  • 11. Data: 2009-06-30 09:40:50
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    Powinien się zatrzymać i tyle, sam sobie winien - niestety głupota i bufonada go
    zgubiły.
    A w policji służą takie same jak on proste chłopaki zwłaszcza na prowincji w dodatku
    niedoszkolone,
    stąd reakcje też są proste i tyle. Spieprzył życie swoje, rodziny i innym.

    --
    pozdrawiam
    mmaurycy

  • 12. Data: 2009-06-30 10:07:23
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "mmaurycy" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > w dodatku niedoszkolone,
    > stąd reakcje też są proste i tyle. Spieprzył życie swoje, rodziny i innym.
    Pewnie, tez napisalbys powyzsze gdyby ten policjant postrzelil niewinne
    osoby? Jesli jest niedoszkolony albo glupi niech nie pracuje w policji.
    Slusznie skazali instytucje, albo bedziemy mieli ta grupe profesjonalna i
    wyszkolona albo niech jej nie bedzie wcale.
    Jakbys nie wiedzial to policjant strzelal chlopakowi w plecy, wiec raczej
    bezposredniego zagrozenia zycia policjanta nie bylo.

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?

  • 13. Data: 2009-06-30 10:09:56
    Od: Zefir <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie_o2.pl>

    n...@s...com pisze:

    > Pani sont bodaj 3 razy mowila ze nie obwina policjanta jeno pomroczna
    > ze kazala mu strzelac, ale nie wyszkolila (gosc podobno strzelal z
    > takiej broni pierwszy raz od 3 lat).

    Od ośmiu.

    > Jak dla mnie to pieprzenie bo celnie strzelac z broni krotkiej do
    > uciekajacego motocykla przy nerwach jak to na sluzbie po napadzie, to
    > raczej tylko policjanci z majami umiom.

    Jakby gość miał kontakt z bronią kilka razy do roku i oprócz tego był
    przeszkolony do działań w stresie to wyglądało by to zupełnie inaczej. A
    jak policjant sam się trzęsie z nerwów, bo na służbie po napadzie, to
    powinien z kapiszonów strzelać a nie z ostrej broni.

    --
    Pzdr.
    Zefir

  • 14. Data: 2009-06-30 10:14:21
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]

    > Jakbys nie wiedzial to policjant strzelal chlopakowi w plecy, wiec raczej
    > bezposredniego zagrozenia zycia policjanta nie bylo.

    To w którym momencie policja popełniła błąd?
    Było zagrożenie? Było. Podejrzany prowokował? Prowokował. Rozumiem, że
    odszkodowanie dla ofiary się należy - bo okazała się niewinna, ale czy
    rzeczywiście policja popełniła bład? Wg mnie - nie. Po prostu niekorzystny
    splot wydarzeń.

    MN

  • 15. Data: 2009-06-30 10:15:31
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > Jakbys nie wiedzial to policjant strzelal chlopakowi w plecy, wiec raczej
    > bezposredniego zagrozenia zycia policjanta nie bylo.

    a w co mial mu strzelac w twarz?
    i jakbys nie wiedzial to strzelal mu w nogi, pierwsza kule dostal w noge,
    dopiero druga w plecy, co przy fakcie ze strzelal z broni maszynowej, mozna
    uznac za strzelanie seria i odrzut broni, co oznacza ze strzelal aby
    zatrzymac a nie zabic

  • 16. Data: 2009-06-30 10:26:05
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message

