  • 291. Data: 2009-07-03 12:28:44
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:h2kphb$dma$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie, sugeruję że myślenie "mnie nigdy nic złego nie spotka",

    a czy ja cos takiego sugeruje?
    od poczatku pisze ze jego dzialanie bylo dzialaniem z premedytacja, jestem
    wrecz przekonany ze bylo dzialaniem przemyslanym i zaplanowanym, bo trzebaby
    bylo byc totalnym debilem, aby miec nadzieje ze jezdzac bez prawka nie beda
    nas chcieli zatrzymac i nie myslec co sie wtedy zrobi, wiec zakladam, ze on
    nie byl takim debilem, ze zdawal sobie sprawe z konsekwencji wlasnych czynow
    i przemyslal co zrobi jak go beda chcieli skontrolowac,

    zamiast sie zatrzymac, uciekal, takie sa fakty, reszta to nasze domniemania,
    zbiegi okolicznosci i pech

  • 292. Data: 2009-07-03 12:58:28
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat... troche EOT
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Qlfon pisze:
    żadko
    Pac! Pac! Pac! autopietno za to!

    --
    Qlfon, Kraków

  • 293. Data: 2009-07-03 13:04:56
    Od: n...@s...com

    On Fri, 3 Jul 2009 13:09:01 +0200, de Fresz <d...@n...o2.pl>
    wrote:

    >Przestań zmyślać.

    Użycie broni palnej nie może mieć na celu pozbawienia życia, powinno
    następować w sposób wyrządzający możliwie najmniejszą szkodę osobie,
    przeciwko której użyto broni palnej, a także nie może narażać na
    niebezpieczeństwo utraty życia lub zdrowia innych osób.

    1. nie miało na celu pozbawienia zycia.
    2. nikt postronny nie ucierpial

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 294. Data: 2009-07-03 13:33:22
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > przeciwko której użyto broni palnej, a także nie może narażać na
    > niebezpieczeństwo utraty życia lub zdrowia innych osób.

    Z calym szacunkiem jesli wg Ciebie nawalanie _seria_ w kierunku malego celu
    _w miescie_ przez nieprzeszkolonego policjanta, ktory nawet nie wiedzial jak
    ma ustawiony przelacznik ognia, jest dzialaniem zgodnym z chociazby zdrowym
    rozsadkiem, to ja przepraszam.
    Jak sam raczyles napisac ktos te kule nosi, cudem nikt inny nie zginal.

    pozdr

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?

  • 295. Data: 2009-07-06 09:00:09
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Grzybol pisze:
    > Użytkownik "Jacek Czerwinski" <...@...z.pl> napisał w wiadomości
    >
    > No cóż, musze wyleźć z wora niestety:-) Arni, Gildor - siemka:-)

    no czeeeść.
    na urlopie byłem.

    --
    gildor
    9'99

  • 296. Data: 2009-07-06 09:19:25
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    WIADRO pisze:
> [...]
    cinews:32484da3-03b5-44ba-8396-e56ca125bd6d@z14g2000
    yqa.googlegroups.com...

    > to nie było do Grzybola, ale ogólnie jeśli się komuś nie podoba, to
    > a: naprawi/ poprawi to co się nie podoba
    > b: wyjedzie (tu dałem alternatywe)
    >
    > to tak dla ogółu wiecznie narzekających, i obwiniających 'kraj' :)
    > jakikolwiek zresztą

    e, a to nie Ty żarliwie narzekałes na komendanta w płocku? i co,
    mieszkasz ciągle w tym płocku?

    --
    gildor
    9'99

  • 297. Data: 2009-07-07 13:23:56
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 6 Lip, 11:19, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:
    > WIADRO pisze:

    > e, a to nie Ty żarliwie narzekałes na komendanta w płocku? i co,
    > mieszkasz ciągle w tym płocku?

    komendanta zmieniłem :)
    a drugi co sie czepiał, teraz w niebiosach gania samego Jezusa.. :(

    --
    wiadro

  • 298. Data: 2009-07-07 13:33:15
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "WIADRO" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    > komendanta zmieniłem :)
    > a drugi co sie czepiał, teraz w niebiosach gania samego Jezusa.. :(

    Znaczy pierwszego wyrzuciłeś na pysk, drugiego zabiłeś... Ale Ty to jesteś.

    --
    Grzybol

  • 299. Data: 2009-07-07 15:04:53
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 7 Lip, 15:33, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:

    > Znaczy pierwszego wyrzuciłeś na pysk, drugiego zabiłeś... Ale Ty to jesteś.

    prawie jak rambo, tyle że na motocyklu.

    --
    wiadro i wszystko jasne

  • 300. Data: 2009-07-07 15:51:39