  • 81. Data: 2020-10-18 22:59:43
    Temat: Re: Elektrycznym na minuty
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik Pete n...@n...com ...

    > Uber of kiedy zacz±ł naliczać opłaty za czas jazdy, stał się
    > kompletnie nieopłacalny.

    Rozmawiałem kilka razy z osobami które jezdziły na uberach i ich
    podziwiałem jak mi opowiadali o tych roznych kursach za 8zl etc...
    DAwno nie jechałem - mowisz ze upodobnili sie cenami do taksówek?
    Jeszcze jakis czas temu plusem ubera było to ze dosc rozsadnie
    wychodziły ceny przejazdów nocnych i poza strefe - taksówki w takich
    przypadkach liczyły jak za zboze, a ubery znosnie.
    Własnie sobie wbiłem ubera na trasie gdzie za taksówke płaciłem zawsze
    około 50zł. Pokazał mi 26zł...

    > Plus odwoływanie kursów w szczycie.

    To jest fakt, ze pod tym wzgledem tez mnie kilka razy wkurzyli...
    Kiedys nawet pomimo tego ze nie przyjechali to pobrali opłate.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"

  • 82. Data: 2020-10-19 00:23:28
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Budzik.
    On 18.10.2020 22:59 you wrote:

> [...]
    > przypadkach liczyły jak za zboze, a ubery znosnie. Własnie sobie
    > wbiłem ubera na trasie gdzie za taksówke płaciłem zawsze około 50zł.

    A sprawdź czy doliczył co opłatę za czas przejazdu. Ja się tak parę razy
    naciąłem.
    Wycena jedno a opłata drugie.

    Raz też na wyjeździe poza strefę mnie jeden próbował naciąć.
    Jak wytrzeźwiałem, zauważyłem, że opłata była prawie dwa razy większa
    niż zazwyczaj. Okazało się, że kut...s kliknął koniec kursu dopiero jak
    wrócił do strefy.
    Uber zwrócił różnicę po reklamacji i serii wyjaśnień.

    > To jest fakt, ze pod tym wzgledem tez mnie kilka razy wkurzyli...
    > Kiedys nawet pomimo tego ze nie przyjechali to pobrali opłate.
    Nagminnie odwoływali kursy poza strefę nocną w weekendy (jeszcze przed
    pandemią). Nie wiem czy się bali czy im się nie opłacało.
    Masakra.

    --
    Pete