  • 1. Data: 2020-10-11 10:40:06
    Temat: Elektrycznym na minuty
    Od: collie <c...@v...pl>

    Wczoraj przed domem zaparkowało na chodniku małe, białe BMW. Z okna
    zdołałem odczytać gustowny napis na drzwiach: "Wypożycz elektrycznego
    na minuty. Innogy go!". No, no - nowe idzie, a raczej jedzie. Po 1,29 zł
    za wspomnianą minutę.

    --
    Ucz, ucz się polskiego, na łatwe i na trudne dni.

  • 2. Data: 2020-10-11 11:43:29
    Temat: Re: Elektrycznym na minuty
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 11-10-2020 o 10:40, collie pisze:
> [...]
    > zdołałem odczytać gustowny napis na drzwiach: "Wypożycz elektrycznego
    > na minuty. Innogy go!". No, no - nowe idzie, a raczej jedzie. Po 1,29 zł

    Ależ nowość.
    Działająca od półtora roku...

  • 3. Data: 2020-10-11 11:54:34
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2020-10-11 o 10:40, collie pisze:
> [...]
    > zdołałem odczytać gustowny napis na drzwiach: "Wypożycz elektrycznego
    > na minuty. Innogy go!". No, no - nowe idzie, a raczej jedzie. Po 1,29 zł

    Takie płacenie za minuty a nie za odległość - prowokuje do szybkiej
    jazdy. Powinni wymyślić coś lepszego.

    --
    MN

  • 4. Data: 2020-10-11 13:24:49
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-10-11 o 11:43, Cavallino pisze:

    > Ależ nowość.
    > Działająca od półtora roku...

    Od półtora roku to w Warszawie. Od niedawna weszło do Zakopanego.

  • 5. Data: 2020-10-11 14:27:42
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > zdołałem odczytać gustowny napis na drzwiach: "Wypożycz elektrycznego
    > na minuty. Innogy go!". No, no - nowe idzie, a raczej jedzie. Po 1,29 zł

    A jak się to ma do kosztów taksówki?
    Pytam, bo już lata całe nie korzystałem z taxi, a jak korzystałem, to
    nie zwracałem uwagi na koszty.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 6. Data: 2020-10-11 15:07:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.10.2020 o 14:27, Adam pisze:

    > A jak się to ma do kosztów taksówki?
    > Pytam, bo już lata całe nie korzystałem z taxi, a jak korzystałem, to
    > nie zwracałem uwagi na koszty.

    Z tego co pamiętam podobnie jak w uberze

    --
    Shrek

  • 7. Data: 2020-10-11 16:13:49
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2020-10-11 o 15:07, Shrek pisze:

    > Z tego co pamiętam podobnie jak w uberze

    Ekonomicznie się to nie spina. Gdzieś musi być kruczek skoro tak tanio
    wynajmują te samochody. Ta cena jest porównywalna z ceną za hulajnogę
    elektryczną.

    --
    MN

  • 8. Data: 2020-10-11 16:42:13
    Od: collie <c...@v...pl>

    W niedzielę, 11.10.2020 o 14:27, Adam napisał:

    > A jak się to ma do kosztów taksówki?
    > Pytam, bo już lata całe nie korzystałem z taxi, a jak korzystałem, to
    > nie zwracałem uwagi na koszty.

    Lekko licząc - pi razy oko - wychodzi na jedno, ale "auto na minuty"
    wydaje się dyskretniejsze, co czasami może mieć podstawowe znaczenie,
    tak jak w przypadku hotelu na godziny. Opłata tylko za minuty niesie to
    niebezpieczeństwo, że jeżeli ugrzęźnie się w korku (a w Warszawie o to
    nietrudno), to za parę kilometrów jazdy można zapłacić jak za zboże.

    --
    Smoka pokonać trudno, ale starać się trzeba (ks. Chmielowski).

  • 9. Data: 2020-10-11 16:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin N m...@o...pl ...

    > Takie płacenie za minuty a nie za odległość - prowokuje do
    > szybkiej jazdy. Powinni wymyślić coś lepszego.

    No własnie tak sobie pomyslałem ze musze sobie takiego kiedys wziac na
    godzinke czy dwie i pobawic sie troche. ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 10. Data: 2020-10-11 17:20:19
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 11/10/2020 16:42, collie wrote:
    > Opłata tylko za minuty niesie to
    > niebezpieczeństwo, że jeżeli ugrzęźnie się w korku (a w Warszawie o to
    > nietrudno), to za parę kilometrów jazdy można zapłacić jak za zboże.

    Widzę rozwiązanie:
    1) porzucić na środku pasa
    2) przejśc się/podjechać metrem
    3) wynająć po drugiej stronie korka