  • 391. Data: 2010-12-19 21:56:27
    Temat: Re: sciagacz.pl
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    ogĂłreknapisal

    > JeĹźeli chcesz siÄ&#65533; porĂłwnywaÄ&#65533; do onetu lub googli, to
    podepnij tak jak te
    > dwa portale wszystkie grupy dyskusyjne na sikaczu. W czym problem?
    > PrzecieĹź wcale nie udajesz Ĺźe precle to twĂłj wytwĂłr.

    Onet obejmuje swoją tematyką szeroku rozumiane "wszystko", dlatego ma
    podpięte różne grupy. My interesujemy się motocyklami, dlatego mamy
    podpiętą grupę motocyklową. Co w tym niezrozumiałego?

  • 392. Data: 2010-12-19 22:14:43
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    lesornapisal

    > To oczywiste, ze ustaliliscie przed instalacja bramki, ze jej
    > istnienie jest czysto biznesowe.
    > Dlatego nie ma bramki do pl.rec.foto.cyfrowa czy pl.misc.militaria

    Bo zakres tematyczny portalu nie obejmuje konstrukcji czołgów i kursów
    fotograficznych. To chyba oczywiste?

    > Nie, nie powinienem. Nie ma znaczenia kto zaczal ale ma znaczenie, kto
    > sie napierdala z precli w kamizelkach w 2OO a mimo to podpina je sobie
    > na strone.

    Myślę, że to ma jednak ogromne znaczenie. Gdy to co próbowałem przekazać,
    w podkreślam - dobrej wierze, było nazywane kłamstwem, żenadą,
    złodziejstwem itd. a sam dowiedziałem się że jestem chujem, chamem, idiotą
    itd to interweniowałeś z pytaniem gdzie jest ten wysoki preclowy poziom.
    Fajnie że widzisz moje, nazwijmy to - braki w cierpliwości do niektórych
    osobników, tymczasem przez całą dyskusję ani razu nie zaapelowałeś do
    różnych Grzyboli aby się opamiętali. Gdy ktoś pluje tu na gościa, jest to
    dozwolone, jak gość zaczyna się bronić, to jest to nie fair? Gdy Grzybol
    nazywał mnie chujem pojawiły się oklaski. To jest fair?

    Dla Twojej wiadomości - nie przypierdalam się do precli. To
    generalizowanie jest nieładne. Przytoczone przeze mnie opinie zawsze
    oznaczałem jako chodzące po branży, niekoniecznie moje. Precle to grupa z
    wadami i pozytywami jak każda inna. Są tu normalni ludzie i jak pokazuje
    ta dyskusja, nieco mniej normalni. Jeśli już się uczepiłem to kilku gości,
    którzy błędnie uznali, że znaleźli sobie chłopca do bicia, który podwinie
    ogonek i ucieknie.

    Już wystarczająco dużo razy w tym wątku tłumaczyłem, czemu mamy czytnik
    precli. Bo to motocyklowa grupa, a portal jest też motocyklowy. Nie
    dostrzegam przesadnej uciążliwości tego czytnika, bo wielu tutejszych
    userów jest wystarczająco uciążliwych. Poza tym za moją tezą przemawiają
    liczby, których poza jedną osobą nie chciało się tutaj sprawdzić.

    Ja rozumiem, że we wczesnej fazie działania czytnika było wielu, którzy
    robili tutaj oborę. Ale nie rozumiem, czemu nie chcecie przyjąć do
    wiadomości zmian, które zaszły?

    > To nie jest fair.

    No właśnie, to nie jest fair.

  • 393. Data: 2010-12-19 22:30:18
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    mastinapisal

    > co jest fajnego w propozycji: "bÄ&#65533;dÄ&#65533; kradĹ&#65533; wasze
    teksty by na nich
    > zarabiaÄ&#65533; i wrzucaĹ&#65533; do waszego pokoju swoje gĂłwno, i
    moĹźecie mi skoczyÄ&#65533;"?

