swiatlami... tam
    nikt nie bedzie Ciebie zmuszal - nawet w nocy. Mnie swiatla ani ziebia, ani
    parza.

    --
    Picasso

  • 22. Data: 2010-03-16 11:50:01
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Po wypowiedziach wnioskuje, ze jest Ci zle z wlaczonymi swiatlami... tam
    > nikt nie bedzie Ciebie zmuszal - nawet w nocy. Mnie swiatla ani ziebia,

    Tym się różnimy, że ja Ci nie proponuję skandynawii. Trzeba wymienić
    ustanawiających głupie prawo, a nie emigrować z ich powodu. To oni powinni
    emigrować na Madagaskar.
    neelix

  • 23. Data: 2010-03-17 13:02:25
    Od: Als <1...@1...pl>

    Dnia Sun, 14 Mar 2010 13:11:09 +0100, Michal K. napisał(a):

> [...]
    > O zasadach ruchu drogowego w Egipcie wiadomo mniej więcej tyle że nie ma
    > żadnych zasad, jednak zastanawiam się dlaczego po zmroku część
    > kierowców jeździ bez świateł? Zaobserwowane zarówno w mieście na
    > oświetlonym terenie ale także poza miastem.
    > W czasie jazdy przez pustynię mijane samochody jechały na światłach
    > postojowych - początkowo myślałem że po to żeby się nie oślepiać, ale to
    > nie jest powód bo przy zbliżaniu się do samochodu z naprzeciwka migały
    > długimi i to dopiero oślepiało.
    > Czy ktoś ma pomysł dlaczego tam tak robią? Oszczędność żarówek?

    Ja widziałem coś podobnego w Seulu - kierowców jeżdżących bez świateł nocą.
    Podobno tam nie ma obowiązku włączania świateł (ale to jest informacja
    niepotwierdzona, więc mogę się mylić).

    --
    Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

  • 24. Data: 2010-03-18 10:31:23
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Als" <1...@1...pl> napisał w wiadomości
    > Ja widziałem coś podobnego w Seulu - kierowców jeżdżących bez świateł
    > nocą.
    > Podobno tam nie ma obowiązku włączania świateł (ale to jest informacja
    > niepotwierdzona, więc mogę się mylić).

    Tam mają rząd bez unijnych marionetek. Z nas robi się umysłowe kaleki, za
    które trzeba myśleć. Jazda bez świateł w dziń to przecież zbrodnia.
    neelix

  • 25. Data: 2010-03-23 12:59:17
    Od: "petr" <petr[wywal to]@op.pl>

    Użytkownik "Michal K." <s...@n...serwerze.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hnijov$fgo$1@news.onet.pl...
    > Witam
    > O zasadach ruchu drogowego w Egipcie wiadomo mniej więcej tyle że nie ma
    > żadnych zasad,

    Fajne też jest wpadanie autobusem na RONDO pod prąd przy skręcie w lewo.
    Można zawału dostać a tu kierowcy nie chce się jechać dookoła, to myk na
    skróty. Policja i wojsko stojący na każdym skrzyżowaniu mają to oczywiście w
    dupie :) Takie obyczaje.

    petr