  • 1. Data: 2020-11-29 15:24:05
    Temat: F1 Ja pier....
    Od: _Master_ <M...@...pl>

  • 2. Data: 2020-11-30 09:37:36
    Temat: Re: F1 Ja pier....
    Od: K <n...@e...com>

    On 29/11/2020 14:24, _Master_ wrote:

    Ale co? Widocznie bolidy maja taka konstrukcje, ze ten ciezszy tyl sie
    odlamuje. Kokpit jak widac pozostal w calosci, a chlop ma tylko lekko
    poparzone dlonie i kostki.

  • 3. Data: 2020-11-30 10:16:42
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-11-30 o 09:37, K pisze:
    > On 29/11/2020 14:24, _Master_ wrote:
    >>

    > Ale co? Widocznie bolidy maja taka konstrukcje, ze ten ciezszy tyl sie
    > odlamuje. Kokpit jak widac pozostal w calosci, a chlop ma tylko lekko
    > poparzone dlonie i kostki.

    Ma połamane żebra a kokpit przebił się przez barierkę.

    I teraz pytanie czy pasy uratowały mu życie czy nie przeszkodziły w
    ucieczce. ;-)

  • 4. Data: 2020-11-30 10:27:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello _Master_,

    Monday, November 30, 2020, 10:16:42 AM, you wrote:

    > Ma połamane żebra

    Nie ma.

    > a kokpit przebił się przez barierkę.
    > I teraz pytanie czy pasy uratowały mu życie czy nie przeszkodziły w
    > ucieczce. ;-)

    Jasne. Przy ponad 50 g lepiej żeby mu kierownica plecami wyszła...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2020-11-30 10:32:47
    Od: K <n...@e...com>

    On 30/11/2020 09:16, _Master_ wrote:

    > Ma połamane żebra a kokpit przebił się przez barierkę.
    >
    > I teraz pytanie czy pasy uratowały mu życie czy nie przeszkodziły w
    > ucieczce. ;-)

    Nie ma polamanych zeber, a przeszkodzila w ucieczce to mu barierka
    dlatego wysiadal na strone po ktorej szalal pozar.

  • 6. Data: 2020-11-30 18:16:13
    Od: K <n...@e...com>

    On 30/11/2020 08:37, K wrote:
    > On 29/11/2020 14:24, _Master_ wrote:
    >>

    > Ale co? Widocznie bolidy maja taka konstrukcje, ze ten ciezszy tyl sie
    > odlamuje. Kokpit jak widac pozostal w calosci, a chlop ma tylko lekko
    > poparzone dlonie i kostki.

    W sumie Toto Wolf powiedzial, ze bolid mial sie zlamac ale silnik
    powinien zostac razem z bakiem w tylnej odlamanej czesci, a nie z kokpitem.