    > wyjaĹ&#65533;nisz mi?

    Ja Ci wyjaśnię. Czytnik bramek nie kradnie Twojego kontentu. To kontent
    należący do wszystkich tworzących grupę. Do mnie także, bo korzystam z
    precli właśnie przez czytnik (wiem, dziwne, ale jednak). Nie wiem zatem
    jakim prawem
    uzurpujesz sobie prawo własności, to tego co m.in ja tutaj napiszę.

    O tym jakie niewyobrażalne kokosy portal zbija na tym czytniku, już
    pisałem. Nie chce mi się powtarzać tego 10-ty raz.

    Jeśli chodzi o wrzucanie gówna, to widzę, że uczepiłeś się tego jakby
    rzeczywiście miało to sens. Napisałem już, że z czytnika trafia tutaj
    około 1% wszystkich postów, w miażdżącej większości są to posty
    prezentujące wyższy poziom od tego, który zaprezentowałeś w tym wątku. O
    jakiej uciążliwości Ty ciągle mówisz?

    A propos skakania. Jeśli wyjeżdżasz na kogoś z ryjem na tzw. "dzień dobry"
    i próbujesz go zaszczuć... to nie spodziewaj się owocnej współpracy.

  • 394. Data: 2010-12-19 22:38:21
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Arninapisal

    > Zacytuj prosze gdzie odniosłem sie chociaz jednym słowem do tej propozycji.

    W takim razie, należało otworzyć wątek - "Lovtza - chcemy pogadać", który
    by się wyświetlił nad moim tematem, nie do przeoczenia i byśmy sobie
    pogadali, bez robienia obory. No taki wirtuoz netykiety jak Ty powinien
    wpaść na takie rozwiązanie, a nie rozpiepszać jeden z bardziej sensownych
    tematów w tym miesiącu na grupie.

    > W dodatko popatrz sobie jakie ona wzbudzila zainteresowanie a jakie
    > problem, ktory poruszyłem.

    Nie poruszyłeś żadnego problemu. Mogłeś to zrobić jak napisałem wyżej. Ty
    po prostu wylałeś na mnie swoje żale w sposób który sprawił, że nie za
    bardzo miałem ochotę dociekać, czy są prawdziwe, czy urojone.

    Zainteresowanie tematem jest wystarczające, niestety został on zdominowany
    obrzucaniem się kupami.

    Fakt - wciąłem sie w watek i przyznałem
    > otwarcie dlaczego.

    Co w żaden sposób cię nie usprawiedliwia.

    A z nienawiscią to pojechałes po bandzie, podeprzyj
    > sie cytatem prosze bo ja widocznie mam amnezje.

    Nienawiść, to nie słowa tylko postawa. Im większa, tym mniejszą ilością
    gadania się objawia.

  • 395. Data: 2010-12-19 22:40:06
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (byĹ&#65533;o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sÄ&#65533; chÄ&#65533;tni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    ogĂłreknapisal

    > A moĹźe w innym miejscu po prostu miaĹ&#65533; w dupie uwagi do niego
    kierowane?

    Jakby miał w dupie, to by w tylu postach nie starał się wyjaśnić swojego
    stanowiska i swoich racji.

    > SwojÄ&#65533; drogÄ&#65533; powtĂłrzÄ&#65533; pytanie - skoro ten jego forum
    jest tak
    > zajebiaszczy, to dlaczego wrzuciĹ&#65533; propozycjÄ&#65533; wyjazdu na
    precle, ktĂłre
    > jego zdaniem sÄ&#65533; martwe?

    Wrzucił i na forum i na precle. Po prostu liczył, że tutaj są ludzie,
    którzy lubią pojeździć na motocyklu ;)

  • 396. Data: 2010-12-19 22:41:29
    Temat: Re: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Sebanapisal

    > Sorry za OT, ale coś mi się wydaje, że aktualny topic wiedzie prym
    > jeżeli chodzi o zaciekłość i długość dyskusji w AD 2010 r. Chyba, że
    > przeoczyłem jakiś wątek o olejach czy tym podobnych ;)
    > Idziemy na rekorda roku?

