  • 1. Data: 2009-04-23 12:22:13
    Temat: Kichnięcie w kasku
    Od: "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl>

    Czy zdarza Wam się kichać w kasku?
    Jako kierowca samochodu od czasu do czasu kicham za kierownicą. Nieprzyjemna
    rzecz, bo zamyka się na chwilę oczy.

    Ciekawi mnie, jak wygląda kichnięcie w kasku. Pomijając sam problem
    zamykania oczu - pozostaje sprawa "kropelkowa".

    MN

  • 2. Data: 2009-04-23 12:24:20
    Temat: Re: Kichnięcie w kasku
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Marcin Narzynski pisze:
> [...]
    >
    > Ciekawi mnie, jak wygląda kichnięcie w kasku. Pomijając sam problem
    > zamykania oczu - pozostaje sprawa "kropelkowa".

    tak, rzecz niebezpieczna. powinni tego zabronić.

    --
    gildor
    9'99

  • 3. Data: 2009-04-23 12:28:53
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl>
    napisał w wiadomości news:gspmkq$i09$1@news.onet.pl...
> [...]
    >
    > Ciekawi mnie, jak wygląda kichnięcie w kasku. Pomijając sam problem
    > zamykania oczu - pozostaje sprawa "kropelkowa".
    Tylko nie staraj sie niezamykac oczu bo ci moga wypasc.
    I powinienes zastanowic sie jak ktos bedzie chcial puscic pawia w kasku.

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 4. Data: 2009-04-23 13:00:49
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Marcin Narzynski wydusił z siebie te słowy:

> [...]
    >
    > Ciekawi mnie, jak wygląda kichnięcie w kasku. Pomijając sam problem
    > zamykania oczu - pozostaje sprawa "kropelkowa".

    żaden problem, kiedy sie jedzie w kasku 3/4, a ze jestem alergikiem, prochy
    mam nawet w sakwie moto .. to i tak od czasu do czasu mnie złapie ... wiec
    wiem :D

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 5. Data: 2009-04-23 13:08:51
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "gildor" wrote...

    > tak, rzecz niebezpieczna. powinni tego zabronić.

    Dokladnie! Zwlaszcza jak sie ma akurat sraczke!

    --
    pozdro
    James

  • 6. Data: 2009-04-23 13:21:33
    Od: a...@d...pl

    > Dokladnie! Zwlaszcza jak sie ma akurat sraczke!

    :D

    ja czekam i kicham dopiero w domu na kiblu ;)

    pzdr
    atlo fazer

  • 7. Data: 2009-04-23 13:23:06
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Thu, 23 Apr 2009 15:00:49 +0200
    "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:

    > żaden problem, kiedy sie jedzie w kasku 3/4, a ze jestem alergikiem, prochy
    > mam nawet w sakwie moto .. to i tak od czasu do czasu mnie złapie ... wiec
    > wiem :D

    O, Ty też? A na co? Bo ja na głupie pytania ;->

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 8. Data: 2009-04-23 14:09:08
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Sqeeb wydusił z siebie te słowy:

    > O, Ty też? A na co? Bo ja na głupie pytania ;->

    trawy, kurz, wode, pyłki i inne badziewia... jakoś sobie radze.

    ps. od głupich pytań sie odczuliłem pisząc z 10 lat na grupach ;-)

  • 9. Data: 2009-04-23 14:17:30
    Temat: Re: Kichnięcie w kasku [mocno OT]
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Kuba (aka cita) wydusił z siebie te słowy:

    > ps. od głupich pytań sie odczuliłem pisząc z 10 lat na grupach ;-)

    hmm tak z ciekawości sprawdziłem .. przesadzilem z tymi 10cioma ;)
    kariere zacząłem w 2002 roku ;-)

    jak wtedy na niektórych, dziś już martwych, grupach było fajnie i tłoczno...

  • 10. Data: 2009-04-23 14:20:19
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

> [...]
    >
    > Ciekawi mnie, jak wygląda kichnięcie w kasku. Pomijając sam problem
    > zamykania oczu - pozostaje sprawa "kropelkowa".

    Kilka lat temu, podczas jazdy uzadlila mnie osa w jajca - mruzenie oczu
    podczas kichania to prz tym pikus.

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E