    From: "klechu" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Frezarka górnowrzecionowa - proszę o opinie
    Date: Fri, 19 Jun 2009 08:26:14 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    Witam
    Zajmuje sie amatorsko obrobka drewna, w wolnych chwilach robie sobie poleczki,
    podstawki, czasem jakis regal itp. Mysle o kupnie frezarki recznej, bo
    wycinanie gniazd i czopow za pomoca dluta jest na dluzsza mete zbyt
    czasochlonne:) Na frezarke chcialbym przeznaczyc nie wiecej niz 200zl (max
    250), wiem ze to bedzie sprzet nizszej klasy ale jak mowilem, zajmuje sie
    stolarka amatorsko wiec sprzet nie bedzie jakos mocno eksploatowany. Czy ktos z
    grupowiczow posiada moze frezarke tego typu? Prosilbym o opinie, moze sugestie
    co kupic, czego unikac, na co zwrocic uwage. Zauwazylem np ze sa rozne
    glebokosci frezowania, dla mnie min. to 30mm. No i przydalyby sie jakies
    prowadnice, ale z tego co widzialem, to wiekszosc frezarek je posiada.
    Bede wdzieczny za odpowiedzi,
    pozdr
    klechu