  • 31. Data: 2023-03-10 21:07:53
    Temat: Re: Elektryki jako bat na zlodziei
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 10 Mar 2023 20:57:46 +0100, RadoslawF

    > Dalej bredzisz ale przynajmniej wiemy dlaczego, nie umiesz
    > czytać ze zrozumieniem.

    Wiesz, już znudziło mi się schodzenie dalej do twojego przedszkolnego
    poziomu. Wracasz do kibla razem ze szrekuniem i bluzgiem. Jednak nie bez
    przyczyny tam razem siedzieliście. ;)

    > A do czego miałbym ja przekonać "mistrzu zrozumienia"?

    No, no, na dobranoc, przeczytaj i spróbuj chociaż to zrozumieć. rotfl

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 32. Data: 2023-03-11 11:42:16
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    W dniu 10.03.2023 o 21:07, Myjk pisze:

    > Wiesz, już znudziło mi się schodzenie dalej do twojego przedszkolnego
    > poziomu. Wracasz do kibla razem ze szrekuniem i bluzgiem. Jednak nie bez
    > przyczyny tam razem siedzieliście. ;)

    Tak jest najprościej jak brak argumentów.

    > No, no, na dobranoc, przeczytaj i spróbuj chociaż to zrozumieć. rotfl

    Poczekam aż ty zrozumiesz. Może małżonka ci wytłumaczy, tak jak
    wytłumaczyła bezsens kupowania elektryka. :-)

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2023-03-11 11:43:43
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    W dniu 10.03.2023 o 21:04, Myjk pisze:

    > Tobie trollu spalinowy już nic nie pomoże.

    A tobie trollu pro elektryczny pomaga żona.

    > Znaczy nic się nie zmieniło i nic nadal
    > nie kumasz z tego co się pisze.

    Znaczy nadal brak ci argumentów.

    > To dobrze że już się przekonała,
    > widać jednak mądrzejsza od ciebie.

    Tak samo jak twoja od ciebie.

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2023-03-11 12:04:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Heh. Proponujesz traktować bateryjkowców jako niepełnosprytnych, że nie
    > można mieć z nich beki?

    Nie bądź hejterem - już zwrócenie uwagi, że nie każdy ma dostęp do
    gniazdka jest hejtem, a ty kręcisz z nich bekę:P

    Przy okazji rzuciłem okiem na elektrowoza i okazuje się że nasz
    grupowicz przy tankowaniu obiady jada w lidlach;) W skrócie - 700 km w
    praktyce 10 godzin gdzie google pokazuje 6,5. Z góry przepraszam ze te
    hejterskie niusy;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 35. Data: 2023-03-11 13:23:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.03.2023 o 22:33, K pisze:

    > Ale czemu ty to wszystko tak osobiscie odbierasz?

    Bo obrażasz jego uczucia religijne. Jeszcze kilka lat i jak żona mu
    pozwoli to dostąpi elektrozbawienia;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 36. Data: 2023-03-11 13:29:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Kupił lelektryka i MUSI z tym żyć :D Przestawił sobie DNA (zmienił płeć)
    > i jest LGBT"E" :D

    Nie kupił - chciał kupić, ale żona mu niepozwoliła:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 37. Data: 2023-03-11 14:29:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.03.2023 o 08:40, Myjk pisze:

    > Że ostatnio sracie w kółko
    > głównie na elektryki, to tak może ci się po prostu wydawać.

    Nikt na elektryki nie sra - chcesz to miej sobie elektryka, mnie nic do
    tego - prędzej twojej żonie;) Ale problem polega na tym, że najpierw
    sami zaglądaliści innym pod maski, a teraz klaszczecie uszami że łunia
    zabroni. Więc to nie my sramy na wasze elektryki, tylko wy się
    przysraliście do spalinek. I ok - możesz sobie mówić, że elektryki mają
    same zalety a spalinki wady, że "tankując" elektryka i tak jesz obiad
    (koń owies je w lidlu;), ale do chuja pana jest to grupa dyskusyjna i to
    że ktoś ma inne zdanie to nie jest hejt.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 38. Data: 2023-03-11 14:43:30
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-03-11 o 14:29, Shrek pisze:

> [...]
    > (koń owies je w lidlu;), ale do chuja pana jest to grupa dyskusyjna i to
    > że ktoś ma inne zdanie to nie jest hejt.

    Najbardziej śmieszne jest to, że nie możesz mieć innego zdania, bo nawet
    nie posmakowałeś tego rozwiązania, więc nie masz prawa się wypowiadać.
    Tak samo nie możesz potępiać pedofilii ani bycia kurwą ani nawet
    złodziejstwa
    jeśli tego nie próbowałeś.

  • 39. Data: 2023-03-11 15:13:58
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 11.03.2023 o 13:29, Shrek pisze:

    > Nie kupił - chciał kupić, ale żona mu niepozwoliła:P

    Czyli ma mądrą żonę. Taka żona to skarb :) Problemem jest chyba to, że
    jej nie docenił :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 40. Data: 2023-03-11 15:18:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.03.2023 o 12:24, Myjk pisze:
    > Fri, 10 Mar 2023 09:48:50 +0100, RadoslawF

    > I znowu, pokaż choć jeden wątek który otworzyłem i "srałem" tutaj na
    > grupie,

    Proszę bardzo:

    > Aktualnie toto nie nadaje sie dla 90% uzytkownikow samochodow, jako
    > jedyny pojazd raczej tez nie, chyba, ze ktos nigdy poza miasto nie
    > jezdzi (tylko taxi na lotnisko)

    Aktualnie się spokojnie nadaje, no chyba że ktoś ma myslenie podobne do
    twojego albo wzoruje całą resztę na sobie. Badania statystyczne pokazują,
    że przeciętny kowalski średnio przejeżdża dziennie 60km. Współczesne EVy
    mają zasięgu 200km (nawet w zimie). Wypady które wymagają ładowania w
    trasie to rzadkość. Problem w tym, że ludzie się tego boją, nie wierzą, nie
    ufają, nie chcą, bo myślą podobnie jak ty. W tym jest problem, a nie w
    technologii. To coś jak kupowanie 12 letniego szrota segmentu D/E zamiast
    nowego segmentu C żeby do pracy jeździć, bo przecież raz w roku się nad
    morze jedzie i musi być koniecznie wyjątkowo komfortowo. No ale to już
    takie typowo ludzkie absurdy, nic się na to nie poradzi. "

    Po czym okazało się, że ty jesteś wyjątkowy i tobie nie pasuje:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!