> [...]
    > dopiero druga w plecy, co przy fakcie ze strzelal z broni maszynowej,
    > mozna uznac za strzelanie seria i odrzut broni, co oznacza ze strzelal aby
    Przepraszam, moze glupi jezdem lecz kiedys pokazywali w telewizorze bron
    maszynowa i mowili ze ona potrafi takze strzelac pojednynczo. Moszliwe to?
    Jesli tak to skoncz, lub napisz moze gdzie pracujesz Ty lub Twoj tata bo mi
    cos pachnie "resortem".
    Drugie: co za debil ciagnie seria na ulicy miasteczka wsrod ludzi -
    przypominam o rowerzystce poszkodowanej przy opkazji tego nieszczesnego
    zajscia.
    Kolejne: biedni niedouczeni polcijanci z ostra bronia, usprawiedliwieni
    swoim niskim IQ i brakiem wyszkolenia. Czy lekarzowi ktory bedzie operowal
    Ci chore dzieckolub przyjedzie ratowac Cie w wypadku takze tak latwo
    wybaczysz te same braki?
    Nie chce by jelopy byly panami mojego zycia i smierci. Wiem, z tym zyczeniem
    nie powinienem w ogole wyjezdzac na polskie drogi.
    Czwarte: do obroncow biednego jelopa ktory "se poszczelal" i zabil innego
    glupka: nic nie napisze gdyz kazdorazowo klaisze ukladaja mi sie w cos
    bardzo brzydkiego.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660
    weFAQ&v=qvj

  • 17. Data: 2009-06-30 10:44:28
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat... troche EOT
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "Zefir" <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie_o2.pl> napisał w
    wiadomości news:h2co9q$3i5$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > jak policjant sam się trzęsie z nerwów, bo na służbie po napadzie, to
    > powinien z kapiszonów strzelać a nie z ostrej broni.

    czyli z tego co mówicie wyrok jest za to ze strzelał za wysoko zamiast po
    nogach.. tak?
    a w ogole to wkurwia mnie ze panstwo musi płacic odszkodowanie za takie
    rzeczy.
    Rozumiem jesli ginie jedyny żywiciel piatki dzieci ( dobra, nawet jednego)
    ale odszkodowanie dla rodziców za dziecko? to znaczy co? kasa ma zagłuszyc
    miłosc? bez sensu dla mnie. ale ja wiem ja inna jestem.

    O własnie, a moze Policja powinna stworzyc precedens i zaskarzyc rodziców ze
    zle wychowali dziecko?? ( mnie rodzice nauczyli zatrzymywać sie do
    kontroli)...

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 18. Data: 2009-06-30 11:07:01
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Przepraszam, moze glupi jezdem lecz kiedys pokazywali w telewizorze bron
    > maszynowa i mowili ze ona potrafi takze strzelac pojednynczo.

    i o to wlasnie chodzi, ze wyrok nie jest za to ze uzyl broni, bo mial do
    tego prawo i uzyl jej zgodnie z procedura, wyrok jest dla policji za to, ze
    nie nauczyla go z tej broni porzadnie strzelac

  • 19. Data: 2009-06-30 11:07:16
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    szerszen wydusił z siebie te słowy:

    > jasne, nie zatrzymal si edo kotnroli, probowal przejechac policjanta,
    > przejechal przez blokade
    > glupio zginal, ale na wlasne zycznie

    wlasnie chciałem zapytać czy to o to zdarzenie chodziło.

    Jakby sie zatrzymał, jakby był 'normalny' to dziś by żył .. i to policjanci
    powinni dostać odszkodowanie za straty moralne, ze musieli podjąć trudną
    decyzje otwarcia ognia.

    Za przeproszeniem - zal dupe sciska, jak slysze takie wyroki.
    Skoro sie nie zatrzymał, skoro byla blokada i nadal próbował uciekac - to
    stał sie przestępcą.. i powinien liczyć sie z konsekwencjami.

    z mojej strony to tyle

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 20. Data: 2009-06-30 11:11:03
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Kefir wydusił z siebie te słowy:

    (...)

    bo to jest tak.
    Jak bandyta ucieknie i policjanci nic nei zrobią - to ojojoj .. jaka ta
    policja zła, źle wyposażona, ma zwiazane ręce i w ogole tragedia

    Jak bandyta (bo wtedy byl bandytą - mógł sie kurwa normalnie zatrzymać jak
    normalny człowiek) ucieka i strzelają .. to źle, bo mogli po nogach, moli
    nie strzelac, a w ogole to mogli isc na habmurgera .. skoro i tak nie mogą
    nic robic.

    Debilizm