  • 1. Data: 2020-11-27 22:46:14
    Temat: Pompa paliwa ciągnie powietrze
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Pompa paliwa (ta elektryczna, która siedzi w zbiorniku) ma w dolnej
    części taki "kubełek" w którym siedzi. Zastanawiam się, jak paliwo
    dostaje się do tego "kubełka"? Czy jest tam jakiś otwór/zawór?
    Mam (najprawdopodobniej) problem z pompą paliwa ON, bo zaciąga gdzieś
    powietrze i przewodem leci piana zamiast paliwa. W baku jest 3/4.
    Podejrzewam, że paliwo nie nadąża dopływać do "kubełka" i pompa ciągnie
    z dna powietrze, mimo, że dookoła paliwa jest dosyć.
    Jacek

  • 2. Data: 2020-11-29 16:27:43
    Temat: Re: Pompa paliwa ciągnie powietrze
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rprs37$mq3$1$Jacek@news.chmurka.net>
    user Jacek pisze tak:

> [...]
    > dolnej części taki "kubełek" w którym siedzi. Zastanawiam się, jak
    > paliwo dostaje się do tego "kubełka"? Czy jest tam jakiś

    w dnie są dziury a pompa ma sitko

> [...]
    > W baku jest 3/4. Podejrzewam, że paliwo nie nadąża dopływać do
    > "kubełka" i pompa ciągnie z dna powietrze, mimo, że dookoła paliwa

    niemożliwe bo tam nie ma powietrza

    niestety każda nieszczelność na drodze do silnika to nie tylko wyciek
    paliwa kiedy pompa tłoczy ale i zaciąganie powietrza kiedy samochód
    sobie stoi.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 3. Data: 2020-11-30 09:02:56
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 29.11.2020 o 16:27, PiteR pisze:
    > w dnie są dziury a pompa ma sitko
    W dnie nie ma dziur, a sitko jest wewnątrz "kubełka".

    > niemożliwe bo tam nie ma powietrza
    Możliwe, jak widać.
    Przyczyna znaleziona. zaworek zwrotny, który otwiera się, gdy poziom
    paliwa w "kubełku" jest niższy, niż w zbiorniku przyblokował się.
    Pompa wysysała całe paliwo z "kubełka" i potem brała powietrze.
    Jacek

  • 4. Data: 2020-11-30 15:37:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >W dnie nie ma dziur, a sitko jest wewnątrz "kubełka".

    Gdzies tam w dolnej czesci musza byc, bo jakos paliwo musi tam
    wplywac.

> [...]
    >paliwa w "kubełku" jest niższy, niż w zbiorniku przyblokował się.
    >Pompa wysysała całe paliwo z "kubełka" i potem brała powietrze.

    Jakis bardzo delikatny ten zaworek, bo roznicy cisnienia tam prawie
    nie ma.

    J.