eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Elektryki jako bat na zlodziei
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 135

  • 91. Data: 2023-03-14 05:13:22
    Temat: Re: Elektryki jako bat na zlodziei
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-03-2023 o 16:00, LordBluzg(R)?? pisze:

    >>> Mowa jest o baterii, która NOWA,
    >>
    >> Nie, a przynajmniej nie z mojej strony.
    >
    >
    > A co mnie obchodzi twoja strona?

    Mnie obchodzi.
    A Twoje pierdy i kłamstwa wcale.


  • 92. Data: 2023-03-14 05:14:57
    Temat: Re: Elektryki jako bat na zlodziei
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-03-2023 o 18:07, J.F pisze:

    > A to, że Tesle wtedy mialy dobre baterie, nie oznacza, ze np Kia teraz
    > tez ma dobre baterie.

    Tym bardziej nie oznacza że ma złe, co hejterzy usiłują sugerować.
    Nie ośmieszajcie się już więcej wnioskami o bev na postawie baterii z
    laptopót i komórek.


  • 93. Data: 2023-03-14 10:52:35
    Temat: Re: Elektryki jako bat na zlodziei
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Mar 2023 05:14:57 +0100, Cavallino wrote:
    > W dniu 13-03-2023 o 18:07, J.F pisze:
    >> A to, że Tesle wtedy mialy dobre baterie, nie oznacza, ze np Kia teraz
    >> tez ma dobre baterie.
    >
    > Tym bardziej nie oznacza że ma złe, co hejterzy usiłują sugerować.

    Pytanie o zywotnosc baterii jest jak najbardziej na miejscu.

    > Nie ośmieszajcie się już więcej wnioskami o bev na postawie baterii z
    > laptopót i komórek.

    Mowisz, ze te do samochodow lepsze? Lepiej testowane?
    A nie dotarlo, ze Tesla zaczynala na bateriach od laptopow?
    Zreszta to ta sama technologia, wiec te same problemy.
    Tylko ze tych technologii w li-ion jest pare odmian.

    Jedyna miarodajna odpowiedz to jest
    "ale [wpisac firme/model] daje 8 lat/200kkm gwarancji na baterie".

    A i to diabel tkwi w małym druku :-)

    J.


  • 94. Data: 2023-03-14 11:02:15
    Temat: Re: Elektryki jako bat na zlodziei
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-03-2023 o 10:52, J.F pisze:
    > On Tue, 14 Mar 2023 05:14:57 +0100, Cavallino wrote:
    >> W dniu 13-03-2023 o 18:07, J.F pisze:
    >>> A to, że Tesle wtedy mialy dobre baterie, nie oznacza, ze np Kia teraz
    >>> tez ma dobre baterie.
    >>
    >> Tym bardziej nie oznacza że ma złe, co hejterzy usiłują sugerować.
    >
    > Pytanie o zywotnosc baterii jest jak najbardziej na miejscu.

    Ale jakiej konkretnie i w jakim samochodzie?
    Bo są różne i różnie się zachowują.

    Te stare, chłodzone powietrzem, raczej nie do zakupu w 10 letnim aucie.

    >
    >> Nie ośmieszajcie się już więcej wnioskami o bev na postawie baterii z
    >> laptopót i komórek.
    >
    > Mowisz, ze te do samochodow lepsze? Lepiej testowane?

    Przede wszystkim lepiej zadbane przez wyposażenie zainstalowane w
    samochodzie.

    > Zreszta to ta sama technologia, wiec te same problemy.


    Tak się tylko lamerom wydaje.
    A różnica jest taka, że te problemy są w dużej mierze rozwiązane w
    obecnych bev.

    W lapkach i komórkach nie, bo baterie za tanie, więc nie ma sensu
    instalować do nich osprzętu droższego niż one same, który by o nie dbał.

    > Jedyna miarodajna odpowiedz to jest
    > "ale [wpisac firme/model] daje 8 lat/200kkm gwarancji na baterie".

    Każda?
    A przynajmniej wszystkie z tych którymi się kiedykolwiek interesowałem.


  • 95. Data: 2023-03-14 12:39:06
    Temat: Re: Elektryki jako bat na zlodziei
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Mar 2023 11:02:15 +0100, Cavallino wrote:
    > W dniu 14-03-2023 o 10:52, J.F pisze:
    >> On Tue, 14 Mar 2023 05:14:57 +0100, Cavallino wrote:
    >>> W dniu 13-03-2023 o 18:07, J.F pisze:
    >>>> A to, że Tesle wtedy mialy dobre baterie, nie oznacza, ze np Kia teraz
    >>>> tez ma dobre baterie.
    >>>
    >>> Tym bardziej nie oznacza że ma złe, co hejterzy usiłują sugerować.
    >>
    >> Pytanie o zywotnosc baterii jest jak najbardziej na miejscu.
    >
    > Ale jakiej konkretnie i w jakim samochodzie?

    Kazdej.

    > Bo są różne i różnie się zachowują.

    A co piszesz? "hejterzy sie pytają".

