  • 1. Data: 2009-04-23 12:28:21
    Temat: FJR problem z wałem???
    Od: f...@w...pl

    Witam,
    mam pytanie do posiadaczy napędu kardanem swojego moto wałem lub
    posiadaczy FJR, otóz zauważyłem że przy większych prędkościach rzedu
    170 -180 /h , oczywiście przy sprzyjających warunkach, da się odczuć
    szczególnie przy szybkim dodaniu gazu silne wibracje w okolicy wału
    lub nawet lekkie tak jakby tarcia, czy to normalne jest ???

  • 2. Data: 2009-04-23 13:29:44
    Temat: Re: FJR problem z wałem???
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    >Użytkownik <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    qn.googlegroups.com...
> [...]
    >szczególnie przy szybkim dodaniu gazu silne wibracje w okolicy wału
    >lub nawet lekkie tak jakby tarcia, czy to normalne jest ???

    Normalne to to nie jest.
    A powiedz mi jeszcze, jak Ty w ogóle jesteś w stanie coś wysłyszeć przy tych
    prędkościach i to z tył? :).

    pozdr.
    Mystik

  • 3. Data: 2009-04-23 13:50:19
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 23 Kwi, 15:29, "Mystik" <m...@p...pl> wrote:

> [...]
    Nie, nie jest. Sprawdz silami wlasnymi lub innymi czy wal jest prosty.
    Podobny efekt moga tez wywolywac padniete lozyska kol. A moze walek
    zdawczy? Czyste teoretyzowanie...

    > A powiedz mi jeszcze, jak Ty w ogóle jesteś w stanie coś wysłyszeć przy tych
    > prędkościach i to z tył? :).
    Mystiku, kolega napisal "odczuc" a nie "uslyszec". Wibracje, a nie
    dzwiek. :)

    pzdr, dr
    FJR/525

  • 4. Data: 2009-04-23 15:32:21
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "doktorski" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

    >Mystiku, kolega napisal "odczuc" a nie "uslyszec". Wibracje, a nie
    >dzwiek. :)

    A bo mnie zmyliły :).

    pozdr.
    Mystik

  • 5. Data: 2009-04-23 18:44:31
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    f...@w...pl pisze:

    > mam pytanie do posiadaczy napędu kardanem swojego moto wałem

    czytam to zdanie 15-ty raz.. i dalej - nic! :-[

    lub
    > posiadaczy FJR

    aaa..!

    --