  • 1. Data: 2023-03-04 22:24:11
    Temat: [elektryki] Panele fotowoltaiczne
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    I co, mamy luty, zima, rekord produkcji fotowoltaiki

    "
    Nowy najwyższy wynik produkcji energii elektrycznej za pomocą paneli
    fotowoltaicznych został osiągnięty 28 lutego 2023 r. -- wtedy właśnie
    między godziną 12.00 a 13.00 polscy prosumenci wygenerowali blisko 7 GWh
    prądu (konkretnie było to 6,996 tys. MWh)"

    http://niusy.pl/@komputerswiat.pl/anh

    Akurat poprawiałem swój panelik, który słabo zamocowany opadł nie
    wiadomo kiedy i sprawdzając maksimum jak tak sobie wisiał, dziwnie dużo
    taki opadnięty produkował. A tu jak wyżej.

  • 2. Data: 2023-03-04 22:31:24
    Temat: Re: [elektryki] Panele fotowoltaiczne
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.03.2023 o 22:24, io pisze:
> [...]
    > między godziną 12.00 a 13.00 polscy prosumenci wygenerowali blisko 7 GWh
    > prądu (konkretnie było to 6,996 tys. MWh)"

    Daj znać jak pobijecie w nocy, bo podobno w nocy ładuje się elektryki z
    fotowoltaiki:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 3. Data: 2023-03-04 23:26:54
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

> [...]
    > między godziną 12.00 a 13.00 polscy prosumenci wygenerowali blisko 7 GWh
    > prądu (konkretnie było to 6,996 tys. MWh)"

    Znowu kretynku reklamujesz ten portal.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2023-03-05 11:41:16
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 04.03.2023 o 22:31, Shrek pisze:

    > Daj znać jak pobijecie w nocy, bo podobno w nocy ładuje się elektryki z
    > fotowoltaiki:P

    Tak, na księżycu nocą ludzie pracują.