  • 1. Data: 2010-12-21 09:30:04
    Temat: Jednak drozej
    Od: Andrzej Karpinski <k...@j...zechcesz.to.znajdziesz>

    http://finanse.wp.pl/kat,104120,title,UKE-nie-pozwal
    a-TP-na-obnizki-cen-dla-uzytkownikow-neostrady,wid,1
    2964450,wiadomosc.html

    k.

  • 2. Data: 2010-12-21 09:33:48
    Temat: Re: Jednak drozej
    Od: Andrzej Banach <a...@g...pl>

    W dniu 2010-12-21 10:30, Andrzej Karpinski pisze:

    > http://finanse.wp.pl/kat,104120,title,UKE-nie-pozwal
    a-TP-na-obnizki-cen-dla-uzytkownikow-neostrady,wid,1
    2964450,wiadomosc.html

    Akurat o tym wiedzieli wszyscy. Zarowno przed, jak i po emisji reklamy
    :) Ale jak to mowia - reklama dzwignia handlu. Ach, te niedobre UKE :P
    Jaka krzywde wyrzadzilo TP.

    pozdrawiam
    --
    Andrzej Banach | NET-KOMP | www.net-komp.net.pl
    Miejska Sieć Komputerowa KOLMAN | Internet Kolno

  • 3. Data: 2010-12-21 10:09:56
    Od: Andrzej Karpinski <k...@j...zechcesz.to.znajdziesz>

    Pytanie brzmi raczej, czy to jest wolny rynek :-)

    k.

  • 4. Data: 2010-12-21 10:23:50
    Od: Martin Fox <e...@s...com>

    On Tue, 21 Dec 2010 11:09:56 +0100, Andrzej Karpinski wrote:

    > Pytanie brzmi raczej, czy to jest wolny rynek :-)

    Regulowane ceny, narzucane przez komitet... znaczy urząd - wolny rynek
    jak w PRL.

    --
    Martin Fox

  • 5. Data: 2010-12-21 12:04:36
    Od: wm <...@w...pn>

    To jest obrona wolnego rynku.
    TPSA została uznana za monopol a monopole mają nakładane dodatkowe
    ograniczenia na swoją działalność.

  • 6. Data: 2010-12-21 13:43:58
    Od: Andrzej Karpinski <k...@j...zechcesz.to.znajdziesz>

    'Zostala uznana' jest tu dla mnie kluczowe. Podobnie jak Twoj pies moglby
    'zostac uznany' za twor pastewny, i przerobiony na kielbase ;) Na tym
    polega rozroznienie rozumienia wolnosci, i systemow nakazowo-rozdzielczych,
    gdzie cos 'zostalo uznane'

    k.

  • 7. Data: 2010-12-21 15:39:50
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 21.12.2010 14:43, Andrzej Karpinski pisze:

> [...]
    > moglby 'zostac uznany' za twor pastewny, i przerobiony na kielbase ;) Na
    > tym polega rozroznienie rozumienia wolnosci, i systemow

    To trochę nie grupa na takie dyskusje, ale proste pytanie:
    naprawdę godzisz się na to, żeby 9x% ludzi zostało de facto niewolnikami
    w imię "wolności" pozostałych (10-x)% (Imo "teoretyczna możliwość" to
    NIE jest wolność.) czy tylko nie zdajesz sobie sprawy z tego do czego
    brak regulacji prowadzi?

    Michoo

  • 8. Data: 2010-12-21 15:42:04
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "wm"
    >To jest obrona wolnego rynku.

    Nie ma czegoś takiego. Jakakolwiek ingerencja w rynek powoduje, że nie
    jest on wolny.

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\
    .\....@e...eu.org.\.\.

  • 9. Data: 2010-12-21 18:41:40
    Od: wm <...@w...pn>

    Bez wątpienia ale ideałów nie ma. Idealnie wolny rynek opanowany przez
    monopol to jeszcze mniej przyjemna rzecz.
    Dla mnie wolny rynek + prawo antymonopolowe jest dalej wystarczająco
    wolny by tak się nazywać.

  • 10. Data: 2010-12-21 19:48:19
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "wm"
    >Bez wątpienia ale ideałów nie ma. Idealnie wolny rynek opanowany przez
    >monopol to jeszcze mniej przyjemna rzecz.

    A czy ja gdzieś piszę które rozwiązanie jest lepsze i dla kogo?

    >Dla mnie wolny rynek + prawo antymonopolowe jest dalej wystarczająco
    >wolny by tak się nazywać.

    Czyli nie masz nic przeciwko np. sprzedawaniu sojowej masy jako
    kiełbasy?

    PS: FUT poster, bo to mocny OT się robi.
    --
    \ K...@e...eu.org /