  • 11. Data: 2020-10-11 18:39:45
    Temat: Re: Elektrycznym na minuty
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Widzę rozwiązanie:
    > 1) porzucić na środku pasa
    Nie możesz

  • 12. Data: 2020-10-11 18:53:14
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 11 Oct 2020 18:39:45 +0200, w <rlvcid$3pms0$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
    sirapacz <n...@s...pl> napisał(-a):

    > > Widzę rozwiązanie:
    > > 1) porzucić na środku pasa
    > Nie możesz

    Może, ale to kosztowne :)

  • 13. Data: 2020-10-11 18:54:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.10.2020 o 16:59, Budzik pisze:

    > No własnie tak sobie pomyslałem ze musze sobie takiego kiedys wziac na
    > godzinke czy dwie i pobawic sie troche. ;-D

    W sumie też o tym kiedyś myślałem, ale obstawiam ,że dla mnie szału nie
    będzie. Po prostu jestem prawdziwy janusz i "wolę mieć kontrolę nad
    biegami" - inaczej nie ma funu;)

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2020-10-11 19:01:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.10.2020 o 16:13, Marcin N pisze:

    > Ekonomicznie się to nie spina. Gdzieś musi być kruczek skoro tak tanio
    > wynajmują te samochody. Ta cena jest porównywalna z ceną za hulajnogę
    > elektryczną.

    Uber 1pln za kilometr + 0,3PLN min
    Lime 0.5 PLN/minutę
    Innogy go - róznie - ale weźmy 30 minut 0,99PLN/minutę

    --
    Shrek

  • 15. Data: 2020-10-11 19:07:24
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 11/10/2020 18:39, sirapacz wrote:
    > Nie możesz

    Ale palec mnie zabolał! To chyba wbrew przepisom jeździć z bolącym palcem!

  • 16. Data: 2020-10-11 20:04:35
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2020-10-11 o 18:54, Shrek pisze:

    > W sumie też o tym kiedyś myślałem, ale obstawiam ,że dla mnie szału nie
    > będzie. Po prostu jestem prawdziwy janusz i "wolę mieć kontrolę nad
    > biegami" - inaczej nie ma funu;)

    Nad kierownicą też wolisz mieć kontrolę, czy dopuszczasz wspomaganie?
    A nad hamulcami, szybami, wycieraczkami?

    --
    MN

  • 17. Data: 2020-10-11 20:07:01
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2020-10-11 o 19:07, heby pisze:

    > Ale palec mnie zabolał! To chyba wbrew przepisom jeździć z bolącym palcem!

    Internetowy chojrak?

    --
    MN

  • 18. Data: 2020-10-11 20:56:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.10.2020 o 20:04, Marcin N pisze:

    > Nad kierownicą też wolisz mieć kontrolę, czy dopuszczasz wspomaganie?

    Dopuszczam. Choć za mocne jest dla mnie wkurzające - jednak pewien opór
    kierownica powinna stawiać.

    > A nad hamulcami,

    Tak - abs to to czego mi w klasykach motocykli najbardziej brakuje.

    > szybami,

    W sumie bez znaczenia skoro jest klima - choć nie przeczę - od kierowcy
    wygodna elektryczna jak z kwitkami na parkingu trzeba jakieś voodoo
    odprawić;)

    > wycieraczkami?

    No przecież mam - trzybiegowe.

    Spojler:

    Mam automat i jednak wolę manual. Bez machania wajchą tracę IMHO 70%
    przyjemności z jazdy.

    --
    Shrek

  • 19. Data: 2020-10-11 21:44:01
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2020-10-11 o 20:56, Shrek pisze:
    > Mam automat i jednak wolę manual. Bez machania wajchą tracę IMHO 70%
    > przyjemności z jazdy.

    Jeździj z pasażerką. Znajdziesz nowe zajęcie dla prawej ręki.

    --
    MN

  • 20. Data: 2020-10-11 22:46:45
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 11/10/2020 20:07, Marcin N wrote:
    > Internetowy chojrak?

    Troluje, choć w zasadzie przeszukuje przestrzeń fazową rozwiązań którą
    przeszuka w praktyce suweren, prędzej czy później.