  • 1. Data: 2009-10-18 18:56:23
    Temat: podnoszenie lustra w a700
    Od: j...@t...pl (jaras54)

    Witam!
    Czy jest możliwość podnoszenia lustra w a700? Jeśli tak, a gdzieś to
    wyczytałem, to jak się to robi? Mam zamiar oczyścić matrycę i stąd ten
    problem. Z góry dzięki za pomoc, JK
    --
    Wyslano z Jastarni
    http://augustyna.pl/news

  • 2. Data: 2009-10-18 19:15:20
    Temat: Re: podnoszenie lustra w a700
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    jaras54 pisze:
    > Witam!
    > Czy jest możliwość podnoszenia lustra w a700? Jeśli tak, a gdzieś to
    > wyczytałem, to jak się to robi? Mam zamiar oczyścić matrycę i stąd ten
    > problem. Z góry dzięki za pomoc, JK

    Do czyszczenia matrycy jest specjalny tryb, który unosi lustro i otwiera
    migawkę. Jak nie możesz go znaleźć, to zawsze możesz użyć wężyka z
    blokadą i czasu B, ale po co. Jeszcze przez przypadek ci się wyłączy i
    zamknie migawkę, jak będziesz miał jakiegoś patyka tam wsadzonego.

    A, i jeszcze jedno - brudy w wizjerze, to nie brudy na matrycy. ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Minister Zdrowia przypomina: zjedzenie cyjanku potasu w młodości
    zmniejsza ryzyko chorób serca w podeszłym wieku.

  • 3. Data: 2009-10-18 19:22:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 18 Oct 2009 20:56:23 +0200, osobnik zwany jaras54
    wystukał:

    > Witam!
    > Czy jest możliwość podnoszenia lustra w a700? Jeśli tak, a gdzieś to
    > wyczytałem, to jak się to robi? Mam zamiar oczyścić matrycę i stąd ten
    > problem. Z góry dzięki za pomoc, JK

    w a100 jest więc i w 700 pewnie też
    ważne musisz mieć akku naładowane na 100% bo inaczej nie podniesie.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2009-10-18 21:01:34
    Od: "M_X" <r...@p...onet.lp>

    > Czy jest możliwość podnoszenia lustra w a700? Jeśli tak, a gdzieś to
    > wyczytałem, to jak się to robi?

    Funkcja zaszyta jest w manu aparatu. Tak na szybko znaleziony filmik:
    http://www.youtube.com/watch?v=Y7lvL1-nktw

    POZDRAV
    M_X

  • 5. Data: 2009-10-19 05:39:19
    Od: j...@t...pl (Jaras54)

    M_X napisal i wyslal takie slowa:

    > Funkcja zaszyta jest w manu aparatu. Tak na szybko znaleziony filmik:
    > http://www.youtube.com/watch?v=Y7lvL1-nktw

    > POZDRAV
    > M_X

    Dziekuje za pomoc, pozdrawiam JK

    --
    Wyslano z Jastarni
    http://augustyna.pl/news

  • 6. Data: 2009-10-19 07:13:01
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Czy jest możliwość podnoszenia lustra w a700? Jeśli tak, a gdzieś to
    > wyczytałem, to jak się to robi? Mam zamiar oczyścić matrycę i stąd ten
    > problem. Z góry dzięki za pomoc, JK

    wybierasz z menu tryb czyszczenia i migawka z lustrem podnoszą się do
    momentu ponownego wyłączenia - włączenia aparatu.