  • 1. Data: 2009-04-23 13:20:22
    Temat: moja dzisiejsza podroz do pracy (filmik)
    Od: a...@d...pl

    http://www.youtube.com/watch?v=M_p9EgeKt6g

    mam zamiar nagrac w taki sposob parade na rozpoczeciu sezonu :)

    wiem ze temat troche od czapy, ale co tam.
    czy zawsze musi byc na powaznie? :P

    pozdrawiam
    atlo fazer

  • 2. Data: 2009-04-23 13:33:00
    Temat: Re: moja dzisiejsza podroz do pracy (filmik)
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    Ale zapi!@#asz. Dostaniesz mandat... i od ch!@#ja punktów.

    > mam zamiar nagrac w taki sposob parade na rozpoczeciu sezonu :)
    >
    > wiem ze temat troche od czapy, ale co tam.
    > czy zawsze musi byc na powaznie? :P

    A jest? ;-p

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 3. Data: 2009-04-23 13:52:36
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-04-23 15:20:22 +0200, a...@d...pl said:

    > http://www.youtube.com/watch?v=M_p9EgeKt6g

    O! Lelonki. Ale kurdi zajażyłem dopiero za drugi razem, trochę za
    szybko leci ten krajobraz ;-)

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 4. Data: 2009-04-23 14:08:54
    Od: a...@d...pl

    > Ale zapi!@#asz. Dostaniesz mandat... i od ch!@#ja punktów.

    no co Ty. tak sie tylko wydaje. bo robi 1 klatke na 1 sekunde.

    jechalem jak zawsze od prawie 5 lat i nikomu nic sie nigdy nie stalo,
    zadnych mandatow, punktow :)

    pozdrawiam

    atlo

  • 5. Data: 2009-04-23 15:15:15
    Od: a...@d...pl

    a zeby nie zasmiecac to dodam fotke ktora dzis wymyslilem.
    ciekawe czy macie poczucie chumoru a od ilu dostane zjeby ;)

    http://bikepics.com/pictures/1644294/

    dodam ze to moje lozko ;)

    pozdrawiam
    atlo
    fazer

    (atlo nie jest tym czym sie wydaje) ;)

  • 6. Data: 2009-04-23 15:55:20
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Thu, 23 Apr 2009 08:15:15 -0700 (PDT)
    a...@d...pl wrote:

    > a zeby nie zasmiecac to dodam fotke ktora dzis wymyslilem.
    > ciekawe czy macie poczucie chumoru a od ilu dostane zjeby ;)

> [...]

    Jak Cie udusi żona/kochanka/dziewczyna/koleżanka na spaniu to policja
    nie będzie musiała kredy marnować ;-]

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 7. Data: 2009-04-23 18:37:09
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    a...@d...pl napisał(a):
    > a zeby nie zasmiecac to dodam fotke ktora dzis wymyslilem.
    > ciekawe czy macie poczucie Humoru a od ilu dostane zjeby ;)
    > http://bikepics.com/pictures/1644294/
    > dodam ze to moje lozko ;)

    No ladnie, ladnie... Tylko ta prawa poduszka sie nie komponuje ;)

  • 8. Data: 2009-04-24 05:13:47
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    a...@d...pl pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=M_p9EgeKt6g

    o kurwa, przepuściłeś staruszkę na pasach? i kolarz Cie objechał na
    światłach? i jeszcze mi po oknami roboty bzyczysz. fstyt

    --
    gildor
    9'99

  • 9. Data: 2009-04-24 06:00:40
    Od: "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl>

    Bardzo fajny film. Czy jest szansa, zeby obejrzec ten przejazd nie 25x
    szybciej, ale np. tylko 3-5?
    Jako uczniak chetnie poznam sposoby poruszania sie po miescie weteranów.

  • 10. Data: 2009-04-24 08:52:58
    Od: a...@d...pl

    On Apr 24, 8:00 am, "Marcin Narzynski"
    <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl> wrote:
    > Bardzo fajny film. Czy jest szansa, zeby obejrzec ten przejazd nie 25x
    > szybciej, ale np. tylko 3-5?
    > Jako uczniak chetnie poznam sposoby poruszania sie po miescie weteranów.

    po pierwsze nie jestem weteranem (wiekowo moze i tak ;) ale na moto
    smigam dopiero kilka lat). po drugie nie wolno tak jezdzic ;)
    po trzecie to aparat ma taki tryb ze robi klatke na sekunde wiec tego
    filmu sie nie da obadac inaczej

    dzisiaj chcialem nagrac cala trase w real tajmie ale ustawilem aparat
    na filmy sportowe i w pracy sie okazalo ze po minucie aparat sie
    wylaczyl.
    poza tym na owiewce strasznie sie aparat trzesie i musze pomyslec o
    jakims stabilniejszym mocowaniu.
    w poniedzialek powalcze z tematem a w sobote jak zobaczycie pajaca na
    niebieskim fazerku z aparatem na owiewce to ja :)
    tylko mnie nie bijcie :)

    pozdrawia

    Atlobek W-wa FAZER 600 '02
    www.bikepics.com/members/atlobek