  • 1. Data: 2023-03-05 11:51:06
    Temat: Koła w garażu wielostanowiskowym
    Od: PeJot <s...@n...pl>

    Czołem,

    garaż wielostanowiskowy na 25 samochodów. Chcę przechowywywać koła
    zimowe/letnie na swoim stanowisku, na ścianie. Inni userzy robią to w
    metalowych skrzyniach montowanych na ścianie. Kwestią do rozwiązania
    jest zabezpieczenie wiszących na scianie kół przed kradzieżą. Jakieś
    pomysły ? 4 solidniejsze kłodki to już parę stówek, a i odporność na
    szlifierkę kątową żadna.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 2. Data: 2023-03-05 12:27:00
    Temat: Re: Koła w garażu wielostanowiskowym
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 05.03.2023 o 11:51, PeJot pisze:
> [...]
    > jest zabezpieczenie wiszących na scianie kół przed kradzieżą. Jakieś
    > pomysły ? 4 solidniejsze kłodki to już parę stówek, a i odporność na

    Szafa też na szlifierkę nie jest odporna, ale przynajmniej nie widać co
    w niej jest i może to ograniczyć ilość potencjalnych złodziei. Może też
    jednak być i odwrotnie.
    Nie wiem jakie masz tam warunki i ile warte są te opony, ale co do
    zasady zabezpieczenie nie powinno być droższe niż rzecz zabezpieczana.
    Może po prostu zostawić opony gdzie bądź i opierdolić jakimś sprajem czy
    innym gównem(można dosłownie) i niech opony udają odpady. Złodzieja
    wtedy bardziej zainteresują całe koła z samochodu sąsiada?;)

  • 3. Data: 2023-03-05 12:48:04
    Od: PeJot <s...@n...pl>

    W dniu 05.03.2023 o 12:27, nadir pisze:

    > Szafa też na szlifierkę nie jest odporna,

    A i zapewne akumuluje wilgoć, pisałem już o warunkach w tym garażu.

    > Nie wiem jakie masz tam warunki i ile warte są te opony, ale co do
    > zasady zabezpieczenie nie powinno być droższe niż rzecz zabezpieczana.

    Tak jak popatrzyłem na Alledrogo, to letni komplet podobnych 4 *alufelg*
    to coś koło 1000, plus opony. Ale nie przychodzi mi do głowy rozwiązanie
    bardziej odporne na szlifierkę kątową niż zwykła kłodka.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 4. Data: 2023-03-05 16:55:13
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalid>

    PeJot w

    > garaż wielostanowiskowy na 25 samochodów. Chcę przechowywywać koła
    > zimowe/letnie na swoim stanowisku, na ścianie.

    Możesz pokazać zdjęcie tego stanowiska, oraz tych obok/przed/za?

    --
    Tomasz

  • 5. Data: 2023-03-05 17:37:06
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tu1s6p$2tse8$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    user PeJot pisze tak:

    > Czołem,
    >
    > garaż wielostanowiskowy na 25 samochodów. Chcę przechowywywać koła
    > zimowe/letnie na swoim stanowisku, na ścianie. Inni userzy robią
    > to w metalowych skrzyniach montowanych na ścianie.

    Kurka to muszą być duże skrzynie. Dostają pozwolenie na montaż?

    > Kwestią do rozwiązania jest zabezpieczenie wiszących na scianie
    > kół przed kradzieżą. Jakieś pomysły ? 4 solidniejsze kłodki to już
    > parę stówek, a i odporność na szlifierkę kątową żadna.

    Jedno schowaj gdzie indziej np woź jako zapas albo balkon.
    Obniży atrakcyjność kradzieży.

    Schowaj koła do worków i zaklej.

    Jak byłem inkasentem w latach 2009 - 2016 i łaziłem dużo po garażach to
    ludzie rzucali pokotem. Widać w PL znowu kradną.

    W grudniu 2022 kupiłem 5 kół stalowych za 380zł
    Czy rodacy tak nisko upadli?

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 6. Data: 2023-03-05 18:25:39
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

> [...]
    > jest zabezpieczenie wiszących na scianie kół przed kradzieżą. Jakieś
    > pomysły ? 4 solidniejsze kłodki to już parę stówek, a i odporność na

    tracker w kole :-)

  • 7. Data: 2023-03-05 18:28:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.03.2023 o 17:37, PiteR pisze:

    > Jedno schowaj gdzie indziej np woź jako zapas albo balkon.
    > Obniży atrakcyjność kradzieży.

    Wydaje się najrozsądniejsze.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 8. Data: 2023-03-05 19:35:05
    Od: PeJot <s...@n...pl>

    W dniu 05.03.2023 o 17:37, PiteR pisze:
    > in <news:tu1s6p$2tse8$1@portraits.wsisiz.edu.pl>

    > Kurka to muszą być duże skrzynie. Dostają pozwolenie na montaż?

    Nie wiem, nie pytałem. Skrzynie szerokie jak stanowiska. Ale są też boxy
    w których ludziki trzymają kilka rowerów, i płacą za to.

    A, ostatnio pojawił się wallbox.

    > Jedno schowaj gdzie indziej np woź jako zapas albo balkon.
    > Obniży atrakcyjność kradzieży.

    O, to jest ciekawy pomysł.

    Zaraz, to znaczy że kradzież tylko *kompletu* kół ma sens ? To wydłuża
    proceder w czasie, upierdliwe do pokonania zabezpieczenie powinno
    zniechęcić.

    > Jak byłem inkasentem w latach 2009 - 2016 i łaziłem dużo po garażach to
    > ludzie rzucali pokotem.

    W jaki sposób ? U mnie nnie bardzo widzę możliwość trzymania kół luzem
    na stanowisku, gdzie dodatkowo z tyłu stoi motocykl. Stąd pomysł
    uchwytów ściennych.

    > Widać w PL znowu kradną.

    Nie wiem czy kradną, czy nie, dotychczas nie miałem informacji o
    kradzieżach w tym garażu i nie chciałbym być pierwszy.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 9. Data: 2023-03-05 19:56:19
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 5.03.2023 o 11:51, PeJot pisze:
    > kłodki to już parę stówek, a i odporność na
    > szlifierkę kątową żadna.

    ja bym zagadał do kogoś kto ma kawałek podwórka, piwnicy, strychu i u
    niego to zmagazynował, za cenę "pierdzielenia" się z magazynowaniem w
    garażu wielostanowiskowym

    ToMasz

  • 10. Data: 2023-03-05 20:14:57
    Od: PeJot <s...@n...pl>

    W dniu 05.03.2023 o 19:56, ToMasz pisze:

    > ja bym zagadał do kogoś kto ma kawałek podwórka, piwnicy, strychu i u
    > niego to zmagazynował, za cenę "pierdzielenia" się z magazynowaniem w
    > garażu wielostanowiskowym

    Nie mam problemu z przechowywaniem kół. Tyle że człowiek się wygodny
    zrobił i wolałby trzymać w garażu.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza