  • 1. Data: 2023-01-25 18:21:49
    Temat: Fajne silniki, fajne samochody.
    Od: robot <r...@o...pl>

    Tak się zastanawiam.
    Czy są tu jeszcze ludzie którzy lubią samochody
    z fajnymi dużymi silnikami na benzynę?
    Dla samego brzmienia chociażby.
    Czy ja już jestem w mniejszości?

  • 2. Data: 2023-01-25 20:06:23
    Temat: Re: Fajne silniki, fajne samochody.
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 25.01.2023 o 18:21, robot pisze:
    > Tak się zastanawiam.
    > Czy są tu jeszcze ludzie którzy lubią samochody
    > z fajnymi dużymi silnikami na benzynę?
    > Dla samego brzmienia chociażby.
    > Czy ja już jestem w mniejszości?

    Dla brzmienia to lepiej jest kupić fajny zestaw audio.

    --
    MN

  • 3. Data: 2023-01-25 23:52:07
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 25.01.2023 o 18:21, robot pisze:
    > Tak się zastanawiam.
    > Czy są tu jeszcze ludzie którzy lubią samochody
    > z fajnymi dużymi silnikami na benzynę?

    melduję się ;)

    > Dla samego brzmienia chociażby.

    brzmienie swoją drogą, ale niewysilone 400+ koni za normalne pieniądze to też
    argument

    > Czy ja już jestem w mniejszości?

    a, to niewątpliwie, jak by nie patrzyć to od jakiegoś 1,6 to już czysta fanaberia ;)

  • 4. Data: 2023-01-25 23:54:06
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:63d1652f$0$19622$65785112@news.neostrada.pl>
    user Robot pisze tak:

    > Tak się zastanawiam.
    > Czy są tu jeszcze ludzie którzy lubią samochody
    > z fajnymi dużymi silnikami na benzynę?

    Samochód mógłby w ogóle nie wydawać dźwięku.
    Duży silnik jest ciężki. Sam się wozi.

    Najlepszy silnik to R4 8v 2.0 poprzeczny:)

    > Dla samego brzmienia chociażby.
    > Czy ja już jestem w mniejszości?

    Jesteś w mniejszości :)

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 5. Data: 2023-01-25 23:59:19
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 25.01.2023 o 18:21, robot pisze:
    > Tak się zastanawiam.
    > Czy są tu jeszcze ludzie którzy lubią samochody
> [...]

    Są :):):)
    Tahoe 5.7 V8 1998r
    I nikomu go nie sprzedam:)

  • 6. Data: 2023-01-26 01:16:51
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 25.01.2023 o 20:06, Marcin N pisze:

    > Dla brzmienia to lepiej jest kupić fajny zestaw audio.

    Jedno nie wyklucza drugiego :)

  • 7. Data: 2023-01-26 03:17:51
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tqsc87$15mp8$1@news.icm.edu.pl>
    user adam pisze tak:

    > Są :):):)
    > Tahoe 5.7 V8 1998r
    > I nikomu go nie sprzedam:)

    dobra, dobra, rodzina sprzeda :)

  • 8. Data: 2023-01-26 22:03:02
    Od: scobowski <s...@g...com>

    W dniu 25.01.2023 o 18:21, robot pisze:
    > Tak się zastanawiam.
    > Czy są tu jeszcze ludzie którzy lubią samochody
> [...]
    Biedniejemy - jako społeczeństwo i jako ludzkość. Polityka jest taka, że
    masz nie posiadać albo posiadać badziew i często wymieniać - stąd niska
    popularność dobrych samochodów.

    Głupi przykład nowego kompakta - nie wiem, gólfa czy seata; z
    silniczkiem-kosiarką, nawet dobrze wyposażony - jest dostępny dla
    każdego z przyzwoitą pracą. Ale wybierz wersję z czteronapędem i
    "wyczynowym" silnikiem 2,0 300PS - i jest prawie 100% droższy :) A to
    wciąż dwulitrowa kosiarka!

    Chcesz kupić 3-litrówkę - ok, są; E-klasa w górę, A6 w górę, 5-er w
    górę... No, i Stinger :) W każdym razie bez ~300koła nie podejdziesz.

    A stare, prawdziwe samochody? Ich jest skończona ilość - i więcej nie
    będzie.
    Plus: niektórzy nie chcą jeździć wypierdzianym, inni cenią 'pewność
    nowego' i poczucie, że się nie wysra 500Km od domu.
    Stąd - niska popularność.

  • 9. Data: 2023-01-27 15:51:56
    Od: K <...@l...com>

    On 25/01/2023 17:21, robot wrote:
    > Tak się zastanawiam.
    > Czy są tu jeszcze ludzie którzy lubią samochody
    > z fajnymi dużymi silnikami na benzynę?
    > Dla samego brzmienia chociażby.
    > Czy ja już jestem w mniejszości?

    Sa, ale na nowe ich nie stac, young timerow nie maja gdzie trzymac, a
    kupowanie sztrucli jest pozbawione sensu.