  • 11. Data: 2023-05-12 10:07:10
    Temat: Re: Elektryki się palą?
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Masz 1000 spalinek/benzyna. Pali się 100 czyli 10%
    > Masz 1000 prątków. Pali się 100 czyli 10%
    > Masz 100 prątków i 900 hybryd, łącznie 1000. Pali się 10% prątków a

    Nie 10% a 10 prątków miało być, co daje nadal 10% w grupie prątków bez
    hybrydy.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 12. Data: 2023-05-12 10:10:19
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Nie 10% a 10 prątków miało być, co daje nadal 10% w grupie prątków bez
    > hybrydy.

    Aaa, bo zapomniałem. O dieslach cisza a powinni diesle sprawiedliwie
    zaliczyć do spalinek a nie podawać samej benzynki. Hybrydy pomieszali z
    prątkami a tutaj taka mała manipulacja :]
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 13. Data: 2023-05-12 10:14:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 12 May 2023 10:04:42 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:
> [...]

    ale 20 to znow nie tak mało.
    Wygladałoby na w miare solidną podstawe statystyk.

    > To dlaczego zaliczyli hybrydy do prątków skoro hybryd jest megawięcej,
    > matole?

    Maja baterie, i tez są zagrozone z tego powodu.
    Tylko czy policzyli same poĹźary baterii?

    Co prawda jak benzyna podgrzeje baterie, to skutek moze byc ten sam -
    trudne do ugaszenie, mimo, ze zawiniła benzyna czy podpalacz.

> [...]
    > Masz 100 prątków i 900 hybryd, łącznie 1000. Pali się 10% prątków a
    > wynik na grupie podaje że 1% się spaliło.

    Tak czy inaczej - wyglada na to, ze potrzebne sa dokladniejsze
    statystyki.
    Albo zakaz - a za 10 lat sie zobaczy :-)

    J.

  • 14. Data: 2023-05-12 10:14:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.05.2023 o 09:44, Jacek pisze:

    > Po prostu tak rzadko się palą że rozrzut statystyczny jest znaczny.

    Tak z grubsza o rząd wielkości - brzmi solidnie;)

    > Matole, nazwa jest podana. Uruchom tą ostatnia szarą komórkę, wpisz nazwę
    > w Google i się dowiesz.

    Ty cytujesz ty podajesz źródło. Tak się przyjęło.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 15. Data: 2023-05-12 11:18:39
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Fri, 12 May 2023 10:14:44 +0200, użytkownik Shrek napisał:

    > Ty cytujesz ty podajesz źródło. Tak się przyjęło.

    A co, nie podałem? Może jeszcze mam wpaść do Szwecji i zrobić wywiad żeby
    Shreka zadowolić? Masz się najwyraźniej za głąba któremu trudność sprawia
    wugoglanie w parę sek. potrzebnej informacji. Wygoglaj i tu zapodaj czemu
    się ci ta agencja nie podoba, to się przysłużysz sprawie. A tak, to tylko
    kłapiesz jadaczką po próżnicy.

    --
    Jacek

  • 16. Data: 2023-05-12 11:27:25
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Fri, 12 May 2023 10:10:19 +0200, użytkownik LordBluzg(R)?? napisał:

    > Hybrydy pomieszali z prątkami

    Matole, jakbyś pomyślał, to byś zauważył że to zabieg działający na
    niekorzyść BEV. Gdyby hybrydy zaliczono do spalinówk dopiero byś nakłapał
    jadaczką.

    --
    Jacek

  • 17. Data: 2023-05-12 11:40:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 12 May 2023 09:18:39 -0000 (UTC), Jacek wrote:

    > A co, nie podałem?

    Nie podałes. Tzn niby podałes autora ...

    > Może jeszcze mam wpaść do Szwecji i zrobić wywiad żeby
    > Shreka zadowolić? Masz się najwyraźniej za głąba któremu trudność sprawia
    > wugoglanie w parę sek. potrzebnej informacji.

    A Ty skad wiesz?
    To podaj linka.

  • 18. Data: 2023-05-12 11:44:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 12 May 2023 09:27:25 -0000 (UTC), Jacek wrote:

    > Matole, jakbyś pomyślał, to byś zauważył że to zabieg działający na
    > niekorzyść BEV. Gdyby hybrydy zaliczono do spalinówk dopiero byś nakłapał
    > jadaczką.

    Zakladajac, ze chodzi o to
    https://elektrowoz.pl/drogi/szwecja-samochody-spalin
    owe-z-niemal-20-krotnie-wyzszym-ryzykiem-pozaru-niz-
    elektryki-hybrydy-wyniki-2022/

    to nie wiadomo.

    Moze wsrod tych 23 poĹźarow byla 1 PHEV i 22 BEV, a tych BEV jest
    ciagle w Szwecji mało, to i procent rosnie.

    A moze bylo odwrotnie, 22+1.
    A moze 11+11 ...

    J.

  • 19. Data: 2023-05-12 12:08:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.05.2023 o 11:18, Jacek pisze:

    > A co, nie podałem?

    Ok, soryy.

    > A tak, to tylko
    > kłapiesz jadaczką po próżnicy.

    Zauważyłem że fani prądków to w większości buraki:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 20. Data: 2023-05-12 12:10:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.05.2023 o 12:08, Shrek pisze:

    > Ok, soryy.

    No i sprawdzone - założyciel rząd szwecji. Sorry - organizacjom
    politycznym wierzę takse.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!