    >>> Nie ośmieszajcie się już więcej wnioskami o bev na postawie baterii z
    >>> laptopót i komórek.
    >> Mowisz, ze te do samochodow lepsze? Lepiej testowane?
    > Przede wszystkim lepiej zadbane przez wyposażenie zainstalowane w
    > samochodzie.
    >
    >> Zreszta to ta sama technologia, wiec te same problemy.
    >
    > Tak się tylko lamerom wydaje.
    > A różnica jest taka, że te problemy są w dużej mierze rozwiązane w
    > obecnych bev.
    > W lapkach i komórkach nie, bo baterie za tanie, więc nie ma sensu
    > instalować do nich osprzętu droższego niż one same, który by o nie dbał.

    A do Boeinga byly drogie ...

    >> Jedyna miarodajna odpowiedz to jest
    >> "ale [wpisac firme/model] daje 8 lat/200kkm gwarancji na baterie".
    >
    > Każda?
    > A przynajmniej wszystkie z tych którymi się kiedykolwiek interesowałem.

    No to wypisz te, ktore znasz.
    I ile. I pod jakimi warunkami...

    J.


  • 96. Data: 2023-03-14 12:40:36
    Temat: Re: Elektryki jako bat na zlodziei
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 13.03.2023 o 16:17, LordBluzg(R)?? pisze:
    > W dniu 13.03.2023 o 16:10, io pisze:
    > [...]
    >> Baterię z silnikiem chce porównywać?
    >>
    >> Co za kretyn :-)
    >
    > To jeszcze gorzej :D:D:D
    >
    > Do spalinowca wleję benzynę, spirytus, gaz.

    A siki?

    >
    > Elektryczek tylko na pronT i problem jak ten pront do wiaderka nalać :D

    Prunt to chyba uniwersalny jest, dowolnym kabelkiem z gniazdka. Shrek co
    prawda twierdzi, że prąd nie bierze się z gniazdka no ale to jest
    alternetywny sposób tworzenia problemów. Pewnie jeździ po paliwo do szybu...


  • 97. Data: 2023-03-14 19:38:23
    Temat: Re: Elektryki jako bat na zlodziei
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.03.2023 o 12:40, io pisze:
    [...]
    >> Elektryczek tylko na pronT i problem jak ten pront do wiaderka nalać :D
    >
    > Prunt to chyba uniwersalny jest, dowolnym kabelkiem z gniazdka. Shrek co
    > prawda twierdzi, że prąd nie bierze się z gniazdka no ale to jest
    > alternetywny sposób tworzenia problemów.

    A skąd. Kupiłem wczoraj gniazdko i sprawdziłem. Nie ma prądu :)

    > Pewnie jeździ po paliwo do
    > szybu...

    Nie, na stację paliw :) Jak ktoś ma diesla, to z rzepaku idzie jakiś
    olej zrobić :) W sumie ciekawa sprawa, bo z tego rzepaku jak się
    spalinowca odpali, to się nawet prąt robi.

    W drugą stronę gorzej, znaczy jak dasz prąd do silnika elektrycznego to
    się olej nie robi.

    Znaczy elektryczny gorszy :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>


  • 98. Data: 2023-03-14 23:51:51
    Temat: Re: Elektryki jako bat na zlodziei
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.03.2023 o 05:13, Cavallino pisze:

    >>>> Mowa jest o baterii, która NOWA,
    >>>
    >>> Nie, a przynajmniej nie z mojej strony.
    >>
    >>
    >> A co mnie obchodzi twoja strona?
    >
    > Mnie obchodzi.

    To sobie "wal konia" u siebie a nie u mnie :D

    > A Twoje pierdy i kłamstwa wcale.
    >
    To nie czytaj. Każe ci ktoś?
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>


  • 99. Data: 2023-03-14 23:55:34
    Temat: Re: Elektryki jako bat na zlodziei
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.03.2023 o 05:12, Cavallino pisze:

    >> Skoro stawiam/wyłakadam TEZĘ to OBOWIAZEK szegółowy do zadawania pytań
    >> ma odpowiadający.
    >
    > ROTFL !!!!

    Srotfl.

    > Tyle że nikt Cię o nic nie pyta, po prostu stwierdzono i zasugnalizowano
    > fakt, że nie masz pojęcia o czym piszesz.

    Raczej nie umiesz czytać, wiele razy pisałem w tym wątku, że chodzi o
    baterię nieużywaną i jej stan po 10 latach, czyli ZŁOM i porównałem to
    do silnika spalinowego, który nieużywany, po 10 latach jest "jak nowy".

    > Albo celowo kłamiesz, co na jedno wychodzi.

    Nie kłamię ale ty bredzisz, co już w sumie sam udowodniłeś :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>


  • 100. Data: 2023-03-15 06:41:21
    Temat: Re: Elektryki jako bat na zlodziei
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-03-2023 o 23:55, LordBluzg(R)?? pisze:

    >wiele razy pisałem w tym wątku, że chodzi o
    > baterię nieużywaną

    Zrozum wreszcie - nikt się do tego co pisałeś PÓŹNIEJ nie odnosi.
    Komentarz był od innej tezy, postawionej bezpośrednio przed nim i do
    niczego innego.

strony : 1 ... 9 . [ 10 ] . 11 ... 14


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: