  • 91. Data: 2010-12-15 22:40:23
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Grzybolnapisal

    Przeszkadzam Ci? To wypierdalaj! Żegnam...

    Gdyby to nie było żałosnym ujadaniem zagonionego w kozi róg kundelka, to
    byłoby to nawet zabawne;) Wręcz współczucie chwyciło mnie za serce;)

    Swoją drogą myślę, że teraz nawet najbardziej preclowych precli nie
    przekonasz że na ścigaczu jest niższy poziom niż tutaj, co doskonale
    wpisuje się zresztą w moją argumentację:P

    Misiu;)

  • 92. Data: 2010-12-15 22:45:46
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > przekonasz że na ścigaczu jest niższy poziom niż tutaj, co doskonale
    > wpisuje się zresztą w moją argumentację:P

    Ależ chłopcze. Czy Ty myślisz cokolwiek? Wszystko co tu piszesz wygląda i
    brzmi jak ładnie ubrany, elegancki paniczyk srający na środku chodnika w
    dużym mieście. Tak jakoś mi się kojarzysz...

    --
    Grzybol

  • 93. Data: 2010-12-15 23:33:57
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Grzybolnapisal

    > Ależ chłopcze. Czy Ty myślisz cokolwiek? Wszystko co tu piszesz wygląda i
    > brzmi jak ładnie ubrany, elegancki paniczyk srający na środku chodnika w
    > dużym mieście. Tak jakoś mi się kojarzysz...

    To co tutaj piszę adresowane jest akurat nie dla Ciebie, tylko dla
    pozostałych, którzy potrafią to ogarnąć. W Twoim przypadku nie dziwię się,
    że potrafisz jedynie odnotować formę, najwyraźniej nieco dla Ciebie
    onieśmielającą. Niestety brak mocy intelektualnej w rzeczy samej może
    prowadzić do niemożności odczytania przekazu co, (tu się akurat z Tobą
    zgodzę) potrafi skutkować wrażeniem dezorientacji i poczucia osaczenia o
    których piszesz.

    Ale nie przejmuj się, to się da wyleczyć. Poczucie osaczenia i
    dezorientacji rzecz jasna, bo z tą mocą... to już nie jestem tego taki
    pewien...

    Chłopcze;)

  • 94. Data: 2010-12-16 00:57:57
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 348 roku bieżącego, Arni zeznał(a) jak następuje:

    taki pobieraczek po prostu.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 95. Data: 2010-12-16 01:16:12
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 349 roku bieżącego, Lovtza zeznał(a) jak następuje:

    > Na prawdę masz dziwne wyobrażenie o świecie w jakim żyjesz. Czytnik
    > grup dyskusyjnych (konkretnie tej jednej, pl.rec.motocykle)
    > adresowany jest do osób, które wiedzą co to jest i jak z niego
    > korzystać. Dlatego nie ma specjalnych wyjaśnień.

    Zapewne z tego powodu ca. co trzeci post przechodzący przez Wasz
    czytnik łamie netykietę.

    Przeciętny internauta nie ma pojęcia jaka jest różnica pomiędzy grupami
    dyskusyjnymi a forami.

    Żeby nie było, że stoję po jakiejś stronie, podczytuję sobie grupę od
    pewnie ze dwóch miesięcy i nie identyfikuję się z nią, bo
    za krótko tu jestem.

    A i jeszcze jedno:

    > w Warszawie np.
    > zwykli ludzie uważają jazdę w kamizelce odblaskowej za szczyt
    > obciachu,

    bzdura.

    > nawet nie do końca rozumiejąc animozje między preclami, a
    > stunterami i jeszcze tymi spod McDonalda...).

    Ta znaczy Ci spod Maka nie lubią się ze stunterami a precli to
    nienawidzą?

    A toś głupotę przysunął jak stąd do Houston.

  • 96. Data: 2010-12-16 05:20:28
    Od: Piotr Kompa <p...@w...pl>

    Lovtza wrote:

    > internetowcy mieliby być lepsi? To są realne problemy. Jeśli ktoś chce
    > mi wmówić, że problemem jest buractwo jednej, czy drugiej grupy
    > użytkowników netu, to muszę zaoponować. Bo nawet ten wątek wykazał, że
    > na prostego chama można trafić wszędzie, także na preclach.

    Ludzie tłumaczą, że jest problem, większy lub mniejszy.
    A Ty odpowiadasz: "ale to jakieś stare posty", "ale to kropla w morzu
    niewarta uwagi", "ale to buractwo jest wszędzie", "ale na preclu też tak
    piszą", "ale to nie moja brocha, bo za posty odpowiada użytkownik a nie
    serwis".
    Ten wątek wykazał jedynie ślizganie się wokół problemu i dygresje we
    wszystkich możliwych kierunkach.

    > Tych problemów nie rozwiąże generalizowanie, wrzucanie wszystkich do
    > jednego wora, stosowanie odpowiedzialności zbiorowej. Czy Arni
    > zaproponował jakieś sensowne rozwiązanie w powyższych kwestiach? Nie
    > zauważyłem.

    Ja natomiast zauważyłem rozwiązanie z Twojej strony: "wyluzujcie" :)

    (...)

    Skoro w stopce każdego posta jest reklama serwisu z którego został
    wysłany, to oznaczaj też w temacie każdego postu "[scigacz]" i kto
    będzie chciał, ten sobie odfiltruje. Proste i skuteczne.

    --
    Pozdrawiam,
    Kompan.

    "-Hi!" - lied the politician.

  • 97. Data: 2010-12-16 07:51:28
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    PawelK vel Pablonapisal

    > Zapewne z tego powodu ca. co trzeci post przechodzący przez Wasz
    > czytnik łamie netykietę.

    No to może ktoś mi w końcu odpowie na pytanie: ile jest tych postów? W
    przeliczeniu na dzień, miesiąc, tydzień? Bo nikt nawet nie jest w stanie
    określić skalę problemu, a tak wo góle to moim zdaniem co trzeci post to
    nawet wrzucany tutaj nie z czytnika Ścigacza łamie netykietę...

    > Żeby nie było, że stoję po jakiejś stronie, podczytuję sobie grupę od
    > pewnie ze dwóch miesięcy i nie identyfikuję się z nią, bo
    > za krótko tu jestem.

    No widzisz, a ją podczytuję od paru ładnych lat, więc tłumacz mi więcej o
    netykiecie.

    > bzdura.

    No co mam Ci powiedzieć? Każdy ma swoje poczucie estetyki i własną
    opinię... Jak lubisz to jeździj.

    > Ta znaczy Ci spod Maka nie lubią się ze stunterami a precli to
    > nienawidzą?

    Nie manipuluj, nigdzie nie pisałem o nienawiści, tylko o animozjach.

  • 98. Data: 2010-12-16 08:04:25
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Piotr Kompanapisal

> [...]
    > niewarta uwagi", "ale to buractwo jest wszędzie", "ale na preclu też tak
    > piszą", "ale to nie moja brocha, bo za posty odpowiada użytkownik a nie

    No ale jaki on jest? Mniejszy, czy większy? Ile jest tych "niegodnych"
    postów? 100 dziennie, 1000? No i kto odpowiada za posty wysyłane przez
    użytkowników, jak nie sami użytkownicy? Na Boga...

    > Ten wątek wykazał jedynie ślizganie się wokół problemu i dygresje we
    > wszystkich możliwych kierunkach.

    Cały ten wątek jest jedną wielką dygresją we wszystkich możliwych
    kierunkach, bo przypomnę RAZ JESZCZE - wątek dotyczy motocyklowego wyjazdu
    do Hiszpanii. Pogadaj z Arnim o dygresjach.

    > Ja natomiast zauważyłem rozwiązanie z Twojej strony: "wyluzujcie" :)

    A co mam ludziom zaproponować, którzy sami nie chcą rozwiązać problemu?
    Myślisz, że był choć jeden mail, informacja od użytkowników precli do
    redakcji że jest problem z userami? Nie było ani jednego. Gdybym ja chciał
    rozwiązać problemy jaki rzekomo tutaj niszczy Wasze życie
    towarzysko-netykietow, to PIERWSZE co bym zrobił aby rozwiązać problem, to
    wysłałbym do redakcji maila treści mniej więcej: "Słuchajcie, wasze orły
    robią nam tutaj niezły pierdolnik, może moglibyście pomóc nam w
    zapanowaniu nad tą oborą". Wtedy można coś pomóc, coś poradzić. Ale
    powtórzę - nie było ani jednego sygnału ze strony precli że chcą
    jakiejkolwiek pomocy. Dlatego prosty wniosek jest taki, że precle tak na
    prawdę nie potrzebują pomocy;) No bo to tak, jakby iść do dentysty,
    domagać się ogarnięcia chorego zęba, a potem nie otwierać gęby...

> [...]

    > wysłany, to oznaczaj też w temacie każdego postu "[scigacz]" i kto
    > będzie chciał, ten sobie odfiltruje. Proste i skuteczne.

    Dobra. Jak wprowadzisz taki sam nakaz w przypadku korzystania z Onetu,
    Opery, itd,, gdy obok tego wprowadzisz zakaz wrzucania linków do stron
    www, chwalenia się w nich jaki to ma się złom w garażu - wtedy możemy
    pomyśleć o prostym i skutecznym rozwiązaniu o jakim piszesz;) Stary,
    myślisz trochę, czy nie?

  • 99. Data: 2010-12-16 08:14:46
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-16 09:04, Lovtza pisze:

    > zapanowaniu nad tą oborą". Wtedy można coś pomóc, coś poradzić. Ale
    > powtórzę - nie było ani jednego sygnału ze strony precli że chcą

    I petycje koniecznie!
    I w zalaczniku foty na koniu w samych kombojkach

    > Dobra. Jak wprowadzisz taki sam nakaz w przypadku korzystania z Onetu,
    > Opery, itd,,

    Czyli masz w dupie i tyle, nie chcesz niczego zalatwic, mowisz ze jest
    zajebiscie. Czyli to co pisalem sporo wczesniej, ogladalnosc i kasa. Po
    dobroci nichuja, bo przeciez skoro nima problyma to nikt by sikaczowcow
    po tagu nie filtrowal.

    newrom
    PS. a wlasciciela grup pl.* chociaz pytaliscie o zgode ?
    --
    Estrella - do sprzedania
    DRZ 400S - kupie -------- Cos Jesus he knows me

  • 100. Data: 2010-12-16 08:21:55
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Lovtza pisze:

    > No ale jaki on jest? Mniejszy, czy większy? Ile jest tych "niegodnych"
    > postów? 100 dziennie, 1000? No i kto odpowiada za posty wysyłane przez
    > użytkowników, jak nie sami użytkownicy? Na Boga...

    a w druga strone: ile miałbys postów na swoim forum, gdybys nie zasilał
    go kradnąc content z grupy newsowej?
    Usiłujesz zmarginalizowac problem tylko dlatego, zeby miec czym zapchac
    strone. Bo to sie przeklada na kase.
    Zrob swoje własne forum i nie wciskaj go nikomu na siłe
    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"