  • 1. Data: 2023-05-11 20:25:51
    Temat: Elektryki się palą?
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W necie krąży raport szwedzkiej agencji:

    "Gasoline or diesel-powered cars are 19 times more likely to catch fire,
    argues the Swedish Civil Contingencies Agency (MSB), which has compiled
    the statistics for car fires in 2022.

    In 2022, 24 electric or plug-in hybrid cars caught fire in Sweden, which
    accounts for approximately 0.004 percent of all electric and plug-in
    hybrid cars in Sweden. Of the entirely fossil fuel-driven cars, around
    0.08 percent caught fire, writes TT."

    Wynika z niego że elektryki palą się 20 razy rzadziej niż spalinowce.
    Może niektórzy wreszcie zamkną swoje kłamliwe jadaczki :)

    --
    Jacek

  • 2. Data: 2023-05-11 21:31:54
    Temat: Re: Elektryki się palą?
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 11.05.2023 o 20:25, Jacek pisze:

    > Wynika z niego że elektryki palą się 20 razy rzadziej niż spalinowce.
    > Może niektórzy wreszcie zamkną swoje kłamliwe jadaczki :)

    W Polsce, murzyni umierają 500 razy rzadziej niż biali :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2023-05-11 21:41:46
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Thu, 11 May 2023 21:31:54 +0200, użytkownik LordBluzg(R)?? napisał:

    > W Polsce, murzyni umierają 500 razy rzadziej niż biali :)

    Przeczytaj jeszcze raz, ze zrozumieniem. Choć po prawdzie nie spodziewam
    się abyś coś zrozumiał.

    --
    Jacek

  • 4. Data: 2023-05-11 21:51:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.05.2023 o 20:25, Jacek pisze:

    > Wynika z niego że elektryki palą się 20 razy rzadziej niż spalinowce.
    > Może niektórzy wreszcie zamkną swoje kłamliwe jadaczki :)

    Muszą mieć straszną inflację w tej szwecji, bo jeszcze niedawno paliły
    się dwa razy rzadziej;)

    A co to za agencja - bo ja pamiętam jak jedna agencja pisała że
    szczepionka jest skuteczna w 100% przeciw ciężkiemu przebiegowi,
    hospitalizacji i zgonom na kowita;) Nawet takłe ładne plakaty robili;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 5. Data: 2023-05-11 22:01:59
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 11.05.2023 o 21:41, Jacek pisze:

    > Przeczytaj jeszcze raz, ze zrozumieniem. Choć po prawdzie nie spodziewam
    > się abyś coś zrozumiał.

    Nawet nie wiesz kiedy Cię manipulują :]...i zestawiają prątka łącznie ze
    smartfonem (razem) :D

    "In 2022, 24 electric or plug-in hybrid cars caught fire in Sweden, which
    accounts for approximately 0.004 percent of all electric and plug-in
    hybrid cars in Sweden."

    No i nie zrozumiałeś :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 6. Data: 2023-05-12 09:44:35
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Thu, 11 May 2023 21:51:42 +0200, użytkownik Shrek napisał:

    > Muszą mieć straszną inflację w tej szwecji, bo jeszcze niedawno paliły
    > się dwa razy rzadziej;)
    Po prostu tak rzadko się palą że rozrzut statystyczny jest znaczny. Jeśli
    w pewnym roku spali się jeden a w drugim 2 to rozrzut będzie 100%, no ale
    mowy nie ma by Shrek to zrozumiał.

    > A co to za agencja - bo ja pamiętam jak jedna agencja pisała że
    > szczepionka jest skuteczna w 100% przeciw ciężkiemu przebiegowi,
    > hospitalizacji i zgonom na kowita;) Nawet takłe ładne plakaty robili;)
    Matole, nazwa jest podana. Uruchom tą ostatnia szarą komórkę, wpisz nazwę
    w Google i się dowiesz.

    --
    Jacek

  • 7. Data: 2023-05-12 09:52:18
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 12.05.2023 o 09:44, Jacek pisze:

    > Po prostu tak rzadko się palą że rozrzut statystyczny jest znaczny. Jeśli
    > w pewnym roku spali się jeden a w drugim 2 to rozrzut będzie 100%, no ale
    > mowy nie ma by Shrek to zrozumiał.

    A trzecim roku, zależy ile ich kupią. Jeśli trzy, to trzy z trzech się
    też spalą a w tym czasie spłonie 20 spalinek z miliona. Nie rozumiesz,
    ze takie statystyki należy podawać na tej samej liczbie, czyli milion
    prątków vs milion spalinek. Inna sprawa, że zaliczają do grupy prątków
    hybrydy co zakłamuje statystykę, gdzie hybrydy rzadko płoną.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 8. Data: 2023-05-12 09:57:58
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Fri, 12 May 2023 09:52:18 +0200, użytkownik LordBluzg(R)?? napisał:

> [...]
    > prątków vs milion spalinek. Inna sprawa, że zaliczają do grupy prątków
    > hybrydy co zakłamuje statystykę, gdzie hybrydy rzadko płoną.

    Matole, dane podano w odniesieniu do ilości aut w obu kategoriach no ale
    jak powiedziałem, nie spodziewam się byś ogarnął proporcje czy procenty.
    To nie na twój rozum.

    --
    Jacek

  • 9. Data: 2023-05-12 10:00:00
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > prątków vs milion spalinek. Inna sprawa, że zaliczają do grupy prątków
    > hybrydy co zakłamuje statystykę, gdzie hybrydy rzadko płoną.

    https://skandynawiainfo.pl/liczba-samochodow-elektry
    cznych-w-szwecji-podwoila-sie-w-ciagu-roku/

    Tutaj masz statystyki ile tego jest (z pominięciem diesla) 4% prątków
    koło Sztokholmu, to sporo :) ponad 50% to benzyna. Diesle też się słabo
    palą.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 10. Data: 2023-05-12 10:04:42
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 12.05.2023 o 09:57, Jacek pisze:

    > Matole, dane podano w odniesieniu do ilości aut w obu kategoriach no ale
    > jak powiedziałem, nie spodziewam się byś ogarnął proporcje czy procenty.
    > To nie na twój rozum.

    To dlaczego zaliczyli hybrydy do prątków skoro hybryd jest megawięcej,
    matole?

    Zrób sobie operację na mózgu i przelicz

    Masz 1000 spalinek/benzyna. Pali się 100 czyli 10%
    Masz 1000 prątków. Pali się 100 czyli 10%
    Masz 100 prątków i 900 hybryd, łącznie 1000. Pali się 10% prątków a
    wynik na grupie podaje że 1% się spaliło.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>