  • 1. Data: 2023-01-23 21:24:22
    Temat: Firmy odzyskujące odszkodowania
    Od: adam <a...@a...pl>

    Jest sporo forów na ten temat, ale ciężko tam odfiltrować autoreklamy od
    normalnych wypowiedzi. Liczę na to, że tu nie zaglądają spamerzy
    Ma ktoś może jakieś doświadczenie i może coś podpowiedzieć?

    Puknął mnie gościu, szkoda niewielka - pojedyncze tysiące zł, z jego OC.
    Czy takim firmom będzie to się opłacało?
    Blacharze mówią, że za sumę jaką ubezpieczyciel proponuje nie da się
    tego naprawić, i żeby skierować sprawę do sądu. Ja nie mam na to czasu.

    Ubezpieczyciel mówi, że jego warsztat bez problemu zmieści się w
    kosztach, ale ja nie chcę wiadra szpachli.

  • 2. Data: 2023-01-23 21:45:46
    Temat: Re: Firmy odzyskujące odszkodowania
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 23.01.2023 o 21:24, adam pisze:
> [...]
    >
    > Ubezpieczyciel mówi, że jego warsztat bez problemu zmieści się w
    > kosztach, ale ja nie chcę wiadra szpachli.

    Jedź do bardzo autoryzowanego serwisu i niech negocjują. Potem miej
    "fanaberie" że chcesz oryginały. Jak podbiją cenę i ubezpieczyciel uzna,
    to zrezygnuj ze serwisu, odbierz kasę od ubezpieczyciela i napraw u
    zaufanego blacharza. Resztę kasy przeznacz na dobrą "wódkę" dla
    blacharza a za pozostałą kasiorę jedź na wakacje :)

    Masz mieć tylko funkcję "wymagam" na samym początku bardziej a później
    ufam w zależności od wyboru blacharza. Suma wynegocjowana uleczy Twój
    ból na później :] Polecam.

    Pośrednikom podziękuj, bo wezmą Ci to co możesz sam wynegocjować z
    pośrednictwem "bardzo autoryzowanego serwisu". Te kurwy z serwisu
    biorą/negocjują najwięcej :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2023-01-23 23:01:09
    Od: K <...@l...com>

    On 23/01/2023 20:45, LordBluzg(R)?? wrote:

> [...]
    > zaufanego blacharza. Resztę kasy przeznacz na dobrą "wódkę" dla
    > blacharza a za pozostałą kasiorę jedź na wakacje :)

    Chyba nie byles ostatnio u blacharza. W Trojmiescie, za wymiane zderzaka
    (z powierzonego bez lakierowania bo kolor ten sam) + uzbrojenie tegoz
    1000PLN (bez FV).

> [...]
    >
    > Pośrednikom podziękuj, bo wezmą Ci to co możesz sam wynegocjować z
    > pośrednictwem "bardzo autoryzowanego serwisu". Te kurwy z serwisu

    A to akurat prawda. Posrednik wezmie z 50% od calosci.

  • 4. Data: 2023-01-23 23:20:06
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 23.01.2023 o 23:01, K pisze:

    > Chyba nie byles ostatnio u blacharza. W Trojmiescie, za wymiane zderzaka
    > (z powierzonego bez lakierowania bo kolor ten sam) + uzbrojenie tegoz
    > 1000PLN (bez FV).

    Byłeś w "bardzo autoryzowanym serwisie"? Nie? To sprawdź jakie tam mają
    ceny :)

    > A to akurat prawda. Posrednik wezmie z 50% od calosci.

    Całość to 100% prawda. Sprawdź, (telefonem taniej) i wróć odpisać.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 5. Data: 2023-01-24 07:52:13
    Od: cyklista <c...@g...com>

> [...]
    >
    > Ubezpieczyciel mówi, że jego warsztat bez problemu zmieści się w
    > kosztach, ale ja nie chcę wiadra szpachli.

    Według mnie każda propozycja wypłaty z OC dla aut powinna być z automatu
    zgłaszana jako próba oszustwa bo doskonale spełnia wszystkie jego aspekty.

  • 6. Data: 2023-01-24 09:12:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 23 Jan 2023 21:24:22 +0100, adam wrote:
> [...]
    >
    > Ubezpieczyciel mówi, że jego warsztat bez problemu zmieści się w
    > kosztach, ale ja nie chcę wiadra szpachli.

    Moze spytaj jak z tą szpachlą.

    Moze wcale nie planuje tak duzo.

    Co uszkodzone? Niektore blachy sa w miare tanie, inne drogie,
    plastiki tez drogie ...

    J.

  • 7. Data: 2023-01-25 06:58:10
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 23/01/2023 20:24, adam wrote:
> [...]
    > Blacharze mówią, że za sumę jaką ubezpieczyciel proponuje nie da się
    > tego naprawić, i żeby skierować sprawę do sądu. Ja nie mam na to czasu.

    jak nie masz czasu to auto do ASO i niech naprawiają, a jak wolisz
    gotówkę to bierz swojego prawnika i pewnie już za dwa lata odzyskasz
    swoje pieniądze z odsetkami.
    Ja do pakietu brałem niezależnego rzeczoznawcę. Ostatnio kosztowało mnie
    to godzinę u rzeczoznawcy, w sądzie nie byłem, bo byłem już za granicą,
    więc czasu nie spożywa. Zwrot kosztów miałem kompletny (przy jednej
    stłuczce dodatkowo zwrot za nieobecność pracownika w pracy - utracone
    korzyści, przy ostatniej zwrot dodatkowo 1500zl za tymczasowe klepanie
    auta - stłuczkę miałem dwa dni przed wyjazdem do UK i najsensowniejszą
    opcją było auto na szybko doprowadzić do stanu używalności, a naprawić
    je już w UK - w zasadzie tylko dlatego, że ciężko by było ciągnąć
    przyczepę bez numeru rejestracyjnego wypożyczonym autem przez całą
    europę...)

    Lukasz

  • 8. Data: 2023-01-25 09:34:55
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2023 o 21:24 adam <a...@a...pl> pisze:

> [...]
    >
    > Ubezpieczyciel mówi, że jego warsztat bez problemu zmieści się w
    > kosztach, ale ja nie chcę wiadra szpachli.

    A czemu nie chcesz wstawić auta do ASO? - podpisujesz kwita i masz z bani.
    Ja bym jeszcze zastępcze na czas naprawy wypożyczył.
    Kasy nie zobaczysz, ale będziesz miał naprawione zgodnie z procedurą
    producenta auta.
    Wielokrotnie w rożnych markach przerabiałem taką ścieżkę.

    TG

  • 9. Data: 2023-01-25 09:43:20
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 25.01.2023 09:34, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > A czemu nie chcesz wstawić auta do ASO? - podpisujesz kwita i masz z bani.

    Bo jest wybór więc i jest pokusa. Innym się nie udało, ale oni mieli
    pecha/nie wiedzieli jak/cokolwiek...mnie się uda!

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 10. Data: 2023-01-25 10:16:18
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Bo koszt może przekroczyć wartość całkowitą wg ubezpieczyciela i zostałbyś z drobnymi
    na rower?

    -----