    Ja jestem gotowy!:)

  • 397. Data: 2010-12-20 06:38:51
    Od: ogórek <j...@w...pl>

    W dniu 2010-12-19 22:56, Lovtza pisze:
> [...]
    > podpięte różne grupy. My interesujemy się motocyklami, dlatego mamy
    > podpiętą grupę motocyklową. Co w tym niezrozumiałego?

    Nie widziałem na onecie nic na temat modelarstwa.
    Takie tłumaczenie pozostaw dla samego siebie.

  • 398. Data: 2010-12-20 07:31:26
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 19 Gru, 23:14, Lovtza wrote:
    > lesornapisal

    > Bo zakres tematyczny portalu nie obejmuje konstrukcji czo g w i kurs w
    > fotograficznych. To chyba oczywiste?

    To, co napisales jest prawda. Ale nie cala prawda. Nie ma sensu gadac,
    kiedy zostawiasz niewypowiedziana te reszte prawdy...
    Moze bedzie inaczej gdzies, kiedys w trasie, na zywo.
    Tymczasem dla mnie EO(OT).

    > [...]
    > Dla Twojej wiadomo ci - nie przypierdalam si do precli.

    Nieprawda. Mam na to dowody. Nie bez powodu uzylem neologizmu
    "preclofob". I nie chodzi mi o dyskusje w ostatnim tygodniu.

    Zimowisko bardzo fajny pomysl i juz przejrzalem mape ale... prawo
    dzungli...
    Pol roku pozniej za dwa razy wiecej zjedze i zobacze trzy-cztery razy
    wiecej, musze sie poddac.
    Milego latania! :)
    --
    pozdrawiam, lesor
    CB1300 Rosynant

  • 399. Data: 2010-12-20 13:18:01
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Arninapisal

    > Twoje głupawe usmieszki wstawiane wszędzie nie dowodza poczucia humoru,
    > dowcip masz tak samo lamerski jak bramkę.

    Wodzu, urządziłeś tutaj festiwal lamerstwa i obsadziłeś sam siebie w roli
    głównego wykonawcy.

    > Marnujesz mój czas, przywitaj sie z kolegami.

    Marnuję swój czas, bo twój mnie nie interesuje, ale zobaczymy, może będzie
    z tego coś pożytecznego.

  • 400. Data: 2010-12-20 13:34:06
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    lesornapisal

    > To, co napisales jest prawda. Ale nie cala prawda. Nie ma sensu gadac,
    > kiedy zostawiasz niewypowiedziana te reszte prawdy...
    > Moze bedzie inaczej gdzies, kiedys w trasie, na zywo.
    > Tymczasem dla mnie EO(OT).

    Wtedy ustalimy bardziej prawdziwą prawdę? Szkoda, że nie odniosłeś się do
    wskazanego przeze mnie podwójnego standardu w ocenieniu moich wypowiedzi i
    wypowiedzi tutejszych... no ale jak koniec, to koniec.

    > Nieprawda. Mam na to dowody. Nie bez powodu uzylem neologizmu
    > "preclofob". I nie chodzi mi o dyskusje w ostatnim tygodniu.

    Jeśli można mówić o jakiekolwiek fobi, to dotyczy ona raczej określonych
    postaw, a nie precli. W ostatnich latach nie zabierałem publicznie głosu
    na temat precli, nie wiem skąd posądzenia o preclofobię.

    > Zimowisko bardzo fajny pomysl i juz przejrzalem mape ale... prawo
    > dzungli...
    > Pol roku pozniej za dwa razy wiecej zjedze i zobacze trzy-cztery razy
    > wiecej, musze sie poddac.

    No i czy w ten sposób nie można było zakończyć tego tematu?