  • 71. Data: 2020-10-14 16:32:02
    Temat: Re: Elektrycznym na minuty
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-10-2020 o 15:03, J.F. pisze:

    > Jak przeliczyc z doby, to tak :-)

    Ale my porównujemy opłacalność auta na minuty, a nie wynajmu jako takiego.

    > No i vozilla zbankrutowala. Ale na rowery miasto stac ...

    Zobaczymy jak długo, bo pewnie też im to mocno siadło.

  • 72. Data: 2020-10-14 17:31:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.10.2020 o 13:19, J.F. pisze:

    > Popatrzec po amerykanskich :-)

    Bo ja wiem. Nawet w uchodzącym za najbardziej prosamochodowe miasto los
    angeles jest pokaźna sieć metra. Chyba ktoś nim jeździ. Choć z drugiej
    strony - dzienna liczba paxów to 10% populacji - nie za wiele.

    Dlatego pisał że wygodna.

    > Wroclawscy urzednicy twierdza, ze obywatel nie chce przesiadek.
    > Ale tak po prawdzie .. czy w przesiadce jest cos zlego ?

    To zależy. Czy często jeżdzą, czy daleko trzeb iść...

    --
    Shrek

  • 73. Data: 2020-10-14 20:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Mówisz o neosine?
    > One nawet na grypę i przeziębienie nie działają, tylko na
    > opryszczkę, ale reklamy są już od lat.
    > Niekumaci nie skapują, że wirus wirusowi nierówny.
    > I tak jak Ty, zrozumieją że chodzi o covid, rok temu myśleli że
    > chodzi o grypę.....

    Och, zeby tylko neosine.
    Co druga reklama probuje zasugerowac, ze leczy to co jest własnie
    modne.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 74. Data: 2020-10-16 01:12:52
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rm1a55$g7j$1$Cav@news.chmurka.net>
    user Cavallino pisze tak:

    > W tym roku Vozilla zakończyła we Wrocławiu działalność.

    Szkoda, miała fajną nazwę.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 75. Data: 2020-10-16 10:22:57
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, PiteR.
    On 16.10.2020 01:12 you wrote:

    > in <news:rm1a55$g7j$1$Cav@news.chmurka.net> user Cavallino pisze
    > tak:
    > Szkoda, miała fajną nazwę.

    Zostały jeszcze skutery, więc nie do końca umarła.

    --
    Pete

  • 76. Data: 2020-10-16 16:30:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

> [...]
    >los angeles jest pokaźna sieć metra. Chyba ktoś nim jeździ. Choć z
    >drugiej strony - dzienna liczba paxów to 10% populacji - nie za

    Houston zobacz, Kalifornia jest "postepowa" :-P

    >Dlatego pisał że wygodna.

    >To zależy. Czy często jeżdzą, czy daleko trzeb iść...

    Zakladam, ze isc to trzeba gora na inną odnoge skrzyzowania -
    przystanki przesiadkowe przeciez planuja blisko siebie.

    Wygodna KM oczywiscie czesto jezdzi, wiec problemu czekania nie ma ...
    ale we wrocku jest jeszcze jeden czynnik - sa bilety czasowe np
    30-minutowe.
    Mozna na nich przejechac kawal drogi, wiec nie sa zle ... chyba, ze
    polowe czasu sie straci czekajac na przesiadkę. I to jeszcze taką, ze
    planowy odjazd drugiego mial byc szybko, ale nie przyjechal ...
    No ale rasowy klient KM bedzie mial miesieczny :-)

    J.

  • 77. Data: 2020-10-16 16:58:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 14-10-2020 o 15:03, J.F. pisze:

    >Ale my porównujemy opłacalność auta na minuty, a nie wynajmu jako
    >takiego.

    Ale Vozilla sie zwinela, a wypozyczalnie nie .. Choc kto wie, jak ten
    wirus sie skonczy.

    Czyli z wynajmu na dni mozna wyzyc, a z wynajmu na minuty nie :-)

    >Zobaczymy jak długo, bo pewnie też im to mocno siadło.

    Tu chyba miasto wiekszosc placilo, to moze nadal zechce placic ... a
    to stosunkowo niewielkie pieniadze, ale tych covidowych czasach moze
    byc za drogo.

    J.

  • 78. Data: 2020-10-16 17:16:12
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-12 14:07, Cavallino wrote:

    > A po co?
    > Są jeszcze ubery, taksówki i rowery czy hulajnogi.
    > Albo wynajem tradycyjny.

    Zapomniałeś o koniach i piechtochodach.

    > Wszystko de facto tańsze.

    Najtańszy jest piechtochód.

    > Jak dla mnie to tylko ma sens taki, żeby spróbować elektromobilności po
    > kątem własnego zakupu w przyszłości.

    Żeby taniej było?

    > Nie znający miasta?
    > Chyba taksówka wygodniejsza w takim przypadku.

    Zatem nie chodzi o to by było najtańsze. Wyobrażam sobie, że auto na
    minuty może się przydać jak ktoś ceni swój czas.

  • 79. Data: 2020-10-16 17:39:23
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 16-10-2020 o 16:58, J.F. pisze:

    > Ale Vozilla sie zwinela, a wypozyczalnie nie ..

    No bo na minuty się nie opłaca i tyle.
    Tym bardziej elektryka.

    W Polsce rzecz jasna, w Niemczech E-Golfa mogłeś wypożyczyć za coś koło
    100 Eur za miesiąc.

    > Czyli z wynajmu na dni mozna wyzyc, a z wynajmu na minuty nie :-)

    I tak właśnie pisałem.

  • 80. Data: 2020-10-16 18:53:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.10.2020 o 16:30, J.F. pisze:

    > Houston zobacz, Kalifornia jest "postepowa" :-P

    Dwa razy mniejsza gęstość zaludnienia... Taki Radom:P

    > Zakladam, ze isc to trzeba gora na inną odnoge skrzyzowania - przystanki
    > przesiadkowe przeciez planuja blisko siebie.

    Górą to znaczy jak? Po kładkach?

    > Wygodna KM oczywiscie czesto jezdzi, wiec problemu czekania nie ma ...
    > ale we wrocku jest jeszcze jeden czynnik - sa bilety czasowe np
    > 30-minutowe.

    To akurat da się rozwiązać uchwałą. U nas są 20 i 75 minutowe. Jeden
    kosztuje 3,40 a drugi 4,40.

    A nawet kwartalny:P

    --
    Shrek