  • 171. Data: 2009-06-30 21:21:14
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Arni" <a...@N...spam> napisał w wiadomości
    news:h2dsi8$r8v$2@inews.gazeta.pl...

    > a to tak ciezko w ciagu tych kilku godzin ukrasc kolejny motocykl ?
    Albo auto, albo autobus, albo spierdzielac przez lasy na piechote.
    Tylko po cholere po takim czasie szukac motocykla?

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?

  • 172. Data: 2009-06-30 21:45:46
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
    > Wyliczenia zupełnie od czapy. Składasz się, wchodzisz przyrządami w pole
    > celowania, kolejne strzały po pierwszym wymagają tylko szybkich korekt i
    > oddaje się znacznie szybciej - to nie strzelectwo sportowe w stylu
    > olimpijskim, gdzie do każdego strzału składa się osobno.
    Ale tu mowimy raczej o precyzyjnym strzelaniu. Po lufie nie mozna bo cel
    maly trzeba sie od nowa zgrac z przyrzadami. BO inaczej to bardziej
    przypominac bedzie waleni na oslep.
    Jak dla mnie nie ma bata zeby udalo mu sie trafic celowo w tego chlopaka.
    Bardziej do mnie przemawia wersja swiadkow, ze pociagnal seria w kierunku
    motocykla. Tym bardziej, ze dziurawil elewacje.
    Nie powinien byl w ogole celowac i strzelac do uciekajacego motocyklisty z
    tylu, jak chcial go zatrzymac mogl wymachiwac bronia kiedy ten nadjezdzal.

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?

  • 173. Data: 2009-06-30 22:08:05
    Od: n...@s...com

    On Tue, 30 Jun 2009 23:18:23 +0200, "BartekGSXF"
    <b...@g...com> wrote:

    >Jak sobie to probuje wyobrazic to za cholere nie moge. Jak w sekunde mozna
    >zlozyc sie do strzalu jak chwilke wczesniej trzeba uskakiwac przed proba
    >rozjechania.

    Ile zajmuje Ci zlozenie sie do strzalu, bo o tym pisalem. Czyli od
    chwili gdy masz juz bron w rece? Ile potrzebujesz czasu zeby odzyskac
    rownowage po odskoczeniu ?

    >No wlasnie o tym samym mowie, nie bylo szansy strzelic tak zeby uciekajacego
    >zatrzymac strzalem w opone. Tylko w takim razie policjant strzelal?

    Zeby go zatrzymac, wyrzadzajac MOZLIWIE MALE szkody. W opone bylo
    ciezko trafic, w opone+motocykl+nogi sporo wieksze. A umrzec mozna i
    od postrzalu w noge.

    > Jesli w
    >nerwach bo mu motocyklista uciekal to juz nie powinien pracowac w policji a
    >juz na pewno nie powinien stosowac linii obrony " bo mu motocyklista
    >bezposrednio zagrazal".

    gdyby sad sie zgodzil z Twoja argumentacja to policjant by poszedl
    siedziec.

    >Jesli chcial zatrzymac groznego bandyte to powinien wlasnie strzelic kiedy
    >tamten mial szanse widziec, ze to nie przelewki.

    I dasz se jaja uciac ze w takiej sytuacji nie pisalbys ze on chcial
    tylko dynamicznie podjechac i oddac sie w rece prawa ?

    >Aha, dobrze, ze o tym wspomniales. W takim razie po kij takie dzialenie
    >policji. Robic blokade jednym radiowozem na kilka wsi.

    Zeby Grzybol przestal bluzgac ze dupy nie ruszaja jak cos sie dzieje.
    Czy jednak nie i powinni zjesc ponczka z dziurkom zamiast szukac
    bandytow ?

    >Ja nie jestem od tego zeby wymyslac co policja ma robic, bo od tego jest KGP
    >i ustawodawca.

    Wiec nie jestes rowniez od tego by krytykowac dzialania policji, od
    tego jest pion wewnetrzny i sady.

    >Ja jestem ojcem dwojki dzieciakow i teraz zastanawiam sie co zrobie jak bede
    >jechal z rodzina nad morze.
    >wyskoczy mi koles ubrany na czarno albo po cywilnemu to mam sie zatrzymac
    >czy jechac dalej bo ryzyko kulki bedzie tak samo realne w obu przypadkach.
    >Jesli blokada bedzie ustawiona tak samo profesjonalnie.

    Za miastem ? Zatrzymanie bez radiowozu ? W nocy ? Przez gline w
    cywilkach? To aby na pewno jest legalne ? Bo cos mi sie kolebie ze nie
    bardzo, ale nie chce mi sie szukac.
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 174. Data: 2009-07-01 01:53:49
    Od: "Wieca" <w...@p...onet.pl>

    Leszek Karlik napisał(a) :
    > On Tue, 30 Jun 2009 13:51:50 +0200, Wieca <w...@p...onet.pl> wrote:
    > [...]
    > Ta, w Stanach wydali mnóstwo kasy i amunicji na szkolenie policjantów
    > i uzyskali niesamowity sukces, przeciętny policjant w strzelaninie z
    > bandytami ma celność 25%, a nie tak jak 20 lat temu 19%.
    > (Żeby nie było, bandyci to mają coś rzędu 11%)
    > http://www.virginiacops.org/Articles/Shooting/Combat
    .htm

    Wiesz. Do stanów to ja bym jednak ostrożnie porównywał. Chociażby dla tego
    że tamta policja ma trochę bardziej stresujace warunki. W Polsce jednak
    nadal jest mało prawdopodobne że spisywany pijaczek czy zatrzymany kierowca
    odpowie ogniem.

    > Wyszkolenie człowieka żeby w sytuacji stresowej strzelał celnie z broni
    > palnej nie pozostawia wiele czasu na naukę czegokolwiek innego. A głównym
    > zadaniem przeciętnego policjanta nie jest strzelanie przestępcom w głowę.
    > Od tego są oddziały specjalne. :-)

    Tu nie chodzi o strzelanie w głowę. Zwłaszcza nie w głowę. Chodzi o
    opanowanie broni na zaawansowanym poziomie - co oznacza między innymi nie
    sranie w gacie za każdym pociągnięciem spustu. To oznacza umiejętnosć
    trafienia w poruszający się cel w dolną część ciała, albo w pojazd celem
    unieruchomienia. A nie napierdalanie mniej więcej w kierunku celu jak
    obecnie ma to miejsce.

    > Wiadomo, za poprzedniego systemu to pojedynki strzeleckie z bandytami
    > na ulicach miast trafiały się co tydzień.

    Akurat nie pisałem o milicjantach. A zwłaszcza nie o milicjantach. Ale takie
    opowieści to może kiedyś przy piwku....

    --
    pozdr
    Wieca

  • 175. Data: 2009-07-01 06:39:41
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    BartekGSXF napisał(a):
    > Jednego wariata motocykliste mniej.

    Kogo?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 176. Data: 2009-07-01 06:43:02
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Złodzieje. Nie mordercy.

    o ile mnie pamiec nie myli, napad z bronia, wiec niebezpieczni bandyci

    a na wezwanie policjanta sie zatrzymuje, szczegolnie uzbrojonego w dluga
    bron

    a jak ktos mysli ze jest szybszy od kuli, nawet jadac na motorze o
    przyspieszeniu zblizonym do 4s do 100km/h, konczy w sposob zapewniajacy mu
    chwalebne miejsce w darwonowskim rankingu

  • 177. Data: 2009-07-01 06:45:44
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > No to zeby juz bylo calkiem jasne to policjant _tez_ byl stamtad. Znal
    > chlopaka i motocykl przynajmniej z widzenia.
    > Fajnie nie.

    wywrozyles to z fusow, przeczytales gdzies, czy moze tez jestes w jakis
    sposob w sprawe zaangazowany?
    pytam z ciekawosci, bo sypiesz faktami ktorych jakos wczoraj nie udalo mi
    sie wyszperac w kilku artach jakie czytalem na ten temat

    dodatkowo to ze nawet go znal z widzenia, nie oznacza ze tamten nie mogl byc
    sprawca napada, a to oznacza, ze chlopak tez go znal z widzenia, a mimo to
    nie zatrzymal sie na wezwanie i probowal go potracic motocyklem
    fajnie nie?

  • 178. Data: 2009-07-01 06:52:08
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat... troche EOT
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości

    > Marcin był juz dorosły..

    dla mnie malolat

    a poza tym, przyslowie o tym ze czym skorupka za mlodu nasiaknie tym na
    starosc traci, jest ci znane?

    > Wychodząc z takiego założenia powinniśmy potroić ilość osadzonych w
    > Polsce - na każdego osadzonego przypadałyby jeszcze dodatkowe dwa miejsca
    > dla rodziców

    a czy ja chce skazywac rodzicow, twierdze jedynie, ze jakby lepiej syna
    wychowali, nie bylo by sprawy, bo albo by nie jezdzil bez prawka, albo
    zatrzymalby sie do kontroli

    dlaczego tylko gliniarza obwiniac, ktory zapewne jest rowniez poszkodowany w
    tej calej sprawie, zastrzelenie czlowieka to nie przyslowiowe "kur... mac"
    moze sie to za nim ciagnac do konca zycia

  • 179. Data: 2009-07-01 06:58:02
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Andrzej Luczak" <a...@s...akcent.pl> napisał w wiadomości

    > Jak dotąd byłem przekonany,
    > że niezatrzymanie się do kontroli to jest wykroczenie ze znanymi mi
    > konsekwencjami.

    nastepny
    a kiedy do ciebie dotrze ze to nie bylo tylko nie zatrzymanie sie do
    kontroli, ale rowniez napasc na policjanta, bo koles probowal go staranowac
    motocyklem?

    a to juz jest kodeks karny, dodaj do tego oblawe na gosci na motocyklu,
    gosci ktorzy napadli na (chyba) bank, gosci ktorzy z tego co pamietam wg
    swiadkow mieli bron

  • 180. Data: 2009-07-01 07:10:18
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    szerszen pisze:

    >...i probowal go potracic motocyklem

    chociaż z tą bzdurą skończ,potrąciłeś coś większego od kury
    motocyklem?Wiedziałbyś jak to się zazwyczaj pięknie na glebie kończy.
    Wszyscy powielają ten tekst,IHMO chciał się koło niego przecisnąć.

    --
    Tomek
    BMW